Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Jeg elsker TV og siden den ikke har sagt noe annet, tror jeg den elsker meg. Jeg ser på det meste, bl.a. de tidlige sesongene av Idol. Det har jeg derimot gått lei pga at det er så forutsigbart og så mange artister som er så intetsigende. Derimot har det kommet et nytt program (på NBC) som heter The Voice, som jeg elsker!

(Jeg innser at det er laget over samme lest som Idol og X-factor og de fleste talentprogramme) Men jeg synes det er flott. Har ikke tenkt å forklare så mye mer hva det går i, men jeg vil høre her om det er noen andre som ser på det? Skulle gjerne diskutere med noen, selv om det nærmer seg slutten:) Yndlingsartist, yndlingsdommer, yndlingssang, yndlingslag?

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så på de første episodene, fra audition rundene, men så dat jeg ut litt. syns ikke det var sååå spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med, syns det er mye bedre enn Idol, X-Factor o.l. Dommerene har også en fin kjemi seg imellom, og virker som de er mer opptatt av å bygge folk opp, enn å gjøre narr for underholdningens skyld.

Heier på Beverly, hun er helt rå! Team Xtina :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Xtina er litt tullete, dvs i måten hun svarer på og oppfører seg:S Men hun har vel bare hatt "ja-folk" rundt seg siden hun var 10 års, så det er vel sånn man blir..

Jeg elsker også Beverly, men ikke mer enn Vicci! Team Cee-Lo! Skulle ønske Xenia var med fremfor Dia. Dia er VELDIG flink og VELDIG musikalsk, men jeg blir litt lei av stemmen hennes.

Enig med det Adam sa at Javier har en av de beste stemmene noensinne, men jeg synes han er litt kjedelig. Og jeg hater den hatten!! Hvor gammel er han?! 14?

Jeg synes godt de kunne ha dratt ut programmene litt lenger og ikke vært så faste på at det går like mange fra hvert lag hele tiden. For det er ikke alle som er like flinke.

Ble positivt overasket over Devon Barley med "Stop and Stare" og når han sang kjempemørkt "I just need somebody to love". Jeg likte ikke Frenchie så godt. Synes hun var litt for nasal og tonen litt for skarp. Også ble jeg lei av "pekinga" hennes. Og så elsket jeg den "Different Strokes For Different Folks"-greia. Kommer heller ikke helt over Vicci og Nikki med "Effing perfect"

Så for å oppsummere: Vicci, Beverly, Javier, Dia.

Beklager at jeg "unloadet" på deg, men jeg har ikke fått luftet meningene mine før nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er greit ;) Selv om vi har ganske forskjellig inntrykk av Christina, jeg har sett en del av "coaching"-videoene, og behind the scenes, og synes hun er den som har fått en mest ektefølt kontakt med teamet sitt, og gir dem konstruktive og nyttige råd. Adam føler jeg blir litt kald, selv om han har en del artige og treffende kommentarer.

Synes også Vicci er helt fantastisk, det hadde ikke gjort meg noe om hun vant. Javier og Dia er også flinke, men føler de er litt oppskrytt, og helt enig at jeg er så lei den hatten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til finalen imorra! Får jo ikke sett det før onsdag da, men læll ;) Og dommerne skal visst framføre en Rolling Stones-sang! Det kan bli bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me too! Kan "vi" ikke si i fra når vi har sett, og så gå i detaljer? Så slipper vi spoiling:)

Krysser fingrene for Vicci!! Men jeg liker ikke helt hvordan hun fremstår alltid. Hvis ikke må Beverly vinne. Hvis en av de andre gjør det blir jeg litt skuffa, tror jeg..

Har tenkt litt på Xtina og tenker at hun er flink med råd:) Men jeg blir så blendet av sminken og flettene hennes:P Men i forhold til kontakt tenker jeg at Blake jo nærmest har adoptert Dia og Xenia..

Håper de har like stort fokus på talent neste sesong også. At de ikke har åpne auditions, men sender gjennom gode til fantastiske for dommerne å vurdere. Orker ikke å høre på så mye dårlig, selv om det var en del "shaky" fremførelser i år også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spoilere her! :) Så finalefremføringene i dag, resultatet kommer jo ikke før i morgen. Hadde glemt at de har et resultatprogram også, så ble skuffa da de ikke sa hvem som vant i dag. Men de må jo ha litt tid til å stemme:)

Bev hadde definitivt den beste orginalsangen og fremførelsen! Resten av sangen var litt blah og for mye av det samme(gamle)... Særlig fordi jeg foretrekker å høre sanger noen ganger før jeg liker dem.

Beste duett: Definitivt Vicci og Cee Lo!! Woooohoooo!

Honorable mention: Duetten til Dia og Blake, men det har mye med Tom Petty å gjøre da:P

Endret av avenue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er finaleshowet over og, vet ikke om du har sett det, så skal vente litt med å spoile ;)

Har vært et fint show å følge med på, gleder meg til neste sesong :D Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken duett jeg likte best egentlig, det blir en fin uavgjort mellom Vicci & Cee Lo, og Beverly & Christina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også sett! Det gikk jo verken min eller din vei!! In the least...

Menmen, det er jo mye damer som stemmer osv. Jeg håper bare at alle får platekontrakt!! Og at det blir sånn som det ofte blir på Idol, at "runner-up'erne" gjør det bedre enn vinneren. Altså jeg håper at Javier gjør det bra, han virker som en koselig fyr. Men jeg er litt skuffa. Om ikke Vicci, så Bev liksom. Men neida, ingen av dem..

Jaja, det er bare et TV-program, men jeg merker at jeg lever meg inn i det!!

Gleder meg til vinteren! Satser på at vi tar opp kontakten igjen da:)

Endret av avenue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, skuffa over at Bev eller Vicci ikke vant! Men var i hvert fall fire talentfulle folk i finalen, så det er ikke katastrofe :)

Forresten, sangen Bev sang sammen med han fyren i resultatshowet var jo bare rot :S Sangen passa henne ikke i det hele tatt, han kunne ikke synge, og det virka ikke som de hadde øvd :/ Merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme tenkte jeg. Virket som han Tedder ikke helt skjønte sin plass. At hun skulle skinne og han skulle bidra/støtte. Også burde de valgte en bedre/annerledes sang, ja. TRAINWRECK! Synes ikke Javier og Stevie Nicks fikk det helt til heller, hver for seg er de fantastiske, men sammen ble de ikke krutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! Men jaja, uansett artig at deltakerne fikk opptrådd så mye, og sammen med flere personer syns jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Ser dere på? Så velsignet deilig det var å få et litt annet konsept i disse talentkonkurransene! De deltakerne som har blitt vist til er også voksne, noe jeg ser på som et stort pluss. Jeg liker det kjempegodt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et bra konsept. Så får vi se om jeg mener det samme når det etter hvert blir folket som skal stemme fram ;) Jeg synes det har en tendens til å bli litt rotete, da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, så gøy det er å høre på mentorene når de sitter og selger seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Hehe, så gøy det er å høre på mentorene når de sitter og selger seg.

Og så kommer alle sånn ''jeg skal gjøre deg stor i utlandet og i Amerika!''. Det har vell blitt sagt til omtrent alle deltakerne til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...