Gå til innhold

FrøkenJosefines Tankesukkerspinn


FrøkenJosefine

Anbefalte innlegg

Åh, så koselig at du har laget dagbok :nigo:

har lagt merke til deg på forumet og synes du virker som en herlig sjel :klemmer:

Oj, takk! :) Så ikke denne før nå jeg...sløv! hehe

Du er hjertelig velkommen til å følge min fantaboulous dabbok..:P

Du er en herlig sjel selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Im fighting a loosing battle!

And the only one im hitting is myself..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

ut i fra det du skrev så virket det som du synes du tapte hvis dere gikk fra hverandre. hvis han oppfører seg dårlig, ikke tar kontakt og så videre - hvorfor må du da ha han som en del av livet ditt? skal du først ha kjøreste er det ikke da best å ha en kjæreste som setter pris på deg og viser at han bryr seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg taper uansett kjennes det ut som..

Er liksom så nederlag og gi opp! Herregud, vi har vært sammen i TO måneder og har såpass mye problemer..

Det er dødfødt!

Jeg som er så livsglad, positiv og blid har blitt surmulende, deppa og trist.. Og bare sutrer hele tiden! Sånn er jo ikke jeg..

Takk for at du prater med meg.. synes det er så flaut egentlig, jeg er jo liksom voksen også har jeg så fjortisforhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

altså... det du går igjennom er helt normalt. jeg tror ikke du vil vite hvor mange to-måneders-forhold jeg har bak meg. jeg har sluttet å fortelle mamma og pappa noe særlig om de jeg dater før vi har kommet over den kneiken som du holder på med nå.

nå som dere har vært sammen en liten stund så har dere jo "testkjørt" forholdet og sett hvordan dere fungerer som kjærester. det fungerer tydeligvis ikke og siden det er såpass fersk synes jeg det beste kan være å kutte ut.

en kompis av meg pleide å si at en må krabbe før en kan kravle seg opp på bena og tusle av gårde og sånn er det med kjærligheten også. en prøver, feiler litt, lærer (forhåpentligvis) av sine feil og så tusler eller krabber en videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en haug av dem jeg og..

Han her har jeg jo dratt med hjem til mamma og pappa, introdusert til venner og proklamert min kjærlighet.. også bare PANG flykræsjh!

Når sant skal sies var ikke foreldrene mine så veldig fan da..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

hehe. der ser du. foreldrene dine kjenenr en ganske mye bedre enn en liker å tro selv. ;) jeg har iallefall lært meg å ta det rolig med å proklamere slikt før det har gått en stund og jeg tror ikke det er så uvanlig å proklamere det en stund.. før en innser det kanskje ikke er det lureste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nei, jeg taper uansett kjennes det ut som..

Er liksom så nederlag og gi opp! Herregud, vi har vært sammen i TO måneder og har såpass mye problemer..

Det er dødfødt!

Jeg som er så livsglad, positiv og blid har blitt surmulende, deppa og trist.. Og bare sutrer hele tiden! Sånn er jo ikke jeg..

Takk for at du prater med meg.. synes det er så flaut egentlig, jeg er jo liksom voksen også har jeg så fjortisforhold!

der sa du noe viktig josse!

man bør tenke seg om litt når man har personer i livet sitt som trykker deg ned! enten om det er venner eller kjæreste!

tenl på det jeg sa til deg om at du må være egoistisk iforhold til hva DU ønsker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, herregud sutredame har jeg blitt..merker det nå og..sutresutresutresutre megmegmeg :kvalm::kvalm::scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

nej, josse! jeg synes ikke du er sutrete og megmegmegmeg, men jeg merker at du ikke har det bra, og at han sårer og skuffer deg altfor ofte! med hans oppvekst og mangel på kjærester, så er det en forklaring (men ingen unnskyldning)på åffer han er som han er- men det erke din oppgave å oppdra gutten!

men jeg må nesten :natti: ....skal opp om 6 og en halv time :(

sove godt gode mennesker :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for at dere finnes! Gode dere!

Ja, er en forklaring, men allikevel.. Jeg har behov, og det eneste jeg har sagt at jeg trenger er oppmerksomhet og omsorg! Det er ikke mye....

Har fått flere komplimenter av vilt fremmede på gata (og det er faktisk ikke en overdrivelse) siden vi ble sammen enn av han!

Natta nossetass! Me love you long time.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

ja, du har behov. behov for å føle at kjæresten din er glad i deg, at han bryr seg om deg, at han begjærer deg og at han vil ha deg i livet sitt. (her kunne jeg sikkert fortsatt til det uendelige). men siden han ikke kan (eller vil) fylle behovene dine bør du ikke da tenke litt over hvor dere står?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg tenker på det hele tiden..Til jeg blir gal i skolten min! Jeg hadde det faktisk bedre alene, men er allikevel livredd for å bli alene igjen..haha logisk? Dont think so!

Men neste uke begynner jeg forhåpentligvis å jobbe med psykisk utviklingshemmede for en liten periode.. De får meg alltid til å fokusere på de viktige tingene i livet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...