Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Har så smått begynt med Morrowind, som min far mente jeg burde gi en sjanse. Virker greit så langt, men jeg får mye juling sammenliknet med Oblivion og Skyrim.... :gjeiper:

Morrowind er enestående, og på mange måter både dypere og mer komplekst enn Oblivion og Skyrim. Men det er vanskeligere å komme inn i når man er vant med nyere spill. Litt som en god bok - mer krevende å sette seg inn, men gir mer tilbake om man klarer det.

Selv har jeg spilt Skyrim og Oblivion i dag. Sistnevnte var som å komme hjem, da jeg ikke har spilt det på over et halvt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sardintroll

Morrowind er enestående, og på mange måter både dypere og mer komplekst enn Oblivion og Skyrim. Men det er vanskeligere å komme inn i når man er vant med nyere spill. Litt som en god bok - mer krevende å sette seg inn, men gir mer tilbake om man klarer det.

Ja, merker at det er ganske annerledes, men det eneste jeg virkelig sliter med er combat-systemet, treffer jo nesten aldri fienden, selv om jeg står tett opptil. :gjeiper:

Finner nok ut av det etterhvert. Musikken er forøvrig helt nydelig. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de bruker et annet system. Dine skills med våpen avgjør treffprosenten. Så etterhvert som du øker dine short/long blade skills (hvis det er de våpentypene du bruker), så vil du treffe oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rundet Rage (I like!), og har nettopp kjøpt meg 2 totalt forskjellige spill; Cities XL 2012, og F.E.A.R. Bare prøvd førstnevnte, og jeg tror ikke jeg er inni en bybygginsperiode akkurat nå, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Nå kommer snart Diablo 3!!

Akkurat samtidig med at jeg først skal på hyttetur med mamma og deretter ha eksamen osv.... :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virveldyr

Morrowind er enestående, og på mange måter både dypere og mer komplekst enn Oblivion og Skyrim. Men det er vanskeligere å komme inn i når man er vant med nyere spill. Litt som en god bok - mer krevende å sette seg inn, men gir mer tilbake om man klarer det.

Jeg elsket Morrowind da jeg spilte det! Tør nesten ikke prøve det igjen i tilfelle jeg får et dårligere inntrykk denne gangen. Husker det som mye bedre enn Oblivion, som jeg aldri klarte å leve meg like mye inn i.

Jeg gleder meg sånn til å være ferdig med eksamener, da skal jeg endelig få spilt Mass Effect 3 :biggrin: ! Har alltid hatt litt lyst til å spille slem, men nå har Sheparden min vært så snill hele tiden at det hadde blitt helt feil. Dessuten får jeg så dårlig samvittighet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Ja, de bruker et annet system. Dine skills med våpen avgjør treffprosenten. Så etterhvert som du øker dine short/long blade skills (hvis det er de våpentypene du bruker), så vil du treffe oftere.

Ah, takk. :) Det er kjekt å vite, da skal jeg sørge for å skaffe meg litt mer xp før jeg går inn i første og beste banditt-hule. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde The secret world beta, og spilte litt Diablo 3 i natt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde The secret world beta, og spilte litt Diablo 3 i natt.

Hvordan var The Secret world? (selv om det var beta)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synest jeg at det var litt rotete og det virket uferdig (noe det også er da). Jeg skal ta en rundte til ved neste åpen beta helg for å finne litt mer ut om hvordan jeg liker det, siden jeg bare testet det i en time eller to på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Fått dilla på The sims 3 igjen!

Har så mye å gjøre. :bond:

Hus som må bygges, gravkammere som må utforskes, karrierer som må fullføres? :fnise:

Jeg leverer to store hjemmeeksamner på fredag, så i helgen skal jeg endelig teste ut Diablo 3! Har aldri spilt noen av de tidligere Diablo-spillene, og fikk Diablo 3 da jeg kjøpte anual pass i WoW. Det skal bli spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Hus som må bygges, gravkammere som må utforskes, karrierer som må fullføres? :fnise:

Jeg leverer to store hjemmeeksamner på fredag, så i helgen skal jeg endelig teste ut Diablo 3! Har aldri spilt noen av de tidligere Diablo-spillene, og fikk Diablo 3 da jeg kjøpte anual pass i WoW. Det skal bli spennende!

Hus har jeg bygd, gravkammere? oO Tror jeg må ha tilleggspakke da, og det har jeg ikke. =( Karrieren til hu ene er fullført! =D

Også må jeg klare alt innen karisma osv. :jepp:

Og sååå må jeg få unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hus har jeg bygd, gravkammere? oO Tror jeg må ha tilleggspakke da, og det har jeg ikke. =( Karrieren til hu ene er fullført! =D

Også må jeg klare alt innen karisma osv. :jepp:

Og sååå må jeg få unge!

Hvem, jeg? Sims-nerd med alle utvidelsespakkene? Neida, aldri :sjenert:

Det som irriterer meg med karisma er vennekravet! Simmene mine er alltid så usosiale, så de har problemer med å beholde alle vennene sine, med mindre jeg bruker sånne livspong!

Åh, nå vil jeg spille Sims 3! Takk-skarru-faen-meg-ha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...