Blåbærmuffin Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #81 Del Skrevet 16. juni 2013 Tusen takk Litchi Det er igrunn litt merkelig, når vi prøvde på nummer en så var det liksom så skuffende hver gang (begge gangene) mensen kom, men nå kjenner jeg litt på at det ikke gjør så mye om dette tar litt tid. Jeg tror det er noe med at vi allerede har verdens nydligste lille T, og om det ikke skulle bli flere føler jeg meg fortsatt som verdens heldigste. Det er helt sykt hvor andeledes det er denne gangen, og igrunn mye mer behagelig og avslappet. Det er kanskje derfor det har en tendens til å gå fortere med å få barn nummer to enn nummer en. Hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litchi Skrevet 16. juni 2013 #82 Del Skrevet 16. juni 2013 Tror det er ganske vanlig å føle det sånn. Mannen min fortalte om en kollega som var blitt litt skuffet da de skulle prøve på barn nr. 2 og det klaffet på første forsøk; med førstemann tok det nemlig nesten 1 år, så han hadde gledet seg skikkelig til mange måneder med masse prøving Er nok mest deilig å være så avslappet til det og bare kose seg! Alt blir jo bedre uten stress og skuffelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #83 Del Skrevet 17. juni 2013 Det er nok det, men det er iallefall veldig godt. Ikke noen spor av TR enda, og negativ test i dag morrest. Jeg regner med TR er like om hjørnet ettersom testen er negativ. Sist testet jeg posetivt 4 dager før IKM, å nå er den jo negativ selv om TR skulle ha kommet i dag. Syklusen har vært litt varierende siden jeg fikk lille T så tror nok det er den eneste grunnen til at TR ikke har kommet enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litchi Skrevet 17. juni 2013 #84 Del Skrevet 17. juni 2013 Er det ikke sånn at hver graviditet kan være helt forskjellig, fra barn til barn? Kan jo hende lille T festet seg mye tidligere og at det derfor ble så tidlig utslag på testen Jeg mister ikke troen før tanta kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 19. juni 2013 Forfatter #85 Del Skrevet 19. juni 2013 Er fortsatt på hytta og ingen tegn til TR... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litchi Skrevet 19. juni 2013 #86 Del Skrevet 19. juni 2013 Har du tatt noen ny test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #87 Del Skrevet 20. juni 2013 Da er vi hjemme fra hytta, å fortsatt ingen tegn til TR. Jeg måtte selfølgelig teste med en gang jeg kom hjem, og jeg synes faktisk jeg skimter en liten blå strek. Den er MEGET utydelig, men den er der. Får se om det blir sterkere strek i morgen før jeg tør å innrømme det helt for meg selv at vi kanskje skal bli 4 i februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litchi Skrevet 21. juni 2013 #88 Del Skrevet 21. juni 2013 Hipp hurra! Da drister jeg meg til å si GRATULERER! Det gikk fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #89 Del Skrevet 21. juni 2013 Tusen takk Litchi! Jeg er fortsatt lettere sjokkert og klarer ikke helt å tro på at det er sant. Jeg synes 24 februar 2014 høres ut som en flott dato å bli fire i familien på, det eneste jeg kjenner jeg tenker litt på er at da rekker ikke T å bli hele 2 år før nestemann kommer. Men det er nok bare hodet mitt som er litt rart sånn sett. Det er jo en liten spire som er mer enn ønsket og jeg tror nok T og den nye babyen skal få mye glede av hverandre oppigjennom Testen er fortsatt veldig svak selv om jeg testet med morgen urin. Jeg klarer liksom ikke helt å tro på det når testen er såpass svak, men det er vel ikke noen tvil sånn egentlig. Prøver å slenge med et bilde som viser hvor svak streken faktisk er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litchi Skrevet 21. juni 2013 #90 Del Skrevet 21. juni 2013 Det der er jo helt klart en strek! Du er GRAVID :bolledeig: Ja, jeg tror også at det bare er hodet ditt som gjør seg vanskelig Noen måneder fra eller til har da ingenting å si! Lille T og lille spire kommer nok til å få stor glede av hverandre Jeg har to små fettere som (ikke planlagt) bare har litt over 1 år som skiller i alder og de er hverandres bestevenner og koser seg masse sammen. Slutten av februar er jo en fin tid også, rett før våren kommer og du kan kose deg ute i sola med trilleturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #91 Del Skrevet 21. juni 2013 Ja, det blir nok kjempe flott Jeg har to søsken som er mye mye yngere enn meg, og jeg var liksom enebarn helt til jeg startet på skolen. Har aldri fått det båndet som jeg ser andre har med mer jevngamle søsken, så det unner jeg virkelig lille T å få. Nå får vi bare krysse fingrene for at alt er som det skal med lille spire og ikke minst at h*n klamrer seg fast i 8 månder til. Jeg synes det å få tili på året er veldig greit. Da slipper de å være yngst i klassen eller måtte vente lenge på å kunne kjøre opp og sånne ting. Lille T er jo født i mars, og det synes jeg var helt perfekt Jeg hadde egentlig ikke tenkt å sende T i barnehage før fylte 3 år, men nå har jeg sent inn en søknad. Tror det kan være bra for alle sammen om hun har en kortidsplass med bare noen timer hver dag slik at hun kan få leke litt med andre barn og jeg kan være hjemme å kose litt med lille spiren mens hun er der. Tror det gir mer energi for oss alle sammen når jeg har bare en å konsentrere meg om fra morgenen av, så kan vi trille å hente T sånn midt på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litchi Skrevet 21. juni 2013 #92 Del Skrevet 21. juni 2013 Helt enig med deg! Er noen år mellom meg og mine søsken også, så har heller aldri fått noe nært søskenforhold. Mannen er heldigvis enig han også i at det er fint å ha bare et par år mellom søsken, så satser på at vi får det til sånn Ja, en korttidsplass i bhg har hun nok ikke vondt av. Synes også det er best å vente til barn er 3 år før de må være i bhg hele dagen, men noen få timer med lek og moro har de jo veldig godt av. Synes du har en veldig god plan, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #93 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg er jo heldig som har muligheten til å ha barna hjemme isteden for barnehage når de er små, det er det jo ikke mange som har. Men jeg ser jo allerede nå hvor fint det er å leke med andre barn. I dag har vi besøk av en annen liten kropp, ettersom barnehagen var stengt. Det er 14 dager mellom henne og T, og de har det jo så morro sammen. Jeg blir jo nesten overflødig i leken Jeg har søkt plass på gårdsbarnehage, å det hadde jo vært drømmen over alle drømmer. Jeg regner ikke med vi er så heldig å få plass der, men det hadde vært helt fantastisk om det ble sånn. T er veldig glad i dyr, og vi har jo hele huset fult av hunder og snart en kattunge, så det å kunne få nærkontakt med dyr også når hun er i barnehagen tror jeg ville vært veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litchi Skrevet 21. juni 2013 #94 Del Skrevet 21. juni 2013 Det er synd ikke alle har muligheten til det. Virker så trist å måtte sende ettåringen i barnehage... Er nok ekstra stas for T å ha noen å leke med hvis hun vanligvis bare er hjemme sammen med deg. Sånn sett er det veldig fint om du får til å bare ha henne i bhg for noen få timer når den lille komme, for da blir jo bhg et morsomt sted med lek uten at hun blir helt utslitt Å, gårdsbarnehage høres jo helt herlig ut! Synd det ikke er flere av de. Alle barn har godt av å være sammen med dyr, tror jeg. Har huset fullt av hunder og en katt, vi også, så da bør barna bli dyrevante Det sies jo at barn som vokser opp med dyr er flinkere til å vise omsorg, ta hensyn osv. også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #95 Del Skrevet 21. juni 2013 Å der var all tvil ute. Vi blir fire i slutten av februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #96 Del Skrevet 22. juni 2013 Liker ikke! Har fått en liten blødning i dag... Testen er fortsatt kjempe svak, kanskje til og med svakere enn den var for ett par dager siden. Mon tro hvordan dette går.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #97 Del Skrevet 23. juni 2013 Å der kan man vel kalle seg prøver igjen isteden for gravid... En stor blødning som er helt lik mensen så da regner jeg med det er en SA som er i full gang. Det går helt fint merker jeg selv om jeg akkurat hadde begynnt å venne meg til tanken om å få en liten en i februar. Vi får bare fortsette å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 23. juni 2013 #98 Del Skrevet 23. juni 2013 Å der kan man vel kalle seg prøver igjen isteden for gravid... En stor blødning som er helt lik mensen så da regner jeg med det er en SA som er i full gang. Det går helt fint merker jeg selv om jeg akkurat hadde begynnt å venne meg til tanken om å få en liten en i februar. Vi får bare fortsette å prøve Å nei Kjenner følelsen! Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #99 Del Skrevet 23. juni 2013 Tusen takk Lunalille Er glad det skjedde så tili, hadde nok vært mye verre om jeg hadde gått i ett par månder til før det gikk galt. Selfølgelig trist uansett, men vi har jo fortsatt verdens fineste lille T å kose oss med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #100 Del Skrevet 24. juni 2013 Ny uke og nye muligheter. Sola skinner og det er varmt i dag. Akkurat sånn som gir energi til en litt sliten kropp. I går var jeg på hundeutstilling, og det tar alt av krefter ettersom man må stå opp lenge før hanen fiser. I tillegg var lille T meget urolig i natt så jeg sovnet ikke før i halv 4 tiden! Gubben har hjemmekontor i dag, å det er litt greit for da kan han hjelpe til med litt småting selv om han må jobbe. Man kan iallefall få gå på do alene, noe som er luksus for min del Denne uka har vi ikke så mange planer. Noe som igrunn er veldig godt. Det er vel bare i dag det er meldt bra vær så spørs om vi må finne på noen sprell for å få tiden til å gå mens pappan er på jobb. Jeg kjenner jeg tenker litt på at jeg angrer for at jeg testet om jeg var gravid. Om jeg ikke hadde tatt noen test ville jeg antagelig ikke vist at jeg har hatt en SA. Det er jo veldig normalt at det går galt så tili, så det er liksom ikke noe stress med det, men jeg kjenner jeg egentlig hadde klart meg veldig godt uten å vite at det var noe der i utgangspunktet. Jeg er igrunn ikke så trist, men kjenner meg litt mislykket på en rar måte. Akkurat som om det er noe jeg kunne ha gjort andelenes, selv om jeg vet at det egentlig bare er tull i hodet mitt. Sånn skjer jo hvem som helst og ingen kan klandres for det. Alikevell er det liksom en rar tanke som ligger i bakhodet og kommer frem om jeg sitter å tenker og ikke gjør noen ting. Snodige greier. Nå begynner blødningen å avta litt, så da håper jeg vi er tilbake i vanlig syklus temmelig snart. Må jo ta EL tester denne måneden for å finne ut hvordan ting ligger ann, men det er vel ikke noe problem. Kan jo bli posetivt overasket også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå