Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 24.1.2016 at 11.02, Okapi skrev:

Jeg spiller fortsatt SD-versjonen. Kjøpte den nye, men er så trist uten ekspansjonene.

Helt enig, har SD versjonen på cd plater, men ikke mulig med cdplater på nye pcen! De burde virkelig sluppet alle expansionpakkene i HD versjonen. Litt for lite content nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, novo skrev:

Helt enig, har SD versjonen på cd plater, men ikke mulig med cdplater på nye pcen! De burde virkelig sluppet alle expansionpakkene i HD versjonen. Litt for lite content nå :P

Good old games har spillet med alle expansions, ikke HD-versjonen. Som oppvokst med spillet må jeg si at jeg liker den versjonen mye bedre enn HD-versjonen, er ikke så fornøyd med en del av oppdateringene de gjorde. Koster ca 10$, 1 GB nedlastning, DRM-free.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Prøver The Legend of Zelda: A Link Between Worlds nå. 

Tror det er gøy så langt, gleder meg til å møte bosser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

XCOM Enemy within.

Har ikke egentlig mulighet til å ta meg råd til XCOM 2, så da får vi bruke suttekluten en stund til :P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Haru skrev:

For en gangs skyld ser jeg en fellow Nordmann spille det spillet XD

Det er vel mange nordmenn som spiller det, jeg kjenner i hvert fall flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Life is Strange er ålreit det.

Jeg prøver å drøye litt med XCOM 2, siden jeg er opptatt i helga og helst bør gjøre noe konstruktivt i ukedagene. Spiller litt Magic Duels for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Fluttergork skrev:

Hearthstone.

Må si jeg er spent på hvordan det blir med det nye standard-formatet som kommer. =)

Nyheten om det gjorde meg i alle fall nysgjerrig igjen. Sånt har funka bra for Magic the gathering, så er positivt innstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Utenegenart skrev:

Nyheten om det gjorde meg i alle fall nysgjerrig igjen. Sånt har funka bra for Magic the gathering, så er positivt innstilt.

Er positivt innstilt til det, ja. Tror det vil hjelpe på mye at de eldste kortene blir rotert ut.

Og jeg er fornøyd med at Dr. Boom forsvinner fra standard. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Final Fantasy 12. Har spilt 3 store rollespill den siste måneden, Chrono Trigger, Chrono Cross og så dette. Nå har jeg fått nok av rollespill for en stund :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Final Fantasy 13. Har hatt det i flere år, men aldri runda det, for mista interessen. Så prøvde jeg igjen og nærmer meg slutten tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Shinigami skrev:

Final Fantasy 13. Har hatt det i flere år, men aldri runda det, for mista interessen. Så prøvde jeg igjen og nærmer meg slutten tror jeg. 

Hva synes du? Jeg spilte gjennom det da det kom, men har ikke rørt det siden. Ble ærlig talt megaskuffa. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...