Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn


FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Hehe ja gjør visst det.. DU kan få min hvis du vil! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Awww så snill du er. Men jeg har nok ikke problem å få takk i den online.

Hvorfor har du ikke sendt den tilbake? Hvis du fikk feil mener jeg. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den i tillegg til alt annet og hadde ikke betalt for den..så jeg sendte en mail og fikk den i gave! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke sett Hannah Montana filmen?? Herregud, tapere ass.

(Ja, jeg så den, og ja, jeg gråt. Ikke si det til noen da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iza har sikkert leggetid hun. :gjeiper:

Blir jo slept ut av søvnen i 4-5tidne hver morgen så ikke rart at jeg må legge meg før alle andre.hmmmf :gjeiper:

Noen andre her som liker Justin Bieber a,siden dere er Montanafans??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Justin Bieber. Ikke fordi musikken hans er det mest fantastiske jeg har hørt (tvert i mot), men fordi han er en søt, dyktig og oppegående gutt i forhold til alderen. Så vidt jeg vet har han aldri gjort noen noe galt, og jeg syns det er helt forferdelig hvordan så mange hater han og all dritten som går mot han rundt på internett.

Men, denne debatten skal jeg ikke ta her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Justin Bieber. Ikke fordi musikken hans er det mest fantastiske jeg har hørt (tvert i mot), men fordi han er en søt, dyktig og oppegående gutt i forhold til alderen. Så vidt jeg vet har han aldri gjort noen noe galt, og jeg syns det er helt forferdelig hvordan så mange hater han og all dritten som går mot han rundt på internett.

Men, denne debatten skal jeg ikke ta her :lol:

Nei, jeg hører ikke på Justin Bieber, men har ikke noe i mot gutten. Han har da ikke gjort meg noe vondt.

Hannah Montana har jeg heller ikke noe i mot, men Miley Cyrus tror hun er så voksen. Hun er barnestjerne og burde oppføre seg som en.

Ellers alt bra? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe Justin Bieber..

Jeg må si at jeg ler meg skakk av internett-Memene om han, men jeg har jo ikke noe personlig mot gutten..

Jeg ler av Rebecca Black også, men kunne aldri sagt noe veldig stygt om henne..

Uff nå følte jeg meg litt råtten, men har råtten humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg skal ikke si at jeg aldri har ledd av en Justin Bieber-vits, men noen er regelrett slemme. For eksempel i kommentarfeltet på youtube hvor han brakk foten under en konsert, og alle skriver at "det hadde drittungen bare godt av" osv. Skjønner ikke hva som feiler folk.

Ellers da, Josse? Har du det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en Belieber ;)

:rodmer::fnise:

Altså,jeg synes mange av justin bieber-parodiene er rasende festlige! generelt elsker jeg gode parodier :jepp:

hvordan har vi det i dag? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hvor har du blitt av, Frøken? :lete:

Ditt fravær merkes på KG!

Endret av Xaphan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte bare titte innom! Har en liten KG-pause.. Ble litt stressa en periode her med alle de frekke kommentarene så trengte ta litt avstand..:)

Dere er fine dere! :D

Håper alt er bra med dere! Kommer sterkere tilbake, men nå, frisøren! Det har jeg fortjent..hurra! :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...