Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tirkes

Her går det i Age of Empires II (Conq. expansion). :gjeiper:

Foreldrene forlot oss at last, har besøk av to kompiser og spiller mot hverandre, med hverandre.. og jeg sitter og forsøker å huske alle triksene til å lage maps og campaigns nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å lager en ekstra dungoen til skyrim i creation kit :) Utenom det har det blitt lite spilling i det siste :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Har tørket støvet av Skyrim igjen selv, diller rundt uten mål og mening, gjør litt innbrudd om nettene og har det fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castlevania: Portrait of Ruin

Kom meg forsåvidt gjennom spillet, men fikk den kjipe avslutningen, og kan ikke leve med det. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg har kjøpt meg I rampelyset-utvidelsen til The Sims 3 og har det gøy med å prøve ut de nye yrkene :rodmer:

Og så blir det jo litt World of Warcraft av og til. Levler en hunter nå. Det er lett å spille, men vanskelig å spille det bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiller Diablo 2 nå, et spill jeg alltid har likt. Har også spilt en del Assassin's Creed (Brotherhood), men gikk lei.

Leker med tanken på å kjøpe Mass Effect. Er det et bra spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

jeg driver å laster ned Anniversary map pack til Halo Reach, så jeg ser fram til å spille noen av de klassiske kartene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller Diablo 2 nå, et spill jeg alltid har likt. Har også spilt en del Assassin's Creed (Brotherhood), men gikk lei.

Leker med tanken på å kjøpe Mass Effect. Er det et bra spill?

Går det ann å bli lei av Brotherhood? Det er jo det beste AC spillet! Jeg klør bare i fingrene til AC 3 kommer i høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å bli lei av Brotherhood? Det er jo det beste AC spillet! Jeg klør bare i fingrene til AC 3 kommer i høst!

Hehe, ja det spillet kan sørge for underholdning i timevis. Noe det gjorde hos meg. Det ble bare mer interessant med D2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller Diablo 2 nå, et spill jeg alltid har likt. Har også spilt en del Assassin's Creed (Brotherhood), men gikk lei.

Leker med tanken på å kjøpe Mass Effect. Er det et bra spill?

Mass Effect er megabra. Kjøp alle tre. Det er ganske bredt anlagte historier, veldig bra på dialog og stemmeskuespillere, muligheter for atskillig variasjon i måten å spille på, og de fungerer bra emosjonelt. Man blir knyttet til spillets figurer, og de samme skikkelsene går igjen fra 2007 til i dag. Med unntak av de man av en eller annen grunn har mistet under veis. De kommer ikke tilbake i senere versjoner. Jeg syns det er så leit når noen av dem dør, at jeg har måttet spille spillet OM igjen for å "berge dem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skaffet meg Mass Effect 3, selv om jeg kanskje burde startet på begynnelsen :gjeiper: Men du verden for et bra spill! Liker at man selv kan velge hvordan man skal være og sånt, slik som du sier, Mann 42.

Nå har jeg også kjøpt Rage, er spent på om det er så skummelt som folk sier..

Endret av Chord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

Har skaffet meg Mass Effect 3, selv om jeg kanskje burde startet på begynnelsen :gjeiper: Men du verden for et bra spill! Liker at man selv kan velge hvordan man skal være og sånt, slik som du sier, Mann 42.

Nå har jeg også kjøpt Rage, er spent på om det er så skummelt som folk sier..

Rage ja...tsk tsk tsk...

Mannen likte det, jeg har en annen smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Rage ja...tsk tsk tsk...

Mannen likte det, jeg har en annen smak!

Opplysning til din mann: Min mann har nesten ikke gjort annet enn å spilt Rage siden han fikk låne det av dere. Tydelig at det falt i smak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Postal 2. Et merkelig makkverk av et spill som utrolig nok fenger. Arkiveres under "Guilty pleasure for spesielt interesserte"... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å kikke litt på Castlevania: Lords of Shadow. Har hatt det stående i hylla en stund, men etter å ha drevet med de håndholdte spillene i det siste følte jeg det var på tide å gi det en sjanse. Men tja, jeg vet ikke helt. Det føles ikke som Castlevania. Pent og atmosfærisk, men spillmessig ligner det mer på God of War eller Devil May Cry enn noe jeg er vant med fra serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...