-Jiinxs- Skrevet 27. november 2015 #1741 Del Skrevet 27. november 2015 StarCraft 2: Legacy of The Void. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 28. november 2015 #1742 Del Skrevet 28. november 2015 Du skal ha gode specs for å kjøre Fallout 4 på PC helt smooth, de fleste har små laptops og ikke gaming riggerDet blir nok konsoll-versjon på meg i fremtiden ja, orker ikke tanken på å bla opp tusenvis av kroner for en PC og se at det lagger, uansett hvor "fantastisk" maskinen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 28. november 2015 #1743 Del Skrevet 28. november 2015 Det blir nok konsoll-versjon på meg i fremtiden ja, orker ikke tanken på å bla opp tusenvis av kroner for en PC og se at det lagger, uansett hvor "fantastisk" maskinen er. Konsollene lagger uansett. Fallout 4 kjører fint på medium her, 50-60 bilder sekundet, på et billig skjermkort fra 2013. Rimelig sikker på at Xbox One og PS4 kjører 30 bilder i sekundet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. november 2015 #1744 Del Skrevet 28. november 2015 Jeg liker bugsene i Fallout, enkelte er ganske morsomme. Igår så satt følgeren min i en usynlig stol på en bar. Å enkelte raider npcer går rett i veggen hele tiden, så man trenger ikke en gang våpen for å drepe de. Men jeg har opplevt lite bugs, å spillet kjører ganske stabilt, enda jeg er på level 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 3. desember 2015 #1745 Del Skrevet 3. desember 2015 Hvilke MMO(RPG) er i vinden for tiden? Jeg spiller LOTRO men kunne gjerne tenkt meg å veksle med et annet spill også. (ikke WoW) Jeg venter etterlengtet på Game of Thrones mmo men det ser ut til at det blir en stund til det lanseres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 5. desember 2015 #1746 Del Skrevet 5. desember 2015 (endret) Hvilke MMO(RPG) er i vinden for tiden? Jeg spiller LOTRO men kunne gjerne tenkt meg å veksle med et annet spill også. (ikke WoW) Jeg venter etterlengtet på Game of Thrones mmo men det ser ut til at det blir en stund til det lanseres. Nå er Wildstar f2p og så har du Rift som også er f2p begge har en bra gratis spill opplevelse. Altså du MÅ ikke betale for å ha det gøy. Endret 5. desember 2015 av -Jiinxs- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 5. desember 2015 #1747 Del Skrevet 5. desember 2015 Hvilke MMO(RPG) er i vinden for tiden? Jeg spiller LOTRO men kunne gjerne tenkt meg å veksle med et annet spill også. (ikke WoW) Jeg venter etterlengtet på Game of Thrones mmo men det ser ut til at det blir en stund til det lanseres. Jeg liker Guild Wars 2 veldig godt, kom en utvidelsespakke i oktober også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 6. desember 2015 #1748 Del Skrevet 6. desember 2015 Final Fantasy X. HD versjonen på Playstation 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. desember 2015 #1749 Del Skrevet 6. desember 2015 Final Fantasy X. HD versjonen på Playstation 3. Beste spillet! Akkurat nuh ble jeg ferdig med hovedhistorien i Fallout 4. Vel, en av sluttene, i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beena Skrevet 7. desember 2015 #1750 Del Skrevet 7. desember 2015 Fallout 4. Er så mye ting å gjøre, går med endel timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helhvete Skrevet 16. desember 2015 #1751 Del Skrevet 16. desember 2015 Rainbow Six Siege Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 17. desember 2015 #1752 Del Skrevet 17. desember 2015 Runda FFX for noen dager siden, så da spiller jeg FFX-2 nå. Aldri spilt det før, og jeg likte det ikke i det hele tatt da jeg begynte å spille, men nå begynner jeg å bli vandt til spillet, så nå er det egentlig ganske morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. desember 2015 #1753 Del Skrevet 17. desember 2015 Borderlands 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. desember 2015 #1754 Del Skrevet 18. desember 2015 Akkurat spilt Paper Mario The Thousand Year Door, et skikkelig bra spill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmn Skrevet 19. desember 2015 #1755 Del Skrevet 19. desember 2015 Elder scrolls online, er i start fasen.. men er positivt overrasket☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emma Sophie Skrevet 19. desember 2015 #1756 Del Skrevet 19. desember 2015 Spille skyrim:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 19. desember 2015 #1757 Del Skrevet 19. desember 2015 Spiller tuba nå...og naboen er passe muggen.... 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emma Sophie Skrevet 19. desember 2015 #1758 Del Skrevet 19. desember 2015 Spille skyrim:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 19. desember 2015 #1759 Del Skrevet 19. desember 2015 Begynt å spille Wildstar nå som det er f2p. Synd det ikke er flere som spiller siden det virker litt øde til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 21. desember 2015 #1760 Del Skrevet 21. desember 2015 Dragon Age Inquisition! Har savnet PC-en min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå