Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Okapi skrev:

Hva synes du? Jeg spilte gjennom det da det kom, men har ikke rørt det siden. Ble ærlig talt megaskuffa. :P

Ikke spesielt imponert. Ble litt bedre da alle karakterene er samlet så du bestemme selv party og sånn, og likte at det var et stort åpent område i kapittel 11 og utforske og spillet er jo pent å se på, men that's it. 

Er ganske uengasjert i historien og karakterene og alt... Kjedelig at man må lese dataloggen for å forstå hva som skjer og hvordan verdenen fungerer, ingen NPCer man kan prate med osv.

FF10 for eksempel er mye bedre, da jeg ble mye mer engasjert i karakterene og verdenen i spillet.

Mista som sagt interessen sist jeg spilte det, men skal runde det nå som jeg har kommet så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jacklost
2 timer siden, Shinigami skrev:

Ikke spesielt imponert. Ble litt bedre da alle karakterene er samlet så du bestemme selv party og sånn, og likte at det var et stort åpent område i kapittel 11 og utforske og spillet er jo pent å se på, men that's it. 

Er ganske uengasjert i historien og karakterene og alt... Kjedelig at man må lese dataloggen for å forstå hva som skjer og hvordan verdenen fungerer, ingen NPCer man kan prate med osv.

FF10 for eksempel er mye bedre, da jeg ble mye mer engasjert i karakterene og verdenen i spillet.

Mista som sagt interessen sist jeg spilte det, men skal runde det nå som jeg har kommet så langt.

Har du spilt 12?

Endret av Dr. Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Shinigami skrev:

Nope. Er den bra?  

Veldig bra etter min mening :) Du har muligheten til å utforske en åpen verden med og for eksempel i begynnelsen stikke av til plasser du ikke skal være på før langt senere. Det beste eksempelet på et åpen verden rpg spill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. Cid skrev:

Veldig bra etter min mening :) Du har muligheten til å utforske en åpen verden med og for eksempel i begynnelsen stikke av til plasser du ikke skal være på før langt senere. Det beste eksempelet på et åpen verden rpg spill :)

Ok, høres bra ut :)

Spørsmålet er om min PS2 fortsatt fungerer og hvor den er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
9 minutter siden, Shinigami skrev:

Ok, høres bra ut :)

Spørsmålet er om min PS2 fortsatt fungerer og hvor den er...

Den er snart blitt museumsgjenstand nå :P 16 år, tida har gått fort gitt O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF12 er ålreit. Det største problemet er at historien er en blåkopi av Star Wars, bare med en sånn typisk japansk femifyr som skurk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullførte A Link between worlds i dag. Bra spill. Mye tid akkurat i flytsonen.

Siste boss var morsom også, selv om  de i Thieves Hideout og Shadow Palace var mer minneverdige.

Musikken fra Desert Palace var herlig selv om alt av puzzles der var litt for enkelt:

Første "gameboy"-Zelda jeg slo forsåvidt (selv om jeg prøvde Oracle of Seasons uten hell som liten).

Endret av Utenegenart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
8 timer siden, Utenegenart skrev:

Fullførte A Link between worlds i dag. Bra spill. Mye tid akkurat i flytsonen.

Siste boss var morsom også, selv om  de i Thieves Hideout og Shadow Palace var mer minneverdige.

Musikken fra Desert Palace var herlig selv om alt av puzzles der var litt for enkelt:

Første "gameboy"-Zelda jeg slo forsåvidt (selv om jeg prøvde Oracle of Seasons uten hell som liten).

Har gjennomført dette 3 ganger selv, er så sykt bra :) Anbefaler deg Minish Cap, definitivt det beste handholdte Zelda spillet :)

 

Donkey Kong Country 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet ut Star Citizen i det siste, er enda i tidlig alpha, mer so far so good! Burde sjekke det ut om dere ikke har :)

Slenger med en link til min referall på hjemmessiden deres hvor man kan signe opp gratis og få 5000 UEC - verdt 5 dollar (Hjelper meg også, så hadde satt pris på det ;) ) 

https://robertsspaceindustries.com/enlist?referral=STAR-7NXQ-6HHM

 

Slenger også med en trailer for dere som ikke har sett:

 

 

 

Anonymkode: 51ed9...ff1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monster Hunter 4 Ultimate på 3DS.

Fantastisk god stemning hele veien. Vanskelig som Dark Souls-bosser mye av tiden, men mye triveligere setting, og det er så mange måter å gjøre små framskritt på. Caravan Rank 5, Guild Rank 2 nå, og ting blir egentlig bare bedre.

Endret av Utenegenart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Tom og Jerry på snes, akkurat kjøpt meg denne http://cdon.no/spill/super_retro_trio_3_in_1_console_pal-32747531 Og den kan spille amerikanske og japanske spill med :D Gamle spill er best, savner 90 tallet egentlig..

Denne er bedre:http://cdon.no/spill/hyperkin_retron_5_console_grey_-_hdmi-33060944

Anonymkode: 78ae6...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Dr. Cid & Jacklost skrev:

Men dobbelt så dyrt og kontrollen ser helt for jævlig ut

Det tar ikke bort fakta at den er bedre. Kotrolleren er digg, å si at den ser jævlig ut er bare barnslig.

Anonymkode: 78ae6...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...