Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn


FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Michelet

åååå HERREGUD så spennende!! Du må for all del oppdatere oss om denne haugesunderen asap altså :nigo: Fineste dialekten i hele norge,så send ham hit hvis du ikke vil ha ham :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Michelet

dialekten du snakker er ikke så ille den heller.

Hæ,min eller Josefine sin? :gjeiper:

Ååååhhhhh,lille ugle!! Venter spent på oppdatering altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min dialekt er fin. :fnise: Kan ikke fatte at det er så mange som ikke liker Bærgensk. :gjeiper:

Btw. Iza. Nå har jeg linket til bilder. :sukk:

Endret av Chiyo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Min dialekt er fin. :fnise: Kan ikke fatte at det er så mange som ikke liker Bærgensk. :gjeiper:

Btw. Iza. Nå har jeg linket til bilder. :sukk:

Heeeerlige bilder :nigo: bergensk er faktisk ikke så verst det heller så lenge man ikke trenger ha det med opp i senga :skratte: Hahaha,nei bare tøyser med deg,chi :fnise:

din vel ;)

hahaha,bortsett fra når jeg hører stavangerdialekt på tv *grøss* :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

Sorry,josse for at vi babler i vei uten deg :sjenert:

Når vi er inne på dialekter så må jeg skrifte for dere at jeg faktisk en gang i tiden dumpa en date pga jeg ikke takla dialekta :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

hahaha,bortsett fra når jeg hører stavangerdialekt på tv *grøss* :gjeiper:

søte jenter er best live synes nå jeg ;) (kontra tilgjort på TV)

Når vi er inne på dialekter så må jeg skrifte for dere at jeg faktisk en gang i tiden dumpa en date pga jeg ikke takla dialekta :flau:

den var ny. ;)

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hei Nossetasseladden! :)

Alt bra med seg?

Takk vennen! :D Han blir iallefall til torsdag..:) Han skal kanskje ikke sov ehos meg da, han ville liksom ikke belage seg på å bo her.. noe jeg igrunn skjønner! hehe Blir spennende å se om det går brillefint eller ei! :D

nossi har det bra vettu :) har akkuratt kommet hjem fra en herlig date med heloise, gjesten og hecubaa :hjerte: nå er jeg spent på å høre om dagen din.............?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig et veldig bra tegn at FrøkenJosefine ikke har tid til å oppdatere oss :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Det er egentlig et veldig bra tegn at FrøkenJosefine ikke har tid til å oppdatere oss :hjerter:

heheee, ja vi får håpe at det er derfor ---> :yvonne:

og IKKE derfor -----------> :trampe:

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei menneskene mine! Fine, fine menneskene mine! :)

Hvordan går det med dere? Håper alle dere vakre er her fortsatt!

Jeg var logisk nok ikke på KG de dagene han var her (fra tirsdag til fredag) og på fredag ble jeg brått veldig opptatt med å fordøye helgens grusomme hendelser.

Men jeg skal fortelle dere litt av hva som skjedde..:)

Han er et helt fantastisk menneske! Virkelig! Hadde det veldig koselig sammen! :) Jeg tror vi foreløpig kun er venner, siden han bor på andre enden av landet i iallefall et år til! :)

Og det var ikkenoe :sengekos: eller :romeo: men masse :kristin: og :klemmer:!

Utrolig koselige dager, er litt savn nå! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, vi har igrunn planer om det.. Har lyst til å ta meg en tur til der han bor nå og studerer..:) Men som nav-dame har jeg ikke akkurat overflod av penger så vi får ta det litt som det kommer..:)

Er ferdig med perioden min i jobb for denne gangen, var litt vemodig og si hadet til alle de fantastiske brukerne! :)

Har funnet ut at jeg vil jobbe med psykisk utviklingshemmede resten av mitt liv! Selvom det ikke blir noen studier i år, så kan jeg jo jobbe i den retningen allikevel! :)

Har folket det bra?

Masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuhh,spennende :5:

Uff da,ja det er vemodig å ta avskjed med brukere,men husk at du tar med deg masse gode minner og erfaringer! Psykisk utv.h er fantastiske å jobbe med :jepp: Man blir jo så fryktelig glad i dem og! :rodmer:

hva er planene videre?

Ellers har Izafolket det bra :fnise:

Og forresten,kan du legge ut hva du spiser i løpet av en dag? Siden du går på lavkrabo altså,er litt intr i det her :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu hva, det skal jeg gjøre! hehe men først skal jeg ta meg en tur til foreldrene mine og spise spekemat..eller rettere sagt eggerøre og kalkunpålegg..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...