Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn


FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Hehe ja, ebay er min venn! :D

Jeg elsker smykker som er søte og litt kitchy! :)

Har funnet en kinesisk yndlingsbutikk i den som fotballfrue har endel produkter fra, de har også vesker, smykker, klær og alt mulig rart!

http://www.wholesale-dress.net

Er på veskeshopping nå! Klarer ikke la være vett.. koster liksom femti kroner veska, og de er fiiine! :D

ååh, takk for den siden! det skal jeg ta meg en nøye laaang titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Heheh bulk er over hundre! Så da må vi verve lesere her! :P

Ja, den var dødsfet! :D

Jeg fant også ut at jeg trengte sovemaske så jeg ligner på kanin med ører! Ellers kommer jeg aldri til å sove godt igjen.. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

:skratte:

Fantastisk! Minner litt om øreproppene min bror kjøpte i USA, var tynn ledning på dem, og delen som stakk utenfor øret var kanskje rundt 2 cm lang.. og grønne. Irrgrønne. Hodet på en åme på ene siden og rompa på åmen på det andre øret.

:digge:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHA jeg tror jeg og din bror fort hadde funnet tonen! Jeg elsker vanlige ting som har blitt pimpet opp til å bli morsomme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsesmennesket og empatullen.

Jeg er kunstnersjel fanget i en hånd som ikke kan tegne. Et hjerte som er for stort for kroppen og for lite til å svelge. Jeg har et hode som aldri stopper, men som surrer som en gammel radio mellom to stasjoner. Jeg har en evig redsel og lengsel etter det som er foran meg og et savn etter det som var.

Jeg har behov for kontroll over kontrollbehovet mitt. Jeg har vondt i viljen, ikke det at jeg ikke vil, men jeg vil for mye. Jeg strekker meg lang, ryker strikken, strekker igjen men den er fortsatt for stram. Kvelende stram.

Jeg har drømmer, som blir til mareritt når det ikke blir perfekt. Det er noe vakkert med en depresjon, jeg er lei av å være vakker. Styggpen.

Som en skeiv tann.

Har du noen gang hatt det så vondt at det til slutt blir godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

kjipt å lese om kompisen du har mistet og jeg vil anbefale deg til å gå til graven når du orker dette. jeg synes det er veldig deilig når jeg besøker graven til broren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være en kunstner er ikke bundet til å tegne. Du kan male (abstrakt kunst), lage ting, sy ting...og mye mye mer med litt fantasi!! :jepp: Du har den ihvertfall ikke uten grunn ;)

Det er vanskelig å ville mye, men ikke få det til. Tror du ikke strekker til fordi du holder på din fortid med den ene hånden og vil samtidig ta tak i din framtid med den andre, og det sliter på din energi. Legg innsats i å beabeide din fortid, og legg den bak deg. Du vil ikke miste Micke ved å legge han bak deg, han vil uansett alltid være en del av deg.

Men for å gå videre med ro i sinnet og full konsentrasjon er det det som bør fås til.

Perfeksjon er en illusjon på usikkerheten vi har i livet, vi klynger oss til å gjøre alt perfekt fordi det egentlig er usikkerhet, i oss og utenfor. Ved å bearbede det usikre faktoren i livet våres så har vi plutselig ikke lenger behov for perfeksjon. :)

Å ha det så vondt at det til slutt blir godt er farlig. Det er kos med misnøye... og det hindrer deg i å Virkelig ha det godt i livet, virkelig finne lykke og kjærlighet. Kjem mot den og bli virkelig lykkelig, det fortjener du. Fordi du er en vakker sjel, med et vakkert ytre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, både myst og pandamann!

Du har nok rett, myst. Holder tak i begge deler, men er nødt til det for en periode! Men en dag skal jeg slippe og da vil det ikke lenger være så tungt å bevege seg fremover! :)

Usikkerhet er både en byrde og en fordel. Man tenker igjennom ting to ganger før man gjør de, men noen ganger tenker man for lenge og gjør ting vanskeligere og farligere enn det egentlig er.

Det blir noen ganger trygt å ha det vondt. En liten hule ingen slipper inn i, hvor man er alene og man slipper gå fremover. Man blir ikke skuffet når man har det vondt. Det forblir det samme.

Men jeg skal fremover. Og jeg har kommet langt! Jeg er bare utålmodig og vil ta en stor jafs av livet når jeg også må passe på å gjøre det forsvarlig slik at jeg kan lykkes!

:klemmer::klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kinapakke fra ebay idag! :D Sminkekoster..:D Kostene var fine, men innpakning var så som så!

Noen som vet om et sted man kan kjøpe sminkekostholdere? Med masse rom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ikke at jeg har så stor erfaring med sminkekoster men du finner helt sikkert holdere på ebay også.

edit: nå prøvde jeg bare et raskt søk men kan noe av dette brukes?

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tirkes

Jeg bruker små penneholdere og har også en sånn penneholder med rom i flere høyder som jeg bruker til mascaraer, koster og leppeblynter også. Der står vippetangen på halv åtte og slenger, et lite rom inneholder spisseren min, wet lineren på plass.

Genialt til mitt bruk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en unnskyldning til å ebaye litt igjen! woopwoopwoop! hehe

Kostene er fra ebay, pandamann! Hehe Kina er min venn..<3

Ja, den er genial den Myst, men den passer ikke hos meg, trenger noe mere baggete, har nemlig ikkenoe benkeplass på badet mitt! mongo..

Kanskje det finnes en makeupbag med plass til koster i lokket? eller kanskje jeg skal invistere i en litt større boks..hmm! Ebay woopwoop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...