Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Hard Ride

Det er dobbel XP i MW3 denne helgen, så jeg spiller litt for å få det ene gullvåpenet jeg har hatt lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Postal 2. Et merkelig makkverk av et spill som utrolig nok fenger. Arkiveres under "Guilty pleasure for spesielt interesserte"... :sjenert:

Hehe, husker det spillet, selv om det er en del år siden nå.

"This can't be good for me, but I feel great!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Hehe, husker det spillet, selv om det er en del år siden nå.

"This can't be good for me, but I feel great!"

Hehe, ja, så vidt jeg kan se, så er det fra 2003, er en stund siden, ja. ;)

"You probably didn't think you were gonna die today. Surprise!" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skaffet meg Mass Effect 3, selv om jeg kanskje burde startet på begynnelsen :gjeiper: Men du verden for et bra spill! Liker at man selv kan velge hvordan man skal være og sånt, slik som du sier, Mann 42.

Nå har jeg også kjøpt Rage, er spent på om det er så skummelt som folk sier..

Spillet blir litt anderledes hvis man spiller som badass, sammenlignet når man spiller som forbilde. Dvs, dialogene endrer seg ganske mye. Men gangen i missions og slikt blir jo det samme. Jeg spiller alltid som "snill", men jeg har forsøkt å sanke renegade poenger, og jeg må flire av alle de steintøffe tingene Shepard sier da. "What sound do you think your body will make when it hits the pavement?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt med FEAR, til tross for at HALO 3 ikke er rundet. Ellers kribler det litt etter å runde Portal 1 & 2 igjen. Er så kosespill :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i HoN, Heroes Of Newerth! Ingenting som gjør meg så sint som det spillet! Men fryktelig morsomt da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt med FEAR, til tross for at HALO 3 ikke er rundet. Ellers kribler det litt etter å runde Portal 1 & 2 igjen. Er så kosespill :sjenert:

Har siklet litt etter FEAR selv, er det noe bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botanicula

Veldig vakkert (og sært) pek-og-klikk eventyrspill. Føles litt som å bevege seg gjennom en barnebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har siklet litt etter FEAR selv, er det noe bra?

Har så vidt begynt så kan ikke si noe for sikkert. Jeg er pingle, så skumle spill går det sakte unna med :fnise: Begynte på Amnesia rett etter at det kom ut, og har ikke kommet halvveis ennå. Måå alltid drikke meg til mot for å i det hele tatt starte det spillet.

edit. Botanicula må kjøpes! Så herlig ut :hakeslepp:

Endret av Skyld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Har kommet i gang med et indie-spill som heter Lone Survivor. Det har "gammel" grafikk, men det er skikkelig uhyggelig, og musikken er stemningsfull. Eneste som trekker litt ned er begrensa lagringsmulighet (men det er vel en del av vitsen med overlevelses spill), spesielt når datamaskinen finner ut at den skal slå seg av mens jeg spiller. :kjefte:

Alt i alt en godbit sålangt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Har akkurat kommet i gang med Risen 2, som jeg skaffet meg forleden. Virker artig så langt, men det som har imponert meg mest hittil, er at det faktisk fulgte med en manual. Kan ikke huske når det fulgte med et spill sist. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på Ocarina of Time på 3DS, men jeg er litt usikker på om det spillet er særlig egnet for portabel bruk. Blir litt for mye trasking rundt, føler det funker bedre når jeg kan sette av et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Har så smått begynt med Morrowind, som min far mente jeg burde gi en sjanse. Virker greit så langt, men jeg får mye juling sammenliknet med Oblivion og Skyrim.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...