Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Har blåst støvskyen av Civilization V som jeg prøvde EN gang etter release. :sjenert:

Denne gang skal jeg sette meg mer inn i det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Far var i go'hjørnet i går, og skaffet meg Fallout: New Vegas. :hoppendeglad:

Storkoser meg så langt. :biggrin:

Det der er et fantastisk bra spill! Vel verdt å prøve og mye å kose seg med der :D

Hvor langt har du komt (og evt. hvilken faksjon sloss du for foreløpig)?

Venter nå fortsatt egentlig bare på skyrim jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Det der er et fantastisk bra spill! Vel verdt å prøve og mye å kose seg med der :D

Hvor langt har du komt (og evt. hvilken faksjon sloss du for foreløpig)?

Venter nå fortsatt egentlig bare på skyrim jeg...

Jeg har kommet et lite stykke. Da jeg løsrev meg sist, hadde jeg kommet meg til den Caravan Leiren, for å se om det er noen jobb å få der. ;) De jeg har sloss for i det siste er Powder Gangers, har gjort en del oppdrag for dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er et fantastisk bra spill! Vel verdt å prøve og mye å kose seg med der :D

Hvor langt har du komt (og evt. hvilken faksjon sloss du for foreløpig)?

Venter nå fortsatt egentlig bare på skyrim jeg...

Av en eller annen grunn kom jeg aldri skikkelig inn i New Vegas. Det føltes nesten som en utvidelsespakke til Fallout 3. Jeg hadde jo sett alt før, det var slik det føltes.

Ellers venter jeg også på Skyrim, helga det kommer ut er jeg ikke tilgjengelig. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Av en eller annen grunn kom jeg aldri skikkelig inn i New Vegas. Det føltes nesten som en utvidelsespakke til Fallout 3. Jeg hadde jo sett alt før, det var slik det føltes.

Ellers venter jeg også på Skyrim, helga det kommer ut er jeg ikke tilgjengelig. :mrgreen:

For meg er det mer av det gode. :biggrin:

Skyrim blir heftig, gleder meg til det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn kom jeg aldri skikkelig inn i New Vegas. Det føltes nesten som en utvidelsespakke til Fallout 3. Jeg hadde jo sett alt før, det var slik det føltes.

Ellers venter jeg også på Skyrim, helga det kommer ut er jeg ikke tilgjengelig. :mrgreen:

Det er bare fordi de bruker samme motoren, men innholdet er helt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samme motoren og samme construction set. Bare enkelte ting som er retextured, mye av det er det samme. Derfor får jeg også den følelsen. Jeg vet at det også er annerledes, jeg har spilt det noen timer, men det kan aldri gi meg en like sterk følelse som andre spill, for det føles som om jeg har sett alt før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det mer av det gode. :biggrin:

Skyrim blir heftig, gleder meg til det. ;)

*Most anticipated game of the year* for meg i hvertfall. Drit i battlefield 3, skyrim er greiene du har lyst på!

Samme som over. Jeg er nok også veldig opptatt den helgen det kommer ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

*Most anticipated game of the year* for meg i hvertfall. Drit i battlefield 3, skyrim er greiene du har lyst på!

Samme som over. Jeg er nok også veldig opptatt den helgen det kommer ut :jepp:

Ja, "run'n'gun" blir fort kjedelig til sammenlikning, selv om jeg ikke har noe imot hjernedød skyting inimellom også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med donkey kong til Wii for noen uker siden, som er det siste spillet jeg har kjøpt. Akkurat nå spiller jeg kingdom hearts 2 igjen for ente gang. :P (både nicket mitt og avataren er en karakter i det spillet) blir heldigvis ikke lei av kingdom hearts serien. :)

for de som ikke har spilt de, så er det de som lagde final fantasy og Disney som har gått sammen å lagd den serien, med mange karakterer fra begge! (var det som i utgangspunktet fikk meg nygjerrig, jeg er veldig glad i klassisk Disney). Kan trygt anbefales fra meg i alle fall. :) kjenner i grunn nesten ingen andre som har spilt de spilla, enda det er hverken ukjente eller dårlige spill. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med donkey kong til Wii for noen uker siden, som er det siste spillet jeg har kjøpt. Akkurat nå spiller jeg kingdom hearts 2 igjen for ente gang. :P (både nicket mitt og avataren er en karakter i det spillet) blir heldigvis ikke lei av kingdom hearts serien. :)

for de som ikke har spilt de, så er det de som lagde final fantasy og Disney som har gått sammen å lagd den serien, med mange karakterer fra begge! (var det som i utgangspunktet fikk meg nygjerrig, jeg er veldig glad i klassisk Disney). Kan trygt anbefales fra meg i alle fall. :) kjenner i grunn nesten ingen andre som har spilt de spilla, enda det er hverken ukjente eller dårlige spill. :)

KINGDOM HEEEEEEARTS! :danse:

___

Selv har jeg akkurat runnet Alan Wake, og for meg så var det et midt på treet spill. Jeg støtter min gamle post, at jeg gleder meg til Assassins Creed Revelations, som kommer om en måneds tid.

Noen som har spilt de nyeste banene på Portal 2 co-op?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et lite kick på portal 2 for tiden :sjenert:

Jeg liker deg bare bedre og bedre :fnise: Spilt Co-op? Kjempekult! Jeg og mannen min spiller det masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg og sambo spiller sammen en del.. har du lastet ned de nye banene? :jepp:

Jupp, kjempegøy med noe nytt. Vi synes de var kjempevanskelige, men det er litt ålreit å ikke kunne ta banene i søvne, nesten! :)

Min yndlingsbane på Co-op er i runde 2 (tror jeg), da vi må hoppe ned i to portaler, flyve i fart og kræsje på midten for å kunne klare å komme på en plattform for å gå videre (skjønner du hvilken jeg mener?). Den brukte vi lang tid på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solmåne

Ja, jeg skjønner hvilken du mener! Den var skikkelig mindfuck.. haha

Jeg har bare såvidt prøvd en av de nye, vanskelig! Skal sikkert spille videre på de i kveld om han orker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg med et pek-og-klikk spill som heter: Blackwell Deception , som ble utgitt for noen dager siden. Det gir herlige assosiasjoner til de gode gamle eventyrspillene fra tidlig 90-tall. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et mini-lan med venner i går og spillte age of mythology og counterstrike 1.6 til klokken ble 2 på natten. Kjempegøy å gjøre det et par ganger i året :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...