Shinigami Skrevet 27. februar 2016 #1801 Del Skrevet 27. februar 2016 54 minutter siden, Okapi skrev: Hva synes du? Jeg spilte gjennom det da det kom, men har ikke rørt det siden. Ble ærlig talt megaskuffa. Ikke spesielt imponert. Ble litt bedre da alle karakterene er samlet så du bestemme selv party og sånn, og likte at det var et stort åpent område i kapittel 11 og utforske og spillet er jo pent å se på, men that's it. Er ganske uengasjert i historien og karakterene og alt... Kjedelig at man må lese dataloggen for å forstå hva som skjer og hvordan verdenen fungerer, ingen NPCer man kan prate med osv. FF10 for eksempel er mye bedre, da jeg ble mye mer engasjert i karakterene og verdenen i spillet. Mista som sagt interessen sist jeg spilte det, men skal runde det nå som jeg har kommet så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2016 #1802 Del Skrevet 27. februar 2016 Anonymkode: 13587...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. februar 2016 #1803 Del Skrevet 27. februar 2016 (endret) 2 timer siden, Shinigami skrev: Ikke spesielt imponert. Ble litt bedre da alle karakterene er samlet så du bestemme selv party og sånn, og likte at det var et stort åpent område i kapittel 11 og utforske og spillet er jo pent å se på, men that's it. Er ganske uengasjert i historien og karakterene og alt... Kjedelig at man må lese dataloggen for å forstå hva som skjer og hvordan verdenen fungerer, ingen NPCer man kan prate med osv. FF10 for eksempel er mye bedre, da jeg ble mye mer engasjert i karakterene og verdenen i spillet. Mista som sagt interessen sist jeg spilte det, men skal runde det nå som jeg har kommet så langt. Har du spilt 12? Endret 27. februar 2016 av Dr. Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. februar 2016 #1804 Del Skrevet 27. februar 2016 26 minutter siden, Dr. Cid skrev: Har du spill 12? Nope. Er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. februar 2016 #1805 Del Skrevet 27. februar 2016 1 minutt siden, Shinigami skrev: Nope. Er den bra? Veldig bra etter min mening Du har muligheten til å utforske en åpen verden med og for eksempel i begynnelsen stikke av til plasser du ikke skal være på før langt senere. Det beste eksempelet på et åpen verden rpg spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 27. februar 2016 #1806 Del Skrevet 27. februar 2016 1 time siden, Dr. Cid skrev: Veldig bra etter min mening Du har muligheten til å utforske en åpen verden med og for eksempel i begynnelsen stikke av til plasser du ikke skal være på før langt senere. Det beste eksempelet på et åpen verden rpg spill Ok, høres bra ut Spørsmålet er om min PS2 fortsatt fungerer og hvor den er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 27. februar 2016 #1807 Del Skrevet 27. februar 2016 9 minutter siden, Shinigami skrev: Ok, høres bra ut Spørsmålet er om min PS2 fortsatt fungerer og hvor den er... Den er snart blitt museumsgjenstand nå 16 år, tida har gått fort gitt O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 28. februar 2016 #1808 Del Skrevet 28. februar 2016 FF12 er ålreit. Det største problemet er at historien er en blåkopi av Star Wars, bare med en sånn typisk japansk femifyr som skurk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 29. februar 2016 #1809 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) Fullførte A Link between worlds i dag. Bra spill. Mye tid akkurat i flytsonen. Siste boss var morsom også, selv om de i Thieves Hideout og Shadow Palace var mer minneverdige. Musikken fra Desert Palace var herlig selv om alt av puzzles der var litt for enkelt: Første "gameboy"-Zelda jeg slo forsåvidt (selv om jeg prøvde Oracle of Seasons uten hell som liten). Endret 29. februar 2016 av Utenegenart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirhjerte Skrevet 29. februar 2016 #1810 Del Skrevet 29. februar 2016 Lego Lord of the Rings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 1. mars 2016 #1811 Del Skrevet 1. mars 2016 8 timer siden, Utenegenart skrev: Fullførte A Link between worlds i dag. Bra spill. Mye tid akkurat i flytsonen. Siste boss var morsom også, selv om de i Thieves Hideout og Shadow Palace var mer minneverdige. Musikken fra Desert Palace var herlig selv om alt av puzzles der var litt for enkelt: Første "gameboy"-Zelda jeg slo forsåvidt (selv om jeg prøvde Oracle of Seasons uten hell som liten). Har gjennomført dette 3 ganger selv, er så sykt bra Anbefaler deg Minish Cap, definitivt det beste handholdte Zelda spillet Donkey Kong Country 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2016 #1812 Del Skrevet 1. mars 2016 Testet ut Star Citizen i det siste, er enda i tidlig alpha, mer so far so good! Burde sjekke det ut om dere ikke har Slenger med en link til min referall på hjemmessiden deres hvor man kan signe opp gratis og få 5000 UEC - verdt 5 dollar (Hjelper meg også, så hadde satt pris på det ) https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-7NXQ-6HHM Slenger også med en trailer for dere som ikke har sett: Anonymkode: 51ed9...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 3. mars 2016 #1813 Del Skrevet 3. mars 2016 Stardew Valley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 5. mars 2016 #1814 Del Skrevet 5. mars 2016 (endret) Monster Hunter 4 Ultimate på 3DS. Fantastisk god stemning hele veien. Vanskelig som Dark Souls-bosser mye av tiden, men mye triveligere setting, og det er så mange måter å gjøre små framskritt på. Caravan Rank 5, Guild Rank 2 nå, og ting blir egentlig bare bedre. Endret 5. mars 2016 av Utenegenart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. mars 2016 #1815 Del Skrevet 5. mars 2016 Evil Within Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 5. mars 2016 #1816 Del Skrevet 5. mars 2016 Metal Gear Solid V: The phantom pain. Noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #1817 Del Skrevet 5. mars 2016 Tom og Jerry på snes, akkurat kjøpt meg denne http://cdon.no/spill/super_retro_trio_3_in_1_console_pal-32747531 Og den kan spille amerikanske og japanske spill med :D Gamle spill er best, savner 90 tallet egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1818 Del Skrevet 5. mars 2016 15 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Tom og Jerry på snes, akkurat kjøpt meg denne http://cdon.no/spill/super_retro_trio_3_in_1_console_pal-32747531 Og den kan spille amerikanske og japanske spill med :D Gamle spill er best, savner 90 tallet egentlig.. Denne er bedre:http://cdon.no/spill/hyperkin_retron_5_console_grey_-_hdmi-33060944 Anonymkode: 78ae6...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. mars 2016 #1819 Del Skrevet 5. mars 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne er bedre:http://cdon.no/spill/hyperkin_retron_5_console_grey_-_hdmi-33060944 Anonymkode: 78ae6...e01 Men dobbelt så dyrt og kontrollen ser helt for jævlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1820 Del Skrevet 6. mars 2016 14 timer siden, Dr. Cid & Jacklost skrev: Men dobbelt så dyrt og kontrollen ser helt for jævlig ut Det tar ikke bort fakta at den er bedre. Kotrolleren er digg, å si at den ser jævlig ut er bare barnslig. Anonymkode: 78ae6...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå