Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og kjæresten har spilt mye Minecraft de siste dagene. Vi holder på å lage oss et lite homested. I dag tok jeg på meg den store oppgaven å bygge en fontene. Brukte to timer og storkoste meg:D men så digger jeg slike spill da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spillt en del mer av "the secret world" og jeg må si at jeg liker det mer jo mer jeg spiller det.

Jeg har kommet meg over den vanskelige interfacen og begynner å få kontroll på hva man gjør hvordan.

Det ligger foreløpig ann til å bli et spill jeg skal kjøpe og teste når den fulle verisjonen slippes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Det kom ut i dag, gjorde det ikke? Til pc, eller? Skulle gjerne prøvd det!

Det er helt riktig. :) Jeg har det riktignok på Xbox 360. Skulle gjerne hatt det på PC, men denne skurtreskeren er ikke helt pålitelig om dagen. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Nå sitter jeg og spiller World of Warcraft. Når typen kommer hjem blir det Diablo 3. Dessverre har han ganske dårlig skjermkort så det går fryktelig sakte av og til. Men vi får spilt litt. Må kjøpe ny pc ganske snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte wow frem til ca et år siden, og leker av og til med tanken på å begynne igjen. Men hvordan var egentlig prisen på det, i mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spilte wow frem til ca et år siden, og leker av og til med tanken på å begynne igjen. Men hvordan var egentlig prisen på det, i mnd?

12.99 EUR One-Month Subscription

35.97 EUR Three-Month Subscription

65.94 EUR Six-Month Subscription

:)

Tror kanskje det går an å få litt gratis spilltid. Nå som det er kommet ut så mange spill så mister de nok en del spillere. Ser reklame og får mail fra dem fra tid til annen, men gidder nok ikke spille wow igjen før mists of pandaria kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg spilte wow frem til ca et år siden, og leker av og til med tanken på å begynne igjen. Men hvordan var egentlig prisen på det, i mnd?

Hvis du sender meg navn og e-postadresse kan du få en Scroll of Ressurection. Da får du 10 dager fri spilletid samt en karakter levlet til 80 med en gang :)

Altså, det navnet som står på battle.net kontoen og adressen du logger inn der med. :)

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.99 EUR One-Month Subscription

35.97 EUR Three-Month Subscription

65.94 EUR Six-Month Subscription

:)

Tror kanskje det går an å få litt gratis spilltid. Nå som det er kommet ut så mange spill så mister de nok en del spillere. Ser reklame og får mail fra dem fra tid til annen, men gidder nok ikke spille wow igjen før mists of pandaria kommer ut.

Jeez! Det er jo like dyrt som internettporr i HD-kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez! Det er jo like dyrt som internettporr i HD-kvalitet!

Hva snakker du om? Det ER internettporr i (nesten) HD-kvalitet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller Diablo 3 akkurat nå

Er innom WoW nå og da, men mest for å ta noen achievements når jeg gidder.

Har spilt spillet siden 2004 på den amerikanske serveren hvorav noen av årene var hardcore spilling, men klarer ikke legge det helt fra meg selv om jeg begynner å bli litt lei :fnise:

Har rundet 10.000 achi points nå og har det beste av det beste gearet så slette kontoen er uaktuelt iallefall. Gleder meg til MoP slippes og den verste hypen roer seg, da kommer jeg til å spille en del igjen (for en stund iallefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pacman! Er altfor avhengig. Går utover eksamenen som jeg holder på med nå. Er til og med så gale at jeg sleit med å sove skikkelig i går fordi jeg så for meg de fargerike spøkelsene hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sardintroll

Max Payne 3!!!!! skaff det!!!

Støttes! Det er mye herlig, go'deprimerende action for penga! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...