Gå til innhold

Ord du ikke liker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bikkje (høres nedverdigende ut ovenfor hunden..)

Problematikk og tematikk

Når folk sier "vondt i hue" (det heter hode!)

typen min (jeg sier kjæresetn min).

Liker heller ikke ord som gir meg ekle assosiasjoner som tåfis, ballerusk, spy, osv....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Jøss, det ante jeg ikke. :roll:

Betyr det at jeg må slutte å mislike det ordet?

Hva kaller du det overflødige på kroppen hos overvektige mennesker, da? Bacon? :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kaller du det overflødige på kroppen hos overvektige mennesker, da? Bacon? :skratte:

Kanskje jeg kaller det Belladonna? Nei, unnskyld, dårlig spøk. Jeg kaller det fett. Hva så om jeg misliker ORDET flesk? Har du virkelig et problem med det? Du må ha lite å gjøre. :filer:

En AB her misliker ordet mensen, skal du ikke ile til for å fortelle at det er en naturlig del av kroppens funksjon dersom man er kvinne?

Endret av Spoven
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg kaller det Belladonna? Nei, unnskyld, dårlig spøk. Jeg kaller det fett. Hva så om jeg misliker ORDET flesk? Har du virkelig et problem med det? Du må ha lite å gjøre. :filer:

En AB her misliker ordet mensen, skal du ikke ile til for å fortelle at det er en naturlig del av kroppens funksjon dersom man er kvinne?

Tviler på at Belladonna mente å såre deg. Hun kom jo bare med en uskyldig spøk...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at Belladonna mente å såre deg. Hun kom jo bare med en uskyldig spøk...

Såret er jeg ikke. :) Synes bare det var teit å komme med en anatomileksjon i en tråd om ord man ikke liker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Kanskje jeg kaller det Belladonna? Nei, unnskyld, dårlig spøk. Jeg kaller det fett. Hva så om jeg misliker ORDET flesk? Har du virkelig et problem med det? Du må ha lite å gjøre. :filer:

En AB her misliker ordet mensen, skal du ikke ile til for å fortelle at det er en naturlig del av kroppens funksjon dersom man er kvinne?

Det var svært til overreaksjon. Risikabelt å spøke her, skjønner jeg :) .

Angående mensen, så heter det faktisk menstruasjon, men det virker det som om mange ikke vet.

Dessuten har jeg lite å gjøre, eller orker ikke, rettere sagt. Jeg har fått kraftig ryggkink og stavrer avsted som en 90-åring. Jeg har det minst vondt når jeg sitter og fjoller på KG :biggrin: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var vel kanskje at det ikkje er feil å kalle bacon for flesk?

Eg tykkjer "hun" er eit stygt ord, i alle fall muntleg. Høyrast så ekkelt ut :klo: Veit ikkje kvifor, kanskje fordi eg får assosiasjonar til folk som prøver å "snakke pent" (her seier me "ho").

"Typen" og "dama" om personar ein har eit romantisk forhald til, er også fæle ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her kan vel ikke kalles for et ord, men jeg KLARER IKKE "xD" smileyen! Det er ikke en smiley engang! Dødsirriterende :murvegg: Heller ikke kjerring, selv om det betyr noe bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hæ?" er noe av det verste jeg hører. Det høres helt evneveikt ut.

Det var da ille, jeg er nok fæl til å si "hæ", fordi jeg rett og slett ikke hører hva som blir sagt.

Må jeg si: "Unnskyld" eller "Hva sa du?" for å ikke være evneveik?

Endret av Best
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da ille, jeg er nok fæl til å si "hæ", fordi jeg rett og slett hører hva som blir sagt.

Må jeg si: "Unnskyld" eller "Hva sa du?" for å ikke være evneveik?

Er det "feiltolk alt Belladonna sier-uke" eller? Ingen sa at du er evneveik om du sier hæ, men sier man det ofte så er det litt irriterende. Kanskje man bør sjekke hørselen sin om man sier det ofte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "feiltolk alt Belladonna sier-uke" eller? Ingen sa at du er evneveik om du sier hæ, men sier man det ofte så er det litt irriterende. Kanskje man bør sjekke hørselen sin om man sier det ofte?

Tror du er inne på noe der vedr. Belladonna :skratte: .

Har nettopp sjekket hørselen og den var overaskende nok bra.

Omgir meg nok med for mange mumlende personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

poppe, jådd (j), kline, ass, fresh..

Hater også når folk skriver i FJORD (i fjor), blir rett og slett litt småkvalm hver gang jeg ser det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurk. Slurk, slurk, slurk. Æsj.

Liker heller ikke kåk, snut, eller når folk bruker engelske ord i norske setninger (Jan Thomas)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er det ikke noe spesielle ord jeg ikke liker, men kjæresten min virkelig HATER å høre disse ordene i samme setning: "Til og med jenter bæsjer, raper og fiser" :P

Haha.. synes det er litt gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ikke vennligst. Det er ikke noe vennlig over vennligst. Det er en kommando.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...