Gå til innhold

Ord du ikke liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bikkje (høres nedverdigende ut ovenfor hunden..)

Problematikk og tematikk

Når folk sier "vondt i hue" (det heter hode!)

typen min (jeg sier kjæresetn min).

Liker heller ikke ord som gir meg ekle assosiasjoner som tåfis, ballerusk, spy, osv....

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jøss, det ante jeg ikke. :roll:

Betyr det at jeg må slutte å mislike det ordet?

Hva kaller du det overflødige på kroppen hos overvektige mennesker, da? Bacon? :skratte:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva kaller du det overflødige på kroppen hos overvektige mennesker, da? Bacon? :skratte:

Kanskje jeg kaller det Belladonna? Nei, unnskyld, dårlig spøk. Jeg kaller det fett. Hva så om jeg misliker ORDET flesk? Har du virkelig et problem med det? Du må ha lite å gjøre. :filer:

En AB her misliker ordet mensen, skal du ikke ile til for å fortelle at det er en naturlig del av kroppens funksjon dersom man er kvinne?

Endret av Spoven
  • Liker 7
Skrevet

Kanskje jeg kaller det Belladonna? Nei, unnskyld, dårlig spøk. Jeg kaller det fett. Hva så om jeg misliker ORDET flesk? Har du virkelig et problem med det? Du må ha lite å gjøre. :filer:

En AB her misliker ordet mensen, skal du ikke ile til for å fortelle at det er en naturlig del av kroppens funksjon dersom man er kvinne?

Tviler på at Belladonna mente å såre deg. Hun kom jo bare med en uskyldig spøk...

• Liker 4
Skrevet

Tviler på at Belladonna mente å såre deg. Hun kom jo bare med en uskyldig spøk...

Såret er jeg ikke. :) Synes bare det var teit å komme med en anatomileksjon i en tråd om ord man ikke liker.

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Det var svært til overreaksjon. Risikabelt å spøke her, skjønner jeg :) .

Angående mensen, så heter det faktisk menstruasjon, men det virker det som om mange ikke vet.

Dessuten har jeg lite å gjøre, eller orker ikke, rettere sagt. Jeg har fått kraftig ryggkink og stavrer avsted som en 90-åring. Jeg har det minst vondt når jeg sitter og fjoller på KG :biggrin: .

• Liker 2
Skrevet

Poenget var vel kanskje at det ikkje er feil å kalle bacon for flesk?

Eg tykkjer "hun" er eit stygt ord, i alle fall muntleg. Høyrast så ekkelt ut :klo: Veit ikkje kvifor, kanskje fordi eg får assosiasjonar til folk som prøver å "snakke pent" (her seier me "ho").

"Typen" og "dama" om personar ein har eit romantisk forhald til, er også fæle ord.

Skrevet

Det her kan vel ikke kalles for et ord, men jeg KLARER IKKE "xD" smileyen! Det er ikke en smiley engang! Dødsirriterende :murvegg: Heller ikke kjerring, selv om det betyr noe bra.

• Liker 2
Gjest Imsdal
Skrevet

XD-smilyen klarer ikke jeg heller!

Og ordet flaggskip blir jeg dårlig av..

Skrevet (endret)

"Hæ?" er noe av det verste jeg hører. Det høres helt evneveikt ut.

Det var da ille, jeg er nok fæl til å si "hæ", fordi jeg rett og slett ikke hører hva som blir sagt.

Må jeg si: "Unnskyld" eller "Hva sa du?" for å ikke være evneveik?

Endret av Best
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det var da ille, jeg er nok fæl til å si "hæ", fordi jeg rett og slett hører hva som blir sagt.

Må jeg si: "Unnskyld" eller "Hva sa du?" for å ikke være evneveik?

Er det "feiltolk alt Belladonna sier-uke" eller? Ingen sa at du er evneveik om du sier hæ, men sier man det ofte så er det litt irriterende. Kanskje man bør sjekke hørselen sin om man sier det ofte?

• Liker 1
Skrevet

Er det "feiltolk alt Belladonna sier-uke" eller? Ingen sa at du er evneveik om du sier hæ, men sier man det ofte så er det litt irriterende. Kanskje man bør sjekke hørselen sin om man sier det ofte?

Tror du er inne på noe der vedr. Belladonna :skratte: .

Har nettopp sjekket hørselen og den var overaskende nok bra.

Omgir meg nok med for mange mumlende personer.

Skrevet

poppe, jådd (j), kline, ass, fresh..

Hater også når folk skriver i FJORD (i fjor), blir rett og slett litt småkvalm hver gang jeg ser det.

• Liker 5
Skrevet

Slurk. Slurk, slurk, slurk. Æsj.

Liker heller ikke kåk, snut, eller når folk bruker engelske ord i norske setninger (Jan Thomas)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv er det ikke noe spesielle ord jeg ikke liker, men kjæresten min virkelig HATER å høre disse ordene i samme setning: "Til og med jenter bæsjer, raper og fiser" :P

Haha.. synes det er litt gøy.

Gjest *smak*
Skrevet

Jeg liker ikke ordet død og kreft, får negative assosiasjoner og blir litt redd og ut av meg...

• Liker 1
Skrevet

vennu--dialekt fra Hamar-traktene som betyr sær (eks. i matveien)

Gjest Quelleriel
Skrevet

Gløgg

Gubbe

Gugge

Gomle

Snerk

Snegle

:sur:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke vennligst. Det er ikke noe vennlig over vennligst. Det er en kommando.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...