Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hekta på Dragon Age i lange tider, nå er jeg over på Dragon Age II. Litt usikker på om jeg liker det like godt som det første... Sikkert bare en vanesak :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sardintroll

Etter å ha skutt, slått og mishandlet folk i Deus Ex: Human Revolution, og tatt en liten pause i 2. runde, har jeg kastet meg på litt fredeligere spill mens jeg venter på Skyrim. Min far har mye snadder fra "gamle dager", så nå koser jeg meg med "Leisure Suit Larry 3". :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon Age II er veldig annerledes enn DA: Origins. Hvis du klarer å se spillet for seg selv uten å sammenligne det, så er det faktisk utrolig underholdende. Synes jeg, da.

Nå spiller jeg LotRO frem til Skyrim kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også i RuneScape. Mest på grunn av den fantastiske klanen jeg er i, har på en måte sluttet å spille og skravler kun med folk nå, kjempehyggelig. :) Ellers har jeg heiet kjæresten gjennom alt fra Fallout til Cod til vakre, fantastiske Limbo. Er vel egentlig mer en The Sims-type selv. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at det er flere som spiller RuneScape her :)

Hvilket nivå er dere på? Jeg er nå 136, 2361 totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå både vert bortpå ganske mye forskjellig for å si det mildt :)

Jeg er vel level 89 eller noe på runscape, men husker ikke, så lenge siden jeg spilt det.

Venter på Skyrim jeg bare :)

Legger bare til at jeg ble litt overasket over antall kvinner som gamer her, stå på! :gjeiper:

Og legger til et spørsmål her hvis noen har noen gode ideer.

Jeg og noen venner har starten en slags "gaming og random" clan for å kunne møte andre artige gamere og å spille sammen med den og lurte på om noen har noen gode ideer for hvor jeg kan "reklamere" for dette for å kanskje dra inn noen medlemmer ^^

Har youtube video og forum og slikt da, men er vanskelig å finne folk som kunne giddet å sjekke det. Youtube videoen våres for evt. interesserte: http://www.youtube.com/watch?v=ll0LFHqOaD8

Endret av LoneWolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hard Ride

Og legger til et spørsmål her hvis noen har noen gode ideer.

Jeg og noen venner har starten en slags "gaming og random" clan for å kunne møte andre artige gamere og å spille sammen med den og lurte på om noen har noen gode ideer for hvor jeg kan "reklamere" for dette for å kanskje dra inn noen medlemmer ^^

Har youtube video og forum og slikt da, men er vanskelig å finne folk som kunne giddet å sjekke det.

Facebook og twitter f. eks?

Ellers går det jo an å legge ut flere youtube-videoer med noe bra redigert montage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook og twitter f. eks?

Ellers går det jo an å legge ut flere youtube-videoer med noe bra redigert montage.

Har ikke twitter, men kan jo kanskje starte med det? :)

Og dette er vel ett litt sløvt spørsmål, men hva er montage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat spilt ferdig L.A Noire, og det var helt fantastisk :hjerte::nigo:

Så nå er det bare spilling på Facebook frem til jeg finner et nytt spill jeg vil ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hard Ride

Har ikke twitter, men kan jo kanskje starte med det? :)

Og dette er vel ett litt sløvt spørsmål, men hva er montage?

En montage er en video hvor man viser litt av spillinga man har gjort.

En slags samling av øyeblikk man vil vise fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Civilization V. :) Økonomien stuper, folk sulter, og alle nabolandene vil krige. En god start, får'n si. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er flere som spiller RuneScape her :)

Hvilket nivå er dere på? Jeg er nå 136, 2361 totalt.

Jeg er vel 132, spiller såvidt. En time per dag omtrent, spiller for kosens skyld, ikke for å bli best. :) Må du bare sende en PM med brukernavn om du føler for det, jeg finnes ikke skummel. Tror jeg. :fnise: Avhengighetsskapende spill da, var heeelt hekta for noen år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...