Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2004 #41 Del Skrevet 9. februar 2004 Hørtes ut som en koselig bryllupsdag, da. Jeg er litt misunnelig på vinen... Åhhh om jeg vet hva du snakker om! Jeg drømte om rødvin de siste tre mnd av svangerskapet..... Når jeg skulle hjem fra sykehuset hadde jeg bestilt en flaske rødvin og en flaske Martini Azti(er det det den heter da?) Det ble med Azti flasken første kvelden, men tanken på at jeg kunne drikke rødvin holdt meg oppe til jeg fikk anledning til å sprette den.... Den første supen var som himmelen! (Skulle tro jeg hadde et alkoholproblem gitt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. februar 2004 #42 Del Skrevet 9. februar 2004 Ooooh, kan jeg drikke rødvin så fort etter fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2004 #43 Del Skrevet 9. februar 2004 Ooooh' date=' kan jeg drikke rødvin så fort etter fødselen?[/quote'] Selvfølgelig! Men ammer du er det nok greit å pumpe seg, slik at du har melk til barnet i tilfelle..... Går så fint så!!!!! (Får jeg kjeft nå kanskje?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. februar 2004 #44 Del Skrevet 9. februar 2004 Forresten Tuji.... Det spørs litt på formen din da.... jeg var i tipp topp form, så da gikk det fint :-) (ikke for å skremme deg altså... men det kan jo være at du rett og slett er for sliten vet du) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2004 #45 Del Skrevet 16. februar 2004 Ja så var kvelden her igjen :-) En liten milepæl i livet mitt pågår... Min bestefar ligger på dødsleie. Han er den siste gjenlevende av mine besteforeldre, så da er det nesten litt verre. Snart er hele den generasjonen borte for meg. Der forferdlig vondt å se han legge slik. En lunge har kolapset og nyrene har sluttet å fungere - Alt på ca 30 timer. Men det som er vondest er at min mor som er hans eneste barn er på ferie i Spania og klare ikke å komme hjem før sent i morgen kveld. Jeg håper hun klarer å rekke fram til han så de får sagt adjø.... Ja, ja det var mitt lille hjertesukk på kvelden. Nå håper jeg at jeg snart kan legge meg å få sove litt slik at jeg har krefter til å sitte å våke for han i morgen. Dessverre må jeg sitte alene siden mine søsken sitter i natt og trenger å sove litt de også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 17. februar 2004 #46 Del Skrevet 17. februar 2004 Å nei, så trist! Håper foreldrene dine rekker hjem i tide. Skal krysse alt jeg har av fingre og tær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2004 #47 Del Skrevet 17. februar 2004 Tusen takk tuji! Nå skal jeg gå å få meg litt søvn etter en stri tørn på sykehuset. Dessverre var jeg alene når alt ble verre. Men han er stabil igjen nå! Så da får jeg sove litt og krysse fingrene om at mamma og pappa rekker fram... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2004 #48 Del Skrevet 22. februar 2004 Ja så satt jeg her igjen da.... Driver å venter på å få skylle ut ny hårfarge og hva er da bedre enn å sette seg ned å fordrive tiden her inne??? Mye har skjedd i det siste. Bestefar døde natt til torsdag og da ble det plutselig masse å gjøre. Det er kjempe trist at han nå er borte, men jeg er glad for at han nå har møtt igjen bestemor i dag er mannen min på kvelds/natt jobbing og det er kjempe kjedelig, synes det er mye bedre når han sitter å holder rundt meg :-) Gleder meg til han kommer hjem! Ups der pep nedtellingstiden min, så nå må jeg skylle ut fargen og håpe den ble fin! Så det ble alt for denne gang! So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 22. februar 2004 #49 Del Skrevet 22. februar 2004 Ville bare si Kondolerer med din bestefar! Håper din mor rakk frem. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2004 #50 Del Skrevet 27. februar 2004 Ville bare si Kondolerer med din bestefar! Håper din mor rakk frem. :trøste: TUSEN TAKK!!! Så koselig at du skrev i dagboken min! Jo da mamma rakk frem og fikk et døgn i lag med han før han døde, det var godt for begge to!! Nå er begravelsen over og det var en kjempe fin dag med fin feiring over livet han hadde! Det er selvfølgelig trist, men jeg er glad han slapp å lide mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 29. februar 2004 #51 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei...hei.. Titter innom... Alt bra...fint! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2004 #52 Del Skrevet 11. mars 2004 I dag blir jeg tante til nr... Ehh... må tenke... nr 9 blir det! Ho, ho familien vokser :-) Kanskje jeg skal produsere nr 2 selv snart??? Ja for 10 søskenbarn er jo et bedre tall enn 9 er det ikke? Nei søren alle er jo ikke i famile - så da blir det ikke 10 søskenbarn alikevel... Nei jeg MÅ ha meg en jobb heller jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2004 #53 Del Skrevet 12. mars 2004 Jepp så var snoppen født, dvs i går kl 1800. Så i dag skal vi på fødehjemmet og besøke den nye verdesborgeren. Gleder meg! Koselig med små, min datter på 8 mnd blir vel en kjempe i forhold :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 12. mars 2004 #54 Del Skrevet 12. mars 2004 Gratulerer med nytt tantebarn da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2004 #55 Del Skrevet 14. mars 2004 MARIGULL: Er du en slik humørspreder generelt du? Tusen takk for hilsen i dagboka mi, blir alltid glad for meldiger - men dine er alltid ekstra koselig. Med den solen din kan man aldri være annet enn blid når man leser meldingene dine! Tusen takk! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 16. mars 2004 #56 Del Skrevet 16. mars 2004 åh... så snillt sagt da.. nå var det min tur til å bli gla :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. mars 2004 #57 Del Skrevet 17. mars 2004 Bra vi kan glede hverandre inn i mellom da marigull :-) Nå har jeg begynt på igjen med røyke-slutte-boken min. Tok en pause når bestefar ble syk og døde.(kanskje ikke det lureste - men jeg gjorde nå en gang det) Nå har jeg beggynt på side 100 igjen samt skaffet min mann boken. Selv om jeg tar det veldig rolig ser jeg så smått fram mot røykfri hverdag. Min bror leste ut boken på tirsdag forrige uke - tok sin siste røyk kl 23 og har holdt seg siden. (Dette er kanskje meg om noen uker? 8) ) Dagen i dag har vært lang..... dritt vær ute slik at min datter og jeg ikke kunne gå noen tur uten å blåse/regne bort. Da blir vi sur og grinete begge to. Så kl 15 i dag var jeg helt desperat og begynnte å mase på mannen min om at han måtte komme hjem til oss :oops: Dessuten fikk jeg han til å bestille pizza så jeg slapp å lage middag(lat? Jeg nei!) Det hjalp litt på humøret :-) Nå er han ute å handler(kiipt for meg at jeg ikke har lappen - hadde vært deilig bare med en liten handletur...) og så skal vi se en film om sikkert frotse i godteri. Man må ha slike dager inn i mellom! I alle fall når Sunnmøre viser seg fra den verste siden sin og det er mørkt og kaldt ute! Vel, vel det var alt for denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. mars 2004 #58 Del Skrevet 18. mars 2004 Nå skulle jeg og mannen min sittet å sett ferdig filmen: Somethings gotta give.... men dessverre måtte han på fotballtrening, hater å vente! Men vi må jo få se filmen ferdig begge to.... Så da har jeg heller vært flink på kjøkkenet. Hat tatt det jeg og min mann kaller kjøkkentjeneste.... Det er hver sin kveld å rydde og gjøre kjøkkenet fint. Hos oss blir det sinnsykt fort rotete siden vi har så lite kjøkken. Så når han trener måtte jeg jo gjøre noe fornuftig jeg også, så da tok jeg kjøkkentjeneste - selv om det ikke var min tur. Er ganske stolt av meg selv... :-? kunne jo ha satt meg her på KG med en gang ikke sant? So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 19. mars 2004 #59 Del Skrevet 19. mars 2004 Sånn ordning skulle vi også hatt, for det flyter mildt sagt hjemme hos oss (men det trenger jeg vel ikke å fortelle deg...). Når vi flytter (som vi heller ikke får somla oss til) skal alt bli mye bedre! Flink du er å skrive i dagboka di, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 21. mars 2004 #60 Del Skrevet 21. mars 2004 Tittei... :-) Du skrev: Dessuten fikk jeg han til å bestille pizza så jeg slapp å lage middag(lat? Jeg nei!) Det hjalp litt på humøret Hørtes ut som en perfekt ide...spør du meg... Når har du satt røykeslutte datoen da? Sluttet selv for et par år siden...det er det beste jeg noen gang har gjort for meg selv!! Så stå på så greier du det nok. Er bare innom for ønske deg en god søndag jeg. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå