Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fullførte nettopp Life Is Strange. Føler for å grine meg ihjel... Det ligger definitivt like høyt som The Walking Dead når det kommer til hjerteskjærende og umulige valg. Og den musikken da... Åh. :rodmer: /:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fallout 4. Gjorde en ugly challenge igår, laga begge foreldrene stygg som et uvær bare for å se hvordan Shaun ser ut.

TV7NPmz.jpg

Ligger bilder av gjennforeningen i albumet under.

http://imgur.com/gallery/zuWza?lr=0

Det trenda iallefall på Reddit en stund.

Endret av Severus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, PaperFlower skrev:

Fullførte nettopp Life Is Strange. Føler for å grine meg ihjel... Det ligger definitivt like høyt som The Walking Dead når det kommer til hjerteskjærende og umulige valg. Og den musikken da... Åh. :rodmer: /:grine:

Jeg spilte også dette ferdig i går. Jeg måtte bare ta meg en liten pause fra alt etterpå... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3/13/2016 at 23.46, PaperFlower skrev:

Fullførte nettopp Life Is Strange. Føler for å grine meg ihjel... Det ligger definitivt like høyt som The Walking Dead når det kommer til hjerteskjærende og umulige valg. Og den musikken da... Åh. :rodmer: /:grine:

Åh Life is Strange <3 Satt flere ganger med tårer i øynene da jeg spilte det spillet.

For tiden spiller jeg Until Dawn. Fullførte spillet igår med tre overlevende. Nå spiller jeg på nytt og gjør litt andre valg. Usikker på on jeg skal prøve å få alle til å overleve eller bare se hva som skjer når jeg gjør ting annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud. Sitter å ser på streams av Dark Souls 3 som er ute i Japan nå og det hjelper ikke på ventinga akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt såvidt på XCOM 2, men merker kanskje jeg trenger noe mer avslappende nå. Vurderer å plukke opp Resident Evil HD Remaster, som er på dampsalg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...