Gjest Consensio Skrevet 4. februar 2012 #81 Skrevet 4. februar 2012 Seriøst!? Latterlig. Vet ikke hvordan de gjør det i Norge, men regner med at det er samme greia som i Sverige. Der får skikkelig dårlige sangere beskjed om at de har en sjans og burde stille opp på første audition med dommerene. Det er derfor man ofte ser sjokkerte folk som mener dommerene tar helt feil og at de burde få vært med videre Alle må ikke gjennom en slik pre-audition da. Mange bare møter opp der.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #82 Skrevet 4. februar 2012 Seriøst!? Latterlig. Jepp. Nabojenta her som har en helt grei stemme meldte seg på, men kom ikke så langt at hun fikk møte dommerne. Mens folk som overhodet ikke kan synge kom videre, bare for at det skal bli "bra" TV utav det.
Gjest Survival Skrevet 4. februar 2012 #83 Skrevet 4. februar 2012 Jepp. Nabojenta her som har en helt grei stemme meldte seg på, men kom ikke så langt at hun fikk møte dommerne. Mens folk som overhodet ikke kan synge kom videre, bare for at det skal bli "bra" TV utav det. Ikke akkurat sjokkerende, men ganske idiotisk.
Gjest Kongsdatteren Skrevet 4. februar 2012 #84 Skrevet 4. februar 2012 Håper deltagerne i programmet er smarte nok til å velge enten Sondre Lerche eller Magne Furuholmen som mentor hvis de har mulighet til det. Kun de to i dommerpanelet som ser ut til å inneha et snev av fornuftig sans. Mgp-Hanne og han Madcon-fyren derimot Nøyaktig den tanken som har slått meg også! Skulle jeg ha valgt ville jeg hatt Magne som mentor, fordi som han sier vil de tre andre forsvinne ut på sine egne turneer mens han kan være der for deg senere 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. februar 2012 #85 Skrevet 4. februar 2012 Ikke akkurat sjokkerende, men ganske idiotisk. Etisk sett er det idiotisk, men med tanke på å skaffe tv-seere er det jo genialt. Vi elsker jo å se folk drite seg ut på TV. 1
Gjest Consensio Skrevet 4. februar 2012 #86 Skrevet 4. februar 2012 Etisk sett er det idiotisk, men med tanke på å skaffe tv-seere er det jo genialt. Vi elsker jo å se folk drite seg ut på TV. Men samtidig så får jo The Voice (både her i Norge og i andre land) ganske høye seertall, og her er det snakk om å heie frem de beste stemmene som har kommet videre til auditions, og de som man normalt ler av i Idol får man jo ikke se i det hele tatt. Er trenden med å drite ut og le av folk i ferd med å forsvinne? Om det er tilfellet, hurra og jammen meg på tide
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 4. februar 2012 #87 Skrevet 4. februar 2012 Men samtidig så får jo The Voice (både her i Norge og i andre land) ganske høye seertall, og her er det snakk om å heie frem de beste stemmene som har kommet videre til auditions, og de som man normalt ler av i Idol får man jo ikke se i det hele tatt. Er trenden med å drite ut og le av folk i ferd med å forsvinne? Om det er tilfellet, hurra og jammen meg på tide Jeg tror egentlig det. Vi vil nok alltid syns det er litt artig med folk som driter seg ut en tror vi får se mindre av det fremover. Blir nok mer fokus på talentet. Det folk helst vil se på f.eks youtube nå er jo folk som har oppnådd noe, og er veldig flinke til noe. Og så elsker vi å se underdogs komme seg opp og frem. Bare se på Paul Potts og Susan Boyle.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #88 Skrevet 4. februar 2012 Fulgte med på Idol de to første sesongene, etter det har jeg zappa fort over med fjernkontrollen når jeg har sett både Idol, x-factor og norske talenter på skjermen. Ved en tilfeldighet ble jeg sittende å se videre på The Voice, og jeg er overbevist. Dette kommer jeg til å følge med videre. LIKE :D
Gjest happy_me Skrevet 4. februar 2012 #89 Skrevet 4. februar 2012 HERLIG å se et talentprogram med dommere som ikke er ute etter å bryte ned deltakerene! På programmer som Idol og Norske Talenter har det liksom blitt en slags trend at minst én av dommerene er et skikkelig "asshole" som kommer med unødvendig skarpe kommentarer til håpefulle deltakere, som kommer tilbake fra audition gråtende. The Voice virker positivt og humoristisk, og det er en god stemning i studio. (Ihvertfall klarer de å skape illusjonen av det) Elsker det! Dette er noe JEG skal se på hver fredag ihvertfall! 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. februar 2012 #90 Skrevet 4. februar 2012 Jeg storkoser meg med The Voice. Et artig konsept med bra underholdningsverdi. Fredagens favoritt, var han "sexy nerden" med brillene.
challenger Skrevet 4. februar 2012 #91 Skrevet 4. februar 2012 Vet ikke hvordan de gjør det i Norge, men regner med at det er samme greia som i Sverige. Der får skikkelig dårlige sangere beskjed om at de har en sjans og burde stille opp på første audition med dommerene. Det er derfor man ofte ser sjokkerte folk som mener dommerene tar helt feil og at de burde få vært med videre Alle må ikke gjennom en slik pre-audition da. Mange bare møter opp der. Men de viser ofte klipp fra disse pre-auditionene på tv, og klipper det sammen med reaksjoner fra dommerne:s En venn av meg ble vist på tv, selv om hun bare kom til pre-audition. Så det er mange som ikke synger foran hoveddommerne som uansett blir vist på TV.
Gjest Cecilia L Skrevet 4. februar 2012 #92 Skrevet 4. februar 2012 Alt ved Monika (hun som sang Adele) var i en helt annen liga enn alle de andre så langt. Tolkning, musikalitet, uttrykk, klær, hår, utseende. Jeg fikk gåsehud langt inn i sjelen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2012 #93 Skrevet 4. februar 2012 Jeg storkoser meg med The Voice. Et artig konsept med bra underholdningsverdi. Fredagens favoritt, var han "sexy nerden" med brillene. Enig han var superflink! Hun Monica klarte jeg ikke nyte i det hele tatt.
Sol79 Skrevet 4. februar 2012 #94 Skrevet 4. februar 2012 Likte når Magne pekte nese til Sondre. Veldig gøy å se mer av han, siden han (og de øvrige i a-ha) virker så private. Og så KJEKK han har blitt midt i livt!! 1
challenger Skrevet 4. februar 2012 #95 Skrevet 4. februar 2012 Likte når Magne pekte nese til Sondre. Veldig gøy å se mer av han, siden han (og de øvrige i a-ha) virker så private. Og så KJEKK han har blitt midt i livt!! Han har jo ALLTID vært kjekk Må si han virker litt sær egentlig, men jeg liker'n:p
Gjest happy_me Skrevet 4. februar 2012 #96 Skrevet 4. februar 2012 Likte når Magne pekte nese til Sondre. Veldig gøy å se mer av han, siden han (og de øvrige i a-ha) virker så private. Og så KJEKK han har blitt midt i livt!! Godt å høre at det ikke er bare meg som synes det
CoffeeCup Skrevet 4. februar 2012 #97 Skrevet 4. februar 2012 Alt ved Monika (hun som sang Adele) var i en helt annen liga enn alle de andre så langt. Tolkning, musikalitet, uttrykk, klær, hår, utseende. Jeg fikk gåsehud langt inn i sjelen. Helt helt enig! Jeg får faktisk fortsatt gåsehud av å tenke på det! I starten må jeg si jeg var kjempe sjokkert og visste egentlig ikke om jeg likte det! Men jo mer jeg hørte jo mer likte jeg det! Det var faktisk helt fantastisk unikt, nydelig og jeg ble faktisk inspirert av henne! Hun kommer til å nå langt, det er jeg sikker på!
Sol79 Skrevet 4. februar 2012 #98 Skrevet 4. februar 2012 Han har jo ALLTID vært kjekk Må si han virker litt sær egentlig, men jeg liker'n:p Syns han har blitt fantastisk kjekk med åra jeg. Godt å høre at det ikke er bare meg som synes det Sklir nesten ut av sofaen av Magne
Meaty Skrevet 5. februar 2012 #99 Skrevet 5. februar 2012 (endret) Alt ved Monika (hun som sang Adele) var i en helt annen liga enn alle de andre så langt. Tolkning, musikalitet, uttrykk, klær, hår, utseende. Jeg fikk gåsehud langt inn i sjelen. Dama var utrolig flink, men jeg synes hun så skikkelig RAR ut! Jeg trodde først hun var 40+. Altså, egentlig en veldig pen jente, men altfor mye øyesminke og en merkelig hårsveis... Men utseende skal jo (heldigvis) ikke ha noe å si i dette programmet. Glemte å si: Er det ikke litt rart at allerede kjente artister er med? Jeg så ikke det første programmet, men i det andre programmet var jo han Grand Prix-fyren med, og i forhåndsklippet for neste episode er jeg sikker på at jeg så Leif Anders Wentzel. Endret 5. februar 2012 av Meaty
Gjest Nica. Skrevet 5. februar 2012 #100 Skrevet 5. februar 2012 Dama var utrolig flink, men jeg synes hun så skikkelig RAR ut! Altså, egentlig en veldig pen jente, men altfor mye øyesminke og en merkelig hårsveis... Jeg er veldig enig. Håret så ut som en hjelm, og hun hadde veldig mye sminke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå