Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn


FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Hei Josse!! :goodbye: Hva gjør du imorgen? Har du lyst til å treffes på (sensurert), så kan vi ta en kopp kaffe mens vi skravler litt og lufter litt på trykket kanskje, også må jeg kjøpe sko til bryllup. :jepp:

Endret av Mystique X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Josse!! :goodbye: Hva gjør du imorgen? Har du lyst til å treffes på (sensurert), så kan vi ta en kopp kaffe mens vi skravler litt og lufter litt på trykket kanskje, også må jeg kjøpe sko til bryllup. :jepp:

IM IN!!! :skya:

Klokka fire-fem?

:helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes du heller burde tenke på at du er et fintmenneske som fortjener det beste.

Tusen takk! Du er god og snill du!

Ja, er jo der fokuset burde ligge..:) Ikke på feil og alt det teite og vonde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IM IN!!! :skya:

Klokka fire-fem?

:helen:

Da sier vi kl 4, da står jeg ved den inngangen ved Mega. Gleder meg, blir koselig å se deg igjen!! :klemmer::skravle::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi kl 4, da står jeg ved den inngangen ved Mega. Gleder meg, blir koselig å se deg igjen!! :klemmer::skravle::kaffekopp:

Da sees vi der, har en rose i knappehullet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sees vi der, har en rose i knappehullet! :fnise:

Hahaha, da kjenner jeg deg igjen ihvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes du heller burde tenke på at du er et fintmenneske som fortjener det beste.

ja,hør på paddy,han er ingen dum mann :jepp::nigo:

Håper det går greit med deg,FrøkenJ :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg akkurat melding som foreslo at siden jeg hadde vært så vanskelig i det siste og så krevende ble han veldig sliten av meg, så han foreslo at jeg ikke tok kontakt før jeg hadde en god dag og da kunne han komme på besøk....

Tror vi har kommet til en løsning dere! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Da fikk jeg akkurat melding som foreslo at siden jeg hadde vært så vanskelig i det siste og så krevende ble han veldig sliten av meg, så han foreslo at jeg ikke tok kontakt før jeg hadde en god dag og da kunne han komme på besøk....

Tror vi har kommet til en løsning dere! :rasende:

eeeeh....jeg veit ikke om jeg skal le eller grine jeg... :klo:

men josse, det virker ikke som verken du eller han har det helt toppers med dere selv, så da tenker jeg at det blir enda vanskeligere å ha det toppers sammen?

du må selvfølgelig ta dine egne valg josse, men for meg så virker det som at du fortjener veeeeeldig mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Tror vi har kommet til en løsning dere! :rasende:

det blir jo en dobbel negasjon og det skal jo bli en positiv :gjeiper:

synes ærlig talt du skal dumpe dusten. han er ikke verdt det og han trekker deg ned i sølen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette blir bare tull.. :blink:

Jeg ble så sint av den meldinga istad.. Det er jo HAN som gjør meg ulykkelig! Og det skjønner han ikke... :klaske:

Dusten blir dumpet senere ikveld, akkurat nå kjennes det bare ut som jeg kommer til å være usaklig mot han og føler det skal få en avslutning som virkelig er definitiv og forklarende.. :flekke:

Jeg fortjener en som vil dele alle dager med meg, gode som dårlige og som tåler høre når ikke alt er rosenrødt! Hvis han synes jeg har vært i dårlig humør vet han ikke hva det er.. I will unleash my fury! :rasende: Han har lurt meg og manipulert meg, men nå er jeg FERDIG!

Har ikke vært så blid som på lenge som jeg har vært idag, føler meg sååå letta!! :danse:

Kjenner jeg har funnet meg selv igjen.. Han har gjort meg så usikker på meg selv fordi han har sagt en ting og gjort en helt annet at jeg har følt meg gal.. Men alle mine mistanker om at han faktisk ikke brydde seg viste seg å være riktig.. Problemet ligger hos han, ikke meg! :balltre:

Tusen takk for tålmodigheten dere har hatt med meg! :helen: FrøkenJosefine er nå tilbake i seg selv igjen! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Han vil ikke prate med meg..

"jeg har ikke noe mere jeg trenger si til deg".. Det fikk jeg beskjed om!

Men jeg hadde noe jeg ville si til han, så jeg skrev til han på msn.. (herregud så fjortiss, men han kan ikke ignorere det for alltid)

Herrefred!!!

Får ikke svar der heller...! Hvordan kan man oppføre seg sånn egentlig? Føler meg lurt ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg svar:

prøv å få orden på livet ditt før du drar en stakkar til inn i det emosjonelle rotet ditt du kaller ett liv. Cya

Respekt much?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

wtf? nå er du heldigvis kvitt fyren. skal ikke akkurat påstå han virker så vedlig moden at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...