Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gikk tilbake til Civilization 5.

For første gang gadd jeg å spille gjennom en hel omgang. Det tok vel rundt 10 timer til sammen kanskje? Som regel blir jeg lei etter en god stund og begynner på nytt, men denne gangen vant jeg en sånn science seier hvor jeg klarte å bygge en romferje. Spilte med maks antall stater og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sardintroll

Gikk tilbake til Civilization 5.

For første gang gadd jeg å spille gjennom en hel omgang. Det tok vel rundt 10 timer til sammen kanskje? Som regel blir jeg lei etter en god stund og begynner på nytt, men denne gangen vant jeg en sånn science seier hvor jeg klarte å bygge en romferje. Spilte med maks antall stater og slikt.

Civ-spillene er kule. :D Må innrømme at jeg synes det første er best, har spilt det en del på min fars gamle Amiga. ;) Ellers er jeg også svak for nr. 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå om dagen går det i Little big planet karting, guild wars 2, mass effect 3 og burnout paradise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillet wow i noen år men fikk endelig lagt det på hylla :)

spiller:

Assassins Creed: Brotherhood

Skyrim

Syberia 1 & 2

Myst & Riven

Battlefield

Prøvet meg på Slender men var nær hjerteinfarkt så ga opp

Tenkte jeg skulle begynne på Alan Wake eller Dear Esther :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Civ-spillene er kule. :D Må innrømme at jeg synes det første er best, har spilt det en del på min fars gamle Amiga. ;) Ellers er jeg også svak for nr. 4.

Ja, besøkte en kompis i sommer som drev å spilte eneren. Synes det så litt stusselig ut, men det er tross alt fra 1991, så vilt kred til de som fortsatt spiller de gamle spillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Ja, besøkte en kompis i sommer som drev å spilte eneren. Synes det så litt stusselig ut, men det er tross alt fra 1991, så vilt kred til de som fortsatt spiller de gamle spillene.

Ja, grafikken er ikke så mye å rope hurra for i dag, men når jeg først setter meg inn i det, så glemmer jeg det fort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assassins Creed: Brotherhood, synes jeg må fullføre det spillet før jeg begynner på Revelation.

Lo litt ekstra igår da jeg spilte AC, en soldat som skulle komme seg ned fra et hustak, var litt uheldig og i nådde ikke fram til rekkverket og falt rett i bakken og døde. Syntes det såg veldig komisk ut, siden etterpå kom det noen par soldater og lurte tydeligvis på hva som hadde skjedd.

Tror jeg tok et screenshot av hendelsen som jeg kan legge ut når jeg kommer hjem :tommelsmil:

2dsfwch.jpg

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, besøkte en kompis i sommer som drev å spilte eneren. Synes det så litt stusselig ut, men det er tross alt fra 1991, så vilt kred til de som fortsatt spiller de gamle spillene.

Ja, grafikken er ikke så mye å rope hurra for i dag, men når jeg først setter meg inn i det, så glemmer jeg det fort. ;)

Sånn som jeg ser det så er ikke fancy moderne grafikk alt i et spill. Jeg mener gameplay er det aller viktigste.

Har nettopp begynt med Front Mission 3 som er et Mecha strategispill originalt laget for PlayStation 1. Fantastisk spill spør du meg. (Ja, du ser store herlige pixler.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC Revelations synes jeg egentlig ikke er sååå kult, Brotherhood er så langt mitt yndlingsspill! Men for all del, Revelations har noen forbedringer jeg liker veldig godt.

Gleder meg HELT VILT til AC 3 kommer ut til høsten! Det ser utrolig kult ut, er litt lei av Italia, i tillegg synes jeg Konstantinopel ligner litt på *de byene AC 1 er i, som jeg ikke husker, men det er lov, siden jeg er i ammetåka* :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Elder Scrolls IV Oblivion. Jeg tok en avstikker til The Shivering Isles, tidlig i spillet, og det var STILIG!

Jeg har hatt det liggende på konsollen en stund. Syntes ikke det var noe særlig til å begynne med, så jeg la det vekk. Men etter å ha spilt Skyrim, så tenkte jeg at det kunne vært artig å se på en av forløperne.

Jeg syns faktisk at dette er bedre, på mange måter. Det er ikke så lekkert grafisk som Skyrim, men det glemmer man fort. Og det kjører mye mer stabilt. Har brukt mest tid på en DLC Shivering Isles, og har du ikke den enda, så løp og kjøp.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assassins Creed: Brotherhood, synes jeg må fullføre det spillet før jeg begynner på Revelation.

Etter å ha fullført både AC 2 og AC: B så synes jeg at Relevations rett og slett ble kjedelig, nesten ingen nyskapning og det føltes som om jeg hadde gjort dette tusen ganger tidligere, så ble lagt på hylla ganske fort for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Had

Etter å ha fullført både AC 2 og AC: B så synes jeg at Relevations rett og slett ble kjedelig, nesten ingen nyskapning og det føltes som om jeg hadde gjort dette tusen ganger tidligere, så ble lagt på hylla ganske fort for min del.

Hadde planer om å fokusere KUN på histore oppdragene.

Men de er så... Eller, greier ikke å sette fingere på det.

Får se om jeg klarer å forsette med spillet, selv om jeg nå fokusere litt mer på Batman: Arkham City.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...