Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn

FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

:skratte: hahaha,den tanken hadde jeg ikke kommet på engang. driver du å tar selvdigging på kg til et nytt nivå,Josefine? :fnise:

Hehehe ja, jeg som synes dagboka er drøy! hehehe

Ja hvorfor ikke, skal begynne lage AB-tråder om meg selv til stadighet, bare for å bli populær! :P Det gjør livet mitt så brillefint..:P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tirkes

<3

Oppdatert meg på de siste sidene.

Kjente det knyte seg litt i magen når jeg leste om PCOS. Søsteren min har det, og sliter med å få barn. For meg er det derfor en slem slem ting. Men er heldigvis noe man kan styre litt ved livsstil og virker som om du har bra styring der. :)

Det er et helvete å legge om livet sitt, uansett om det er slanking, økonomisk opprydding, vende om på grufulle skolevaner, slutte med røyk/dop/snop... Det krever endel ryggrad. Så for hver lille forbedring så har du god grunn til å smile til deg selv og være stolt av deg selv. Ikke bare fordi blodet er sunnere og migrenen borte, men fordi du er sterk.

HELGE-KLEM! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, PCOS er jo den største grunnen til ufrivillig barnløshet, men den tid den sorg for min del.. Fokuserer bare på det jeg kan gjøre nå! Dette siste året har jeg kuttet ut sukker/fett/junk, røyk, kuttet alkoholen til minimum og kuttet ut min nokså usunne forhold til menn! DET var mange års selvdestruktiv oppførsel borte på kort tid, så nå føler jeg ofte at jeg har blitt litt kjedelig..

Er vanskelig å fokusere på ressursene sine når man ikke har noen vegger igjen, når de tingene man har brukt for å støtte seg på er borte, og man må stole på seg selv.

Jeg er nok ikke ferdig med den kampen enda, men jeg er iallefall langt på vei..

Trist å høre om søsteren din, håper virkelig med alt jeg har at hun lykkes! Det må være ekstremt vanskelig..Skal krysse alt jeg har for henne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmh, legger igjen et lite spor og ønsker deg en fortreffelig god helg :)

Takk, Raggsokken! :) Ikke tråkk i brunost, brunost på raggsokker er noe av det ekleste jeg vet..hehehe

Ha en fantastisk helg du også! :) Måtte værgudene være litt mildere der du befinner deg enn her..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe ja, jeg som synes dagboka er drøy! hehehe

Ja hvorfor ikke, skal begynne lage AB-tråder om meg selv til stadighet, bare for å bli populær! :P Det gjør livet mitt så brillefint..:P hehehe

hehehe,ja jeg skal speide etter "digger frk.j-tråder nå altså" :fnise:

Takk, Raggsokken! :) Ikke tråkk i brunost, brunost på raggsokker er noe av det ekleste jeg vet..hehehe

En ting som er ennå eklere er når noen har sølt litt egg på ullsokken eller ulljakk,da får jeg fader meg hetta :kjefte::kvalm:

Ha en fantastisk helg du også! :) Måtte værgudene være litt mildere der du befinner deg enn her..:)

Ellers,hvordan har frøken.j det? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usjh ja.. Og når jeg jobba i barnehage, makrell i tomat pluss noe annet mat i tillegg rundt munnen.. uuurk! Brekker meg bare jeg tenker på de søte små barna med masse gugg rundt i fjeset..hehe

Jo ja vel, jeg har vært syk siden fredag så er ikke i toppers form igrunn! Blir mentalt drained når man er syk! Dessuten blir jeg så sykt ensporet når jeg er syk, bare tenker, føler og snakker om det.. jeg er en kjip syking! Menmen.. Kanke klage! (selvom jeg gjør det dessverre)

Derda? Noe funfunfun som skjer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært syk siden sist mandag jeg og :tristbla: Men begynte endelig å bli bedre i går og fikk gått en tur for første gang på 1 uke :hoppendeglad:

Ellers er det lov å være kjip når man er syk,jeg synes også grenseløst synd på meg selv når jeg er syk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, vi er sykdomssoulmates alle tre! :D hehe

Jeg har gått fra en laber toer på skalen til en fire/fem idag altså!

Har sett hele filmatiseringen at Tolstojs "Krig og fred" (tok meg bare seks og en halv time) og "Stolthet og fordom" og føler meg ferdig med kostymedramaer for en stund! hehehe

Det passet bra med besøk av min ikke fullt så hyggelig feminine kroppsfunksjon, grining og heing på det svulstige og pretensiøse! Herlig! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg synes absolutt alle er syke her om dagen jeg!

men xaphan, det er vel omtrent umulig å være på hove uten å bli syk etterpå!! :fnise:

det er så mye sykdom inni kvinneguiden om dagen at jeg faktisk nesten blir smittet igjennom datamaskinen!

hørte du på pandamann da josse? og dro til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke enda, vurderer det litt fortsatt, for er fortsatt svimmel og prikkete foran øya.. men jeg får se på det litt til, er jo bedre tenker jeg, så kan jo ikke være så veldig ille!

Tror jeg rett og slett bare er jævlig hormonforstyrra i det siste, utrolig slitsomt og veldig lite å gjøre med dessverre! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes absolutt alle er syke her om dagen jeg!

men xaphan, det er vel omtrent umulig å være på hove uten å bli syk etterpå!! :fnise:

det er så mye sykdom inni kvinneguiden om dagen at jeg faktisk nesten blir smittet igjennom datamaskinen!

hørte du på pandamann da josse? og dro til legen?

Det er ikke lett, nei! En jeg var med lagde faktisk en konspirasjonsteori om at et fly som fløy over festivalen slapp ut gasser som gjør alle syke, siden samme flyet hadde vært der året før, og da var alle syke i en måned etterpå. Han var faktisk helt seriøs!

Forresten, Frøken, jeg leser Pride and Prejudice nå, så vi er enda mer soulmates! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

da jeg var i Hemsedal i romjulen 1999/2000 ble veldig mabge dårlige. det viste seg et par måneder etterpå at en elg hadde falt igjennom isen i vannet som ble brukt til drikkevann i dalen en liten stund tidligere. elgen hadde ligget i drikkevannet og råtnet en liten stund såd et var ikke rart folk ble dårlige. moralen er å holde seg unna drikkevann når en reiser :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir bra snart, du har vært dårlig ganske lenge nå. :klo:

Synes også du burde ta en tur til legen, da får du kommet deg ut av huset i tillegg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

da jeg var i Hemsedal i romjulen 1999/2000 ble veldig mabge dårlige. det viste seg et par måneder etterpå at en elg hadde falt igjennom isen i vannet som ble brukt til drikkevann i dalen en liten stund tidligere. elgen hadde ligget i drikkevannet og råtnet en liten stund såd et var ikke rart folk ble dårlige. moralen er å holde seg unna drikkevann når en reiser :gjeiper:

Stakkars elgen :grine:

Håper du snart blir bedre,snuppa :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært bedre idag faktisk! :D

Vært hos pjuskologen også, ENDELIG! Gud, hvor jeg hadde savna den irriterende dama..:P hehe

Nå gruer jeg meg bare til imorgen, tilbake på "jobb" etter to dager borte, synes det er så flaut å være borte fra en plikt liksom!

Men, jeg er tøff, dette klarer jeg! hehe

Idag har pusen min fått sprøyte, blitt veid og fått helsesjekk, og han er frisk, rask, fornøyd og fin kattepus! Ekstremt atletisk, normalvektig selvom han er kastrert og veldig fin og oppmerksom katt..Ingen skam med innekatt altså..:):catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre, så bra at psykologoen kom tilbake før hodet ditt eksploderte med tanker og følelser :fnise:

Neida, jeg skjønner hvordan det er å ha mye i seg og ikke kunne snakke med noen, godt å få det ut! :klemmer:

Jeg vil ha innekatt jeg også men mamma vil ikke ha dyr i huset :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er godt altså! Selvom jeg ikke er avhengig av henne er det godt å lufte følelsene sine! :) Jeg har dem jo i overflod til tider..:P hehe

Alt bra med deg, frøken? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...