Gå til innhold

Blåbærmuffins prøvedagbok, søskenjakten er i gang.

Blåbærmuffin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har iallefall gode erfaringer med denne måneden ;) Er jo nøyaktig to år siden sist jeg fikk posetiv test :P Må vel bare smøre meg med tålmodighet i noen dager til. Å så må jeg vel kjøpe en CB for å være helt sikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, gøy at det er nøyaktig to år siden sist da :) Hvor lenge tror du at du klare å holde deg før du tester igjen da? Til i morgen tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om det blir en ny test i ettermiddag gitt :P Jeg er en testoman fra en annen verden og etter å ha kjøpt 50 tester på ebay til den nette sum av 30kr ser jeg ikke noen grunn til å vente :P Det koster jo ikke noe å ta ørti tester når de er så himla billige :P

Jeg har igjen en test fra billigtester.no. Jeg testet posetivt på den på DPO 11 med T, å da var den sterk og klar. Vurderer å teste med den i ettermiddag å eventuelt ta en CB i morgen tili igjen.

Vi får se. Tester blir det iallefall helt sikkert :P Jeg eier jo ikke tålmodighet å det å gå å være usikker er det verste som finnes :)

Hvordan der formen din nå da Doh? Har du fått noen symtomer på lille spire som er i magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, noen symptomer har jeg. Ømme pupper (nesten bare høyre), trøtt (alene på jobb og holdt på å sovne i stad), og litt stikkinger innimellom. Jo, og økt utflod. Ikke noe særlig mer egentlig, men vet at mamma var i ganske god form i sine svangerskap så mulig jeg har arvet det :)

Utålmodighet kjenner jeg til ja. Tre uker til tidlig ultralyd og jeg kjenner at jeg har mest lyst til å bestille et sted som har time tidligere enn det. Er jo så leeeeenge til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe bra :) Jeg arvet så å si alt fra mamma i sist svangerskap. Var i veldig god form, fikk blodpropp og hadde en fantastisk fødsel på under 5 timer fra første tegn til T var ute :) Krysser fingrene for at formen din holder seg like bra :)

Jeg var på tili UL i uke 12 med T igjennom et forskningsprosjekt ved sykehuset her. De skulle kartlegge svangerskapsforgiftning. Den første ultralyden var rett og slett helt fantastisk. Se en sprell levende baby som hoppet rundt der inne å den fine hjertelyden. Jeg fikk faktisk vite kjønnet også allerede på denne ;)

Jeg håper dette svangerskapet går fortere enn det gjorde sist, og det tror jeg egentlig det kommer til å gjøre også. Er utrolig hvor fort tiden går når man har en liten aktiv en i hus nemlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også en svak strek! :D

Blir spennende å se om testen i ettermiddag blir sterkere :)

Jeg ser den :danse:

jeg ser streeeeken :danse: lykke til med testing :klem:

Da er det tatt en ny test og den var fortsatt svak posetiv. Jeg tør ikke helt å si noe for sikkert enda, ettersom det gikk som det gjorde sist måned. Men jeg har kjøpt en CB digital som jeg skal ta i morgen eller overimorgen. Regner med jeg tar en strips først i morgen å ser hvordan den ser ut før jeg eventuelt også tar CB.

2uya.jpg

Jeg har litt mer tro denne gangen da, ettersom testen er sterkere nå flere dager før IKM enn den var sist måned flere dager etter IKM.

Det hadde igrunn vært helt topp med en liten baby i slutten av mars neste år kjenner jeg nå, så da er det vel bare å krysse fingrene for testen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens strimmel er mye mer tydelig enn i går ...

j2i2.jpg

Derfor våget jeg meg til å ta en CB digital selv om det enda er noen dager igjen til IKM. Den fjernet igrunn all tvil...

767n.jpg

Foreløbig termin er 31 Mars 2014, men jeg kjenner meg ikke trygg på at spira sitter så lenge etter det som skjedde sist måned. Må vel bare ta det som det kommer og krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med lillebrøster i magen :danse:

Krysser fingrene for at denne klamrer seg fast til slutten av mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, gratulerer, Blåbærmuffin! :blomst:

Jeg må innrømme at jeg ikke så streken på de to første testene du la ut, så jeg var redd for at du fikk for høye forhåpninger... Heldigvis hadde jeg feil! Gratulerer så mye, nok en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lillebrøster i magen :danse:

Krysser fingrene for at denne klamrer seg fast til slutten av mars :)

Tusen takk Litchi. Er litt i sjokk enda over at det klaffet to månder på rad! Får håpe det går bedre denne gangen, men føles mer som når jeg gikk med T så jeg har troen :)

Gratulerer :danse::blomst:

Tusen takk Lunalille :)

Åååå, gratulerer, Blåbærmuffin! :blomst:

Jeg må innrømme at jeg ikke så streken på de to første testene du la ut, så jeg var redd for at du fikk for høye forhåpninger... Heldigvis hadde jeg feil! Gratulerer så mye, nok en gang! :)

Hehe, er ikke så rart du ikke ser streken da. Den var jo yber svak og i tilegg er bildet tatt med telefon ;) Tusen takk :)

Det har vel igrunn ikke gått opp for meg enda, men jeg kjenner jeg liker følelsen mer og mer. Jeg gleder meg vilt til å fortelle det til familie og venner, få mage, kjenne spark, og ikke minst møte den lille mageboeren. Jeg har allerede vært inne på tanken om å bestille tili UL, og tror nok jeg kommer til å gjøre det sånn rundt uke 12. Greit å få skjekket at alt er i orden og nyskjerrig som jeg er hadde det jo vært gøy å vite kjønnet like tidlig som sist. Var sikkert utrolig heldig som fikk vite det i uke 12 sist gang, men skader ikke å prøve denne gangen heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru_Hestehov

Gratulerer så mye, så herlig at det klaffet igjen så fort. Krysser fingrene for at det blir en spennende tid for dere fremover.

Og kanskje jeg også kan bli med deg og Doh i terminklubben, dagens test minner litt om din siste ebaytest, men morgendagen vil vel gi et bedre svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...