Gå til innhold

Ord du ikke liker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

It på engelsk, betyr at det er in. Ei it-jente kan for eksempel være en modell som har det "riktige" utseende.

Jeg snakker engelsk og vet hva "it" betyr, at noen har "det", noe udefinerbart, sjarm, utstråling. Men i den betydningen du beskriver, visste jeg det ikke. Man lærer noe hver dag, mer eller mindre nyttig :Nikke: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske vanleg å seie "mige" her, men det er eit sånt ord ein ikkje seier når ein snakkar med folk ein ikkje kjenner så godt ;) Akkurat som om ein ikkje seier "eg på pisse" til kven som helst :fnise: Er eit sånt ord ein kun brukar med folk ein har ein avslappa og spøkefull sjargong med.

Grøss :fnise:

Du er sikkert fra samme område som hun jeg kjenner som sier det. Det er visst vanlig der og. Jeg synes "pisse" er pent i forhold :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutte - når folk bruker ordet sutte i alle andre sammenhenger enn med barn som sutter på tomlen e.l.. F.eks den tråden om å sutte pikk..what æsj

Pisse - bare.. nei

Fail - oppbrukt

Alle ord jeg mener som blir feil, f.eks:

sjukehus

røk

veit

blaut

grauft - grøft..

meining

osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Morkake.. Det er et ord jeg synes de kunne byttet ut til noe annet...

På "fagspråket" heter det placenta, det kan du jo si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

På "fagspråket" heter det placenta, det kan du jo si.

Takk... Placenta.. Det hørtes mye bedre ut, jeg kommer ikke til å glemme dette navnet på ¤"#")¤"

Snerk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Takk... Placenta.. Det hørtes mye bedre ut, jeg kommer ikke til å glemme dette navnet på ¤"#")¤"

Snerk

Med det samme vi befinner oss i de indre gemakker, kan jeg fortelle deg at livmor heter uterus :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnfi

surrealistisk er et ord jeg ikke kan fordra.

Mest fordi en jeg kjenner bruker det i absolutt ALLE sammenhenger.

"Idag hadde jeg den mest surrealistiske opplevelsen, jeg holdt på å bli påkjørt av en bil"

"Jeg traff moren din idag det var helt surrealistisk"

Hva faen....?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

surrealistisk er et ord jeg ikke kan fordra.

Mest fordi en jeg kjenner bruker det i absolutt ALLE sammenhenger.

"Idag hadde jeg den mest surrealistiske opplevelsen, jeg holdt på å bli påkjørt av en bil"

"Jeg traff moren din idag det var helt surrealistisk"

Hva faen....?

Moteordene skifter. For noen år siden var det "spektakulært" i alle sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Med det samme vi befinner oss i de indre gemakker, kan jeg fortelle deg at livmor heter uterus :fnise: .

Livmor høres bare koselig ut.. Som en slags blomst..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

hater når folk sier "lav karbo kur". det er så fuckings irriterende!!!!!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutte - når folk bruker ordet sutte i alle andre sammenhenger enn med barn som sutter på tomlen e.l.. F.eks den tråden om å sutte pikk..what æsj

Pisse - bare.. nei

Fail - oppbrukt

Alle ord jeg mener som blir feil, f.eks:

sjukehus

røk

veit

blaut

grauft - grøft..

meining

osv.

Du mener dem blir feil ja, men er ikke dems feil, alle har forskjellig dialekt..

Feks, jeg sier Sjukehus, ikke sykehus. Men det er pga jeg er fra vestlandet ikke østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...