Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn


FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

du må huske at det er ufattelig mye som skal klaffe når en treffer noen en har blitt kjent med på sjekkesteder IRL. dette spesielt når en treffer noen fra andre deler av landet. da er det mye som "skal" eller "må" skje på veldig kort tid. ofte blir det ikke helt som en hadde tenkt seg. taster en på nettet blir det jo ofte kun basert på skriftlige meldinger mens når en treffes IRL blir det stemmeleie, kropsspråk osv som er med på å danne et litt annerledes bilde av personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er jo sant det, Pandamann.. Vi hadde jo høye forhåpninger begge to..hehe

Bella, ja, det går definitivt an..hehehe så fryktelig mange er det ikke tror jeg, men noen få er det der ute som har litt mislik mot meg..:P hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

en kan heldigvis ikke gjøre alle til lags... ellers tror jeg verden hadde vært et kjedelig sted å være. hurra for de små forskjellene. :lete:

hvordan går det med deg ellers? noen nye jobber i sikte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo ellers er jeg vel litt i mellomland..hehe blir jo ikkenoe skole i år allikevel, så nå må jeg finne ut en vei som passer det neste året.. altså en jobb som jeg kan bruke potensialet mitt, men allikevel være i balanse i forhold til sykdom! :) Nav er jo relativt positivt innstilt siden alt dette er på mitt initiativ og jeg igrunn fortsatt kun skulle gå hjemme iallefall ut dette året..:) Så har heldigvis mye input i min egen situasjon! :)

Nå skal jeg først og fremst kose meg med litt ferie, så tar jeg alt dette andre når jeg kommer hjem..:)

Hva med deg panda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellohello mine trofaste følgesvenner! :D

Nå er jeg tilbake fra ferie og skal virkelig sjerpe inn tøylene her! :P Måtte ha noen dager i roden og freden etter 16 mennesker i ett hus en uke..puuuh Jeg er glad i familien min altså, men jeg var SLITEN når jeg kom hjem! hehehe

Har vel også brukt tiden på å tenke litt over mitt lille liv.. shit så forvirret jeg er til tider over meg selv og min egen situasjon! Jeg tror jeg burde skrive mere rett og slett, la tankene komme ut istedenfor å tenke over dem tusen ganger uten å komme videre! Men det er noe med at når man sier ting høyt (eventuellt skriver dem) så blir de så utrolig mye mere ekte. Jeg må vel bare se meg selv i hvitøyet og kjøre ihjel mine egne usikkerheter. Og dem skal jeg si dere det er mange av!

Hvordan har mennesker det? :D

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søtnos!! :goodbye:

Lenge siden sist, ja familie kan bli slitsomt i det lange løp ja. Ja det er greit å få ut tanker og følelser, det er bra du klarer det. Jeg er litt motsatt når jeg er langt nede klarer jeg ikke å skrive noen ting, som nå, jeg har fått meg en lang tørkeperiode. Tror det er konfrontasjon av følelser og formere dem som ord, er det som hindrer meg. Det er som du sier at det blir mer ekte når de kommer ut. ;)

Jaja, håper du har det bra ellers, og at du kommer på andre treff! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja er litt stille fra kanten min..:) Jeg mistet litt lysten til å henge her inne av en eller annen grunn, men tror jeg kommer tilbake når jeg føler for det igjen..:)

Plutselig kommer jeg tilbake med råd og tanker..hehe

Alt bra med deg? :)

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt stille fra kanten min..:) Jeg mistet litt lysten til å henge her inne av en eller annen grunn, men tror jeg kommer tilbake når jeg føler for det igjen..:)

Plutselig kommer jeg tilbake med råd og tanker..hehe

Alt bra med deg? :)

Masse klemmer

det forstår jeg! Jeg kommer nok til å være her og vente på deg :sjenert::fnise:

Jo det går - ikke alltid på topp men det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...