Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, Kaida skrev:

Stardew Valley. Stort sett alt er bra, men jeg HATER fiskingen! :rasende:


Det blir lettere når du får fiskestang som kan bruke krok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skaffet meg et spill som heter "Pizza Express", som jeg har blikt hekta på. Hjelp katten Gastone og sneglen Lucky med å drive en pizzarestaurant, det store hårete målet er selvsagt å bli nr. 1 i løpet av en viss tid (i dette tilfellet 30 dager). 

Spillet har en artig historie og herlige karakterer. Absolutt verdt 50-lappen jeg betalte for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎03‎.‎04‎.‎2016 at 23.15, Anoia skrev:

Elder Scrolls Online

Hvordan syns du det er i forhold til de andre spillene i serien? Spiller du på PC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yme skrev:

Hvordan syns du det er i forhold til de andre spillene i serien? Spiller du på PC?

Jeg synes det er bra.

Jeg brukte litt tid på å komme inn i det, og de to første gangene jeg prøvde ramlet jeg fort av, men etter litt nudging fra svogeren min begynte jeg på igjen med ny karakter nylig, og nå er jeg hekta.

Spiller på PC ja. Det er mye elementer fra de tidligere spillene synes jeg; når du f.eks lusker deg gjennom en dwemer-ruin eller en krypt full av draugr er det vanskelig å se forskjell på ESO og Skyrim om man ser bort ifra hotkeys og denslags. Du blir belønnet for å undersøke alle kriker og kroker av verdenen. Craftingsystemet er digert, men ganske lettfattelig. Du kan levle opp karakteren din på et utall måter, og flere guilds gir deg tilgang til diverse skills osv. De har i bunn og grunn greid å konvertere gode gamle Elder Scrolls til MMO-format (med sine begrensninger og nye muligheter). Nå har jo Thieves Guild kommet også! Jeg er grundig underholdt og endte opp med å sitte oppe til 03:30 i går natt før jeg greide å rive meg løs, enda jeg hadde satt på flere alarmer på mobilen som skulle minne meg på at det var på tide å legge seg... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Knights of the Old Republic på steam.

Heavy Weapons, Soldier + Sentinel. Morsom måte å gå gjennom spillet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Dark Souls 3

PC? If so, har de gjort noe med k&m-setupen, slik at man faktisk kan spille det uten en kontroller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen
1 minutt siden, Beeblebrox skrev:

PC? If so, har de gjort noe med k&m-setupen, slik at man faktisk kan spille det uten en kontroller? 

Hva har vært problemet med kb+m? Det er jo helt vanlig der musa styrer kamera og WASD karakteren og resten av knappene er jo litt her og litt der, som du kan fikse selv om du vil.
Bruker selv en 360 kontroller og da kun fordi spillet originalt er basert på kontroller(demon's souls/dark souls 1).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Titania skrev:

Theme Hospital :fnise:

hahaha er så glad i det spillet! Kjøpte den steam versjonen på julesalget til 15kr tror jeg " Hospital Manager" ganske lik spill :P

 Gamer Age of empires 2 nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Hva har vært problemet med kb+m? Det er jo helt vanlig der musa styrer kamera og WASD karakteren og resten av knappene er jo litt her og litt der, som du kan fikse selv om du vil.
Bruker selv en 360 kontroller og da kun fordi spillet originalt er basert på kontroller(demon's souls/dark souls 1).

JA! Utrolig klønete og veldig restriktivt mtp. hvilke taster og muse-knapper man får lov til binde, og hva de skal gjøre, og ikke minst "mouse-looken"...  Vær glad du aldri har opplevd forsøk på å konfigurere dette, og bare har spilt med kontroller! Med litt googling så later det til å ha blitt noe beire men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen
4 minutter siden, Beeblebrox skrev:

JA! Utrolig klønete og veldig restriktivt mtp. hvilke taster og muse-knapper man får lov til binde, og hva de skal gjøre, og ikke minst "mouse-looken"...  Vær glad du aldri har opplevd forsøk på å konfigurere dette, og bare har spilt med kontroller! Med litt googling så later det til å ha blitt noe beire men...

Ser ut som man kan binde hva man vil av de viktige knappene og mouse looken er jo akkurat som den skal være. Er jo identisk med hvordan det fungerer på kontroller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dark Souls III her og. Spiller på PC, men kunne ikke ramle meg inn å bruke gnager og tastefjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner og sverter og koser meg glugg ihjel mens jeg prøver å komme gjennom første brettet til Sonic. :P Plukka det ned fra Steam for en stund siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollkarlen skrev:

Ser ut som man kan binde hva man vil av de viktige knappene og mouse looken er jo akkurat som den skal være. Er jo identisk med hvordan det fungerer på kontroller.

Det er jo hele problemet, dvs. at den er som på en kontroller :P Om du er av typen som mener at noe SKAL være sånn eller slikt uten muligheter til å få skifte på det, så er jo det greit det... Personlig er jeg veldig lite fan av den slags. Og jada, spillet er beregnet på kontrollere, men det er ikke noen unnskyldning for å legge opp ting så klønete for m&k-brukere :sprettoy:  Musen skal jo selvfølgelig brukes til å styre karakteren med, og ikke kamra-vinkel...

Leste at de heldigvis hadde ordnet opp i det meste av keybind-restriksjonene fra 1 og 2 i det minste.. Det er jo noe, slik at man i alle fall slipper å herje med AHK-skrips og den slags...  Blir vel kanskje DS3 på meg i helgen også da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...