Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sardintroll

Nå har jeg to karakterer i SW:TOR, en Jedi Twi'lek som er svær i kjeften, høy på pæra og som forlanger belønning hver gang det lar seg gjøre, og tar "dark side" avgjørelser. XD Jeg er også en Sith Inquisitor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller Sims mideval....i påvente av at kjæresten skal bli ferdig med Skyrim..... Mistenker at det kan ta sin tid :sjenert:;)

I følge Bethesda blir man ikke ferdig, fordi spillet hele tiden genererer nye quest :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nommen, falt ut av "mine innlegg"?

Nå i romjula har det gått i, og går i:

Worms World Party. Vi hadde turnering på laptopen i tussmørket etter orkanen.

Fallout Vegas... har hatt mareritt om Rad Scorpions. Det er noe å få julestemning av.

SW:TOR. Startet i går. Litt småspent, for jeg elsker KOTOR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommen, falt ut av "mine innlegg"?

Nå i romjula har det gått i, og går i:

Worms World Party. Vi hadde turnering på laptopen i tussmørket etter orkanen.

Fallout Vegas... har hatt mareritt om Rad Scorpions. Det er noe å få julestemning av.

SW:TOR. Startet i går. Litt småspent, for jeg elsker KOTOR.

Det blir bedre etter hvert...

Hvis du skaffer deg DLC-en "Gun Runners Arsenal", og jobber litt mer perksa dine, så kan du faktisk få deg et samuraisverd som du kan kverke Deathclaws med. Du må selvsagt stimme deg ganske kraftig, men hvis du har et lite forråd av Turbo, Slasher, Med-X og selvsagt rikelig med Stimpacks, så KAN du faktisk renske Dead Wind Cavern og steinbruddet for hånd.

Det er ikke noe som er bedre enn å poppe en kapsel Turbo og sidesteppe en Deathclaw som er i svevet, for deretter å dekapitere den med et par velrettede hugg med sverdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tirkes

Er godt i gang med SW:TOR, digger det. :biggrin:

Har økende sans for det selv. :) Har ikke helt MMO-følelsen dog. Føles litt ut som KOTOR - coop. Eller noe sånt. Men såpass spillbart at jeg gleder meg til ledige kvelder uten familieinnvasjoner - definitivt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SWTOR

Spilte Rift, men så og si hele guilden bytta så ble med på lasset. Rift var første mmo jeg spilte. Er ikke like begeistra for SWTOR, men det er okey, og er trivelig å spille med guilden istedenfor aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge Bethesda blir man ikke ferdig, fordi spillet hele tiden genererer nye quest :hjerte:

Det finnes nok grenser for hvor mange banditter man gidder å drepe (de fleste quests er å drepe banditter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjem til min Iste! (Ikke diss stasjonærpcen min, var ikke jeg som ga den det navnet. :P )

Nå blir det Aliens vs Predator, Crysis 1&2, Darksiders, Diablo 2, Dwarfs?!, Global Agenda, Half-life 2, Mass Effect, hele Mount and blade serien, Orcs must die, Portal, PoxNora (om jeg skjønner hvordan jeg skal spill det.) Total War, Terraria, MineCraft, Space Marine og Tomb Raider. Jeg har savnet Pcen min noe veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har økende sans for det selv. :) Har ikke helt MMO-følelsen dog. Føles litt ut som KOTOR - coop. Eller noe sånt. Men såpass spillbart at jeg gleder meg til ledige kvelder uten familieinnvasjoner - definitivt. :)

Det er nettopp derfor jeg likte dette, jeg er vanligvis ikke noe god på MMO. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...