Gå til innhold

Blåbærmuffins prøvedagbok, søskenjakten er i gang.


Blåbærmuffin

Anbefalte innlegg

Håper magefølelsen din er riktig :)

Jeg også! Det hadde bare vært helt knall med en liten en i mars neste år altså. Da slipper jeg også å gå å være høygravid både i sommer og i jula. Kan vel ikke bli mye bedre enn om det klaffer nå, selv om en spire selfølgelig alltid er velkommen :)

Da viser monitoren bare en strek igjen, og de fruktbare dagene er vist over for denne gang. Da får vi ha bare kose :sengekos: igjen steden for plikt :sengekos: .

Får bare smøre oss med en god dose tålmodighet igjen. Jeg hater å vente! Kunne godt ha hatt enda kortere sykluser enn hva jeg har, da hadde det ikke blitt så lenge imellom hver gang man prøver :sjenert:

Denne helga får vi masse trivelig besøk. Gleder meg masse! Får håpe værgudene er på vår side så det går ann å være litt ute også. Gubben er også kommet hjem igjen, å nå har han sommerferie. Blir godt å ha han hjemme en stund nå kjenner jeg.

Ønsker alle dere andre en superfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også! Det hadde bare vært helt knall med en liten en i mars neste år altså. Da slipper jeg også å gå å være høygravid både i sommer og i jula. Kan vel ikke bli mye bedre enn om det klaffer nå, selv om en spire selfølgelig alltid er velkommen :)

Da viser monitoren bare en strek igjen, og de fruktbare dagene er vist over for denne gang. Da får vi ha bare kose :sengekos: igjen steden for plikt :sengekos: .

Får bare smøre oss med en god dose tålmodighet igjen. Jeg hater å vente! Kunne godt ha hatt enda kortere sykluser enn hva jeg har, da hadde det ikke blitt så lenge imellom hver gang man prøver :sjenert:

Denne helga får vi masse trivelig besøk. Gleder meg masse! Får håpe værgudene er på vår side så det går ann å være litt ute også. Gubben er også kommet hjem igjen, å nå har han sommerferie. Blir godt å ha han hjemme en stund nå kjenner jeg.

Ønsker alle dere andre en superfin helg!

Mars er nok en fin måned å få baby ja :) Begynner å bli mildere også så man slipper å holde seg inne fordi de nyfødte ikke bør utsettes for sprengkulde... Eneste som er dumt er at man må gå høygravid på glatten :sjenert:

Skjønner godt at du er utålmodig! Men høres ut som fine helgeplaner, så får håpe det gjør at ventetiden går fortere :klemmer: Kos dere med besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mars er nok en fin måned å få baby ja :) Begynner å bli mildere også så man slipper å holde seg inne fordi de nyfødte ikke bør utsettes for sprengkulde... Eneste som er dumt er at man må gå høygravid på glatten :sjenert:

Skjønner godt at du er utålmodig! Men høres ut som fine helgeplaner, så får håpe det gjør at ventetiden går fortere :klemmer: Kos dere med besøk!

Høygravid på glatta kan nok bli en utfordring ja. Får invistere i nye brodder og slite ut piggskoene. :) Får skylde på alderen :P

Ha en super duper helg du også Lilywhite :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blåbærmuffin! :goodbye:

Bare innom og hilser på - og smugleser litt :)

Vi begynner å prøve i august - så det er spennende å lese hos noen som allerede er der vi kommer til å være om noen mnd :)

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blåbærmuffin! :goodbye:

Bare innom og hilser på - og smugleser litt :)

Vi begynner å prøve i august - så det er spennende å lese hos noen som allerede er der vi kommer til å være om noen mnd :)

Spennende!

Hei hei Kameline :velkommen:

Prøvingen er spennende ja, nesten litt for spennende enkelte ganger :P Masse lykke til når det blir deres tur om en måneds tid! Jeg skal krysse fingrene ;)

I dag er formen laber. Jeg har vondt i magen som minner veldig mye om mens smerter, og jeg kan igrunn ikke helt skjønne meg på de. Om syklusen min ikke har blitt helt på trynet venter jeg jo ikke IMK før om en og en halv uke! Småkvalm er jeg også, ikke noe trivelig å stå opp i morrest.

Får bare krysse det som krysses kan for at dette er ubehag som virkelig er verd å gå igjennom! Er bare 4-5 dager siden EL enda, så usikker om det er litt for tidlig til å kjenne noen symtomer enda?

Håper alle sammen får en flott uke, krysser fingrene for masse sol og sommervær! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er litt bedre i dag, iallefall stikkingen i magen er så å si borte. Ellers er den kanskje ikke så mye bedre. Jeg sov 10 timer i natt og alikevell klarte jeg å få inn en times lang dupp nå i ettermiddag. :veslejenta: Normalt? Ikke for meg å være iallefall. :sovne:

Gubben har reist en tur på hytta for å få fikset noen greier der, så jeg har hele huset for meg selv sammen med hunden. Må vel prøve å karre seg opp av sofaen og heller gjøre litt ting som trengs ute. :regn: har jo endelig stoppet opp for en stund!

I morgen skal jeg på besøk til en vennine. Blir trivelig å komme seg ut å få snakket litt med noen som man ikke ser så ofte. Gleder meg, håper bare fomen er litt bedre da.

Håper alle får en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at formen har vært så som så! Hvordan går det ellers? Begynner vel å nærme seg testing nå! :hoppe: Ha en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at formen har vært så som så! Hvordan går det ellers? Begynner vel å nærme seg testing nå! :hoppe: Ha en fin helg! :klemmer:

Tok en test i morrest, kunne ikke vært mer negativ. Men igjen er bare 10 dager siden EL så jeg har ikke sluttet å håpe fordi :) Fortsetter med å krysse fingrer og tær for at dette er måneden spira sitter!

Ellers går dagene sin vante gang. Har vært en del ute å møtt venner de siste dagene. Greit å være opptatt i disse dagene så tenker man ikke så mye på prøving å den slags! :)

Jeg er fortsatt enormt trøtt, er litt uggen når jeg står opp om morgenene, og sliter med MYE hodepine. Er temmelig sikker på at dette skyldes mer pollen enn graviditet, men er jo lov å håpe :)

Håper alle sammen får en kjempe fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i morrest, kunne ikke vært mer negativ. Men igjen er bare 10 dager siden EL så jeg har ikke sluttet å håpe fordi :) Fortsetter med å krysse fingrer og tær for at dette er måneden spira sitter!

Ellers går dagene sin vante gang. Har vært en del ute å møtt venner de siste dagene. Greit å være opptatt i disse dagene så tenker man ikke så mye på prøving å den slags! :)

Jeg er fortsatt enormt trøtt, er litt uggen når jeg står opp om morgenene, og sliter med MYE hodepine. Er temmelig sikker på at dette skyldes mer pollen enn graviditet, men er jo lov å håpe :)

Håper alle sammen får en kjempe fin helg :)

:tristbla: for negativ test! Men som du sier så er det 4 dager til IKM, så det er ikke for sent for et positivt resultat enda :)

Kjekt å få vært litt sosial da :)

Jeg har også hatt hodepine de siste dagene, men tror det er mer spenningshodepine fordi jeg har stresset på jobben :( Men var og fikk massasje i dag da, så kom seg litt etter det :) Får satse på at du blir bedre snart du også!

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i morgest også, er nå 12 dager siden EL...

bilde1x.jpg

Er dette virkelig en posetiv test??? :popcorn::rodmer:

Jeg kjenner jeg er fryktelig usikker ettersom jeg enn så lenge bare har tatt en test. Jeg er hellig overbevist om at det er nå feil med nettopp denne testen. Vi kan da ikke være så heldige???

Jeg har fortsatt ikke noen symtomer som minner om at jeg er :gravid: heller. Er foortsatt litt trøttere enn vanlig, men foruten det så merker jeg overhode ingen ting!

Selfølgelig er ikke gubben hjemme heller nå, vil dele min usikkerhet med noen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser titter frem for å GRATULERE! :strix:

Ingen tvil om at den testen er positiv :nigo:

Havner i samme terminklubb vi da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte selfølgelig ikke å dy meg og tok to tester til. Begge viser det samme. Jeg er GRAVID!! :gravid: Iallefall enn så lenge. Er jo mye som kan skje enda er jo ufattelig tidlig!

:strix: :strix: :strix: :strix:

Gubben ble også veldig glad når han kom hjem å fikk se testene. Tror ikke helt det har gådd opp for oss enda, men det kommer seg sikkert fort :)

Snikleser titter frem for å GRATULERE! :strix:

Ingen tvil om at den testen er positiv :nigo:

Havner i samme terminklubb vi da :jepp:

Tusen takk :hjerte::hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye, Blåbærmuffin! Så utrolig gøy, og spennende! :danser:

Tusen takk :klemmer:

Gratulerer så mye!! :strix: :strix: :strix:

Krysser alt for at den sitter i åtte mnd til ;):hoppe:

Tusen takk :klemmer: Jeg håper også den har planer om å klore seg fast :)

Gratulerer! :strix::hoppe::strix:

Tusen takk :klemmer:

Krysser fingrene for at både Harley og Lilywhite følger etter så fort som fy :popcorn:

Nå har vi vært oppe til mine foreldre å fortalt nyheten. Om et par dager blir det svigermor sin tur :) Så ufattelig morro å se at de ble like glade som oss :)

Foruten foreldrene våre blir nok spira en hemmelighet i noen månder til, det er iallefall planen :)

Håper alle får en super kveld :):goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix::hoppe::strix:

Takk takk :)

Formen har ikke vært helt på topp i kveld. Etter middagen ble jeg veldig oppblåst, kvalm og løs i magen. :kvalm: Er heldigvis litt bedre nå etter å ha drukket litt vann med sitron i.

Håper formen er helt fin igjen i morgen, og at dette ikke er noen tegn på at noe er galt. Håper selfølgelig også at dette ikke er sånn formen kommer til å være de neste månedene!

Ønsker alle sammen en riktig god kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...