Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke han Leif fra Singing Bee? Eller surrer jeg helt :)

Jaaaa, DER er det jeg har han fra ja! Endelig :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"lukk øya og tenk på han svarte mannen du skal velge" sa Yosef. Åja, så det er plutselig greit at det er fokus på hudfargen hans nå a..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

"lukk øya og tenk på han svarte mannen du skal velge" sa Yosef. Åja, så det er plutselig greit at det er fokus på hudfargen hans nå a..

Men du skjønner vel forskjellen på at han påpekte sin egen hudfarge, enn om hun skulle ha sagt: "jeg velger han svarte mannen" ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke han Leif fra Singing Bee? Eller surrer jeg helt :)

Og så har han vært med 6 ganger på Beat for Beat. (Han sa det selv i går).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skjønner vel forskjellen på at han påpekte sin egen hudfarge, enn om hun skulle ha sagt: "jeg velger han svarte mannen" ?

Men når Hanne påpekte det var det også bare morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke med meg hva hun sa jeg.

I første (?) episode sa Hanne at hun ene deltakeren som var mørk og Yosef sikker bonda på et nivå som ikke hun og Hanne kunne. Yosef svarer; ja, for vi er fra Afrika begge to vetu.

Hvorfor ble ikke det ramaskrik av kommetnaren til Hanne??

Irriterer meg grådig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle så gjerne ønsket at disse tre episodene av The Voice allerede hadde vært sendt da Spellemannsprisen ble delt ut. Jeg blir direkte provosert av hvor hyklerisk Yosef er, i The Voice gjør han jo nesten ikke annet enn å reklamere for hvor svart han er! Men at noen andre sa det, nei fy og fy det var farlig, det...

Eller kan det være at Yosef ikke tok det så tungt som media framstiller dem som. Det var storm i vannglass, og jeg hørte at gutta ikke hadde fått med seg hva som egentlig ble sagt på scenen først, men så ble det framstilt av media at det var noe rasistisk som ble sagt, og ingen liker å få slengt rasistiske kommentarer i ansiktet uansett hvor mye man kan spøke om det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt provosert av Yosef, da han kalte "beggin" for sin sang, da en eller annen deltaker sang den. Husker ikke hvem som har originalen, men det er iallefall ikke madcon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kan det være at Yosef ikke tok det så tungt som media framstiller dem som. Det var storm i vannglass, og jeg hørte at gutta ikke hadde fått med seg hva som egentlig ble sagt på scenen først, men så ble det framstilt av media at det var noe rasistisk som ble sagt, og ingen liker å få slengt rasistiske kommentarer i ansiktet uansett hvor mye man kan spøke om det selv.

Det kan sikkert hende det. Men media og musikknorge burde reagert som de gjorde sist gang igjen. Hanne burde fått øl i hodet og det burde skrives om det i flere dager på topplasseringen i avisene. Men Hanne er vel en del av musikkeliten, så da er det vel lov til å være litt på kanten da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Ble litt provosert av Yosef, da han kalte "beggin" for sin sang, da en eller annen deltaker sang den. Husker ikke hvem som har originalen, men det er iallefall ikke madcon.

Det var jo og en ting å henge seg opp i. Han har ihvertfall gitt ut en versjon av ''begging'', og den versjonen er jo madcon sin. Han har tross alt vært med på å gi ut sangen. Men jeg visste ikke at det fantes en annen versjon av begging?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det var så veldig mye bra med igår!! Bortsett fra han som sang Natasha Bedingfield sangen og hun som sang JOni Mitchell sangen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Men jeg visste ikke at det fantes en annen versjon av begging?

Madcon sin versjon er en annen versjon

Originalen er også ganske kjent, men noe eldre.

Det var også mye diskusjon rundt dette i media når Beggin kom ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Her er originalen:

Den er rimelig lik Madcon sin.

Den var veldig lik! Madcon har jo ikke forandret noe som helst!

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor ble ikke det ramaskrik av kommetnaren til Hanne??

Irriterer meg grådig.

Det kan sikkert hende det. Men media og musikknorge burde reagert som de gjorde sist gang igjen. Hanne burde fått øl i hodet og det burde skrives om det i flere dager på topplasseringen i avisene. Men Hanne er vel en del av musikkeliten, så da er det vel lov til å være litt på kanten da..

My point exactely.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig med en Jordis i går:) Men fortsatt ingen klare favoritter. (Kan hende jeg må se alle auditionene om igjen før battle rounds for å finne en favoritt:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...