Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du skal ha gode specs for å kjøre Fallout 4 på PC helt smooth, de fleste har små laptops og ikke gaming rigger

Det blir nok konsoll-versjon på meg i fremtiden ja, orker ikke tanken på å bla opp tusenvis av kroner for en PC og se at det lagger, uansett hvor "fantastisk" maskinen er. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok konsoll-versjon på meg i fremtiden ja, orker ikke tanken på å bla opp tusenvis av kroner for en PC og se at det lagger, uansett hvor "fantastisk" maskinen er. :) 

Konsollene lagger uansett. :P Fallout 4 kjører fint på medium her, 50-60 bilder sekundet, på et billig skjermkort fra 2013. Rimelig sikker på at Xbox One og PS4 kjører 30 bilder i sekundet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker bugsene i Fallout, enkelte er ganske morsomme. Igår så satt følgeren min i en usynlig stol på en bar. Å enkelte raider npcer går rett i veggen hele tiden, så man trenger ikke en gang våpen for å drepe de. Men jeg har opplevt lite bugs, å spillet kjører ganske stabilt, enda jeg er på level 45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke MMO(RPG) er i vinden for tiden? Jeg spiller LOTRO men kunne gjerne tenkt meg å veksle med et annet spill også. (ikke WoW) :) Jeg venter etterlengtet på Game of Thrones mmo men det ser ut til at det blir en stund til det lanseres. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke MMO(RPG) er i vinden for tiden? Jeg spiller LOTRO men kunne gjerne tenkt meg å veksle med et annet spill også. (ikke WoW) :) Jeg venter etterlengtet på Game of Thrones mmo men det ser ut til at det blir en stund til det lanseres. ;)

Nå er Wildstar f2p og så har du Rift som også er f2p begge har en bra gratis spill opplevelse. Altså du MÅ ikke betale for å ha det gøy.

Endret av -Jiinxs-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke MMO(RPG) er i vinden for tiden? Jeg spiller LOTRO men kunne gjerne tenkt meg å veksle med et annet spill også. (ikke WoW) :) Jeg venter etterlengtet på Game of Thrones mmo men det ser ut til at det blir en stund til det lanseres. ;)

Jeg liker Guild Wars 2 veldig godt, kom en utvidelsespakke i oktober også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Final Fantasy X. HD versjonen på Playstation 3. 

Beste spillet! :rodmer:

Akkurat nuh ble jeg ferdig med hovedhistorien i Fallout 4. Vel, en av sluttene, i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Runda FFX for noen dager siden, så da spiller jeg FFX-2 nå. Aldri spilt det før, og jeg likte det ikke i det hele tatt da jeg begynte å spille, men nå begynner jeg å bli vandt til spillet, så nå er det egentlig ganske morsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...