Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sardintroll
Skrevet

Nå har kommet ca 9 timer inn i Saints Row 3, synes det er artig så langt. Spillet har den herlige galskapen som jeg savnet litt i GTA IV. :)

Gjest Linnea 5
Skrevet

Bare world of warcraft :D human hunter level 85 :) styrer for det meste i bg for tiden :)

Skrevet

Altfor mye; Skyrim, Star Wars, Minecraft, Lego Harry Potter, Magicka, Fable 3, osv osv..

Skrevet

Altfor mye; Skyrim, Star Wars, Minecraft, Lego Harry Potter, Magicka, Fable 3, osv osv..

Magicka er dødsgøy! :D

Skrevet

Assassins creed revelations, endelig begynt etter det som føles som ett liv med skyrim :rodmer:

• 2 uker senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Har fått tak i kjæledyr-pakken til Sims 3, så jeg pusler litt med det for tiden. :)

Skrevet

Phoenix Wright Ace Attorney: Trials and tribulations. På Nintendo DS.

• 4 uker senere...
Gjest sardintroll
Skrevet

Akkurat nå spiller jeg ikke noe bestemt, venter bare på at Kingdoms of Amalur: Reckoning skal dumpe ned i postkassa. :)

Gjest Linaria
Skrevet

Spiller innimellom Skyrim og Football Manager 2012.

Venter og venter og venter på Diablo 3.

Skrevet

Dragon Age Origins: Witch Hunt (yepp Morrigan is back;)

Gjest sardintroll
Skrevet

Dragon Age Origins: Witch Hunt (yepp Morrigan is back;)

Morrigan er den råeste av dem alle! :biggrin:

• Liker 1
Gjest sardintroll
Skrevet

Nå spiller jeg Kingdoms of Amalur: Reckoning, kom godt i gang i går, ser greit ut, slakte fiender, raide kister o.l., prate med fredelige NPC'er. Vil neppe kunne måle seg med Obilvion og Skyrim, men jeg tror jeg har en del moro foran meg for det. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Akkurat nå går det mest i Fifa 12, Wordfeud og Backpacker 3 :)

Gjest sardintroll
Skrevet

Har tatt en liten pause fra Kingdoms of Amalur og får ut litt aggresjon med CoD: Modern Warfare 2. Passe hjernedødt "skyt-alt-som-ser-ut-som-det-rører-på-seg" spill. :)

Gjest frøken am
Skrevet

GTA IV, Red Dead og Guitar Hero.

Liker det best på ps3, men hele jævla møkka er bare en klump med TREIG dritt, så den har vi kastet ut og bruker bare 360.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...