Rannva Skrevet 7. desember 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 7. desember 2003 Klarte ikke holde meg. Tok testen nå i kveld. Den var klart positiv!!! Jeg er gravid!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 7. desember 2003 #42 Del Skrevet 7. desember 2003 Gratulerer! Har sniklest boka di, på tide å si hei kanskje? Kos deg med vissheten om en liten hemmelighet i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 7. desember 2003 #43 Del Skrevet 7. desember 2003 G R A T U L E R E R!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 7. desember 2003 #44 Del Skrevet 7. desember 2003 :o Wow, det var kjapt gjort. Dere rakk jo nesten ikke å øve engang! Gratulerer med den lille spiren i mage. Håper den klorer seg fast i 9 mnd. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 7. desember 2003 #45 Del Skrevet 7. desember 2003 GRATULERER! Hva var det jeg sa... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 8. desember 2003 #46 Del Skrevet 8. desember 2003 Så gikk det jo bra da, Tiny! Gratulerer så mye, du har en herlig tid foran deg, og husk, selv om kvalmen kanskje kommer og du føler deg uvel, så er det så verdt det så. Selv ble jeg mye bedre etter 3 måneder, men det kan jo være at du er heldig og ikke merker noenting av det.. *krysser fingrene for deg*. Uansett, kos deg i denne tiden, så mye som du kan, og oppdater her også da, det er moro å se hva som skjer. Masse klemmer fra Ruby (som også lyktes på første forsøk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 8. desember 2003 #47 Del Skrevet 8. desember 2003 Å så koselig å se at dere lykkes på første forsøk! Gratulerer! Å få et lite nurk er det største som kan skje dere - og jammen er ventetida både spennende og koselig også! Lykke til! Jeg kommer til å følge med :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 9. desember 2003 Ååå, så mange hyggelige hilsener og gratulasjoner! Tusen tusen takk alle sammen. Og sniklesing er helt greit, jolie. Nå har vi fått fordøyet nyheten. Selv om det er dette vi har håpet og ventet på, var jeg ikke helt forberedt på å pluttselig stå der med to blå. Jeg var rar i kroppen, og hadde nok ikke tørt å se på testen om ikke sambo hadde vært der. Han var litt tøffere en meg. Ellers har jeg ikke fått noen nye symptomer. Det er bare litt "rester" igjen etter kvisene, men puppene er litt vonde. Nå er det ikke bare brystvortene som kjennes.. Fredag neste uke reiser vi hjem til min familie, og skal som jeg sikker har sagt røpe nyheten. Lurer litt på hvordan vi skal gjøre det. Det er litt kjedelig å bare si "dere skal bli besteforeldre", og dette er jo eneste gang de får vite om sitt første barnebarn (dersom alt går bra). Må tenke litt på den der. Forslag mottas med takk! Igår var vi på besøk hos sambos bror, som har tvillinger på ca 8mnd. Det var ganske vanskelig å holda maska. Den ene lille stirret på meg hele kvelden, og jeg syns det så ut som om han tenkta "jeg vet hva hemmeligheten din er". Snakk om å være paranoid.. I dag og i morgen har jeg fri, og skal ta livet med ro. Ta igjen litt på husarbeidsfronten og surfe litt på kg og gravid-sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 9. desember 2003 #49 Del Skrevet 9. desember 2003 En måte å si det til foreldre på er å gi dem en rosebukett. På kortet kan det stå noe sånn som "Hei bestemor og bestefar. Jeg gleder meg til å hilse på dere i august. Hilsen deres ufødte/første barnebarn i Trondheim". Noen jeg kjenner gjorde det på denne måten og det var suksess det. (Kanskje pga nyheten og ikke formidlermetoden, men likevel...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 10. desember 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 10. desember 2003 Takk for tipset, Kiri. Den var ikke dum! Vi gjør nok noe i den duren. Hormonene mine er helt på villstyr for tiden. Ble stoppet av politiet (kjørte mot et innkjøring forbudt-skilt jeg ikke så. Stortutet i nesten to timer etterpå. Forresten 3000 suuure kroner nå rett før jul! Sambo er super, og trøster som bare det. Han har nok lest at dette er vanlig i min "situasjon". Snille snille gutten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 10. desember 2003 #51 Del Skrevet 10. desember 2003 Gratulerer så masse, Tiny! :D Da våre foreldre skulle bli besteforeldre for første gang kjøpte vi inn smokker som vi pakket inn. La et kort ved siden hvor vi skrev; "Gratulerer! du skal bli mormor", osv. Dette fikk de etter at pakken var åpnet.(for de skjønte ikke så mye da de fikk en smokk ) Da vi skulle fortelle dem at de skulle bli besteforeldre for 2.gang (tre uker siden!) sa vi; "nå skal Lille bli storesøster..." Den falt også i smak. Lykke til! Kommer til å følge med i boka di! Klem fra Smurfa 9+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 10. desember 2003 #52 Del Skrevet 10. desember 2003 Kjære Tiny! Beklager så mye at jeg ikke har fått gratulert deg offentlig før nå (bare en liten PM). Jeg er såvidt kommet meg på bena etter en forferdelig influensa. Har tenkt mye på deg! SÅ: Hurra, hurra, hurra! Gratulerer så mye med en liten spire i magen! Regnet meg frem til termin 16. august :D Det blir fin tid å bli mamma på. Og stakkars deg som ble stoppa av onkel politi i dag. Gled deg til en hormonell berg og dal bane! Jeg brukte å se på "Vet Rescue", et dyreprogram på TV. Hvis det var noen dårlige dyr der, så stortutet jeg i sofaen (og det var det jo alltid) Håper formen fortsatt er fin! Klem fra Murmel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 11. desember 2003 #53 Del Skrevet 11. desember 2003 Så hyggelig at du sto fram som snikleser i dagboken min, Tiny! GRATULERERER, du også! Termin 16. august? Jeg har termin 17. august, tror jeg! Ojojojojojoj, så spennende det blir å følge med deg! Vi skal besøke mine foreldre i helgen, skal bake lefser og steke medisterkaker til jul. Tror vi har lyst til å fortelle dem, og tenker som deg på hvordan. Tror det kan bli følelsesladet, så jeg har en følelse for å gjøre det enkelt. Et sterkt budskap uansett. Men vi har snakket om å gi en gave til hans foreldre julaften, at de får vite det på den måten. Dette er fantastisk, Tiny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #54 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei Murmel og Havsulen! Så hyggelig at dere "stikker innom". Når det gjelder termin, så er den forskjellig for hver plass jeg regner ut. Finnes visst mange "kalkulatorer". Alt fra 13 til 28 august har jeg fått. Håper egentlig på nærmere 28. Skal i bryllup til broderen i England i juli. Jeg kan ikke fly uansett, men håper jeg kan reise i det hele tatt. Fikk et annet fortellertips. Syns den var søt. Å pakke inn et par bittesmå sokker (eller annet plagg/leke) og legge ved et kort der det står: Kjære mormor og morfar. Kan dere passe på disse til jeg kommer? Hilsen deres første barnebarn. Vi får se hva vi bestemmer oss for. Sambos foreldre får vite det etter mine, i romjulen eller nyttårsaften. Har fremdeles ingen "vemmelige" symptomer som kvalme og trøtthet. Heldigvis. Håper jeg slipper det. Brystene kjennes ut som to forvokste blåmerker. Au au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 13. desember 2003 #55 Del Skrevet 13. desember 2003 Hei Tiny! Vil bare ønske deg en riktig god helg! Håper du og magen din fortsatt har det veldig bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 14. desember 2003 #56 Del Skrevet 14. desember 2003 ....nok en snikleser står herved frem og syntes også det var på tide å si; GRATULERER SÅ MASSE MED BARN I MAGEN - gleder meg masse på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #57 Del Skrevet 14. desember 2003 Så koselig med førjulsbesøk i dagboken, Murmel og Silja. Sambo kaller magen min for underfabrikken, og det syns jeg er så koselig! Nå er vi visstnok igang med å lage mange bittesmå kroppsdeler. "I denne perioden utvikler barnet kroppen sin, og hjernen formes i hodet. Allerede har barnet tydelige tegn til 10 fingre på små, butte armer. I kjeven formes nå melketennene." 5 dager igjen til vi skal reise hjem, og fortelle nyheten til mor og far. Vi gleder oss en hel haug! Hele min familie forguder sambo, og at "han" nå skaffer foreldrene mine det første barnebarnet, gjør nok ikke saken værre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 15. desember 2003 #58 Del Skrevet 15. desember 2003 Underfabrikken er et nydelig navn! Min mann har begynt å benevne meg i flertall: "Hvordan er det med dere?" Gled deg til fortelle! Vi fortalte det til mine foreldre i helgen, med sokker og kort, slik du beskrev. Stor suksess! Det er så deilig at noen vet! Ser at du lurer på når det er lurt med første legekontroll. Det var ikke jeg som ba om å få time nå. Jeg bare ringte legen min og fortalte at jeg hadde testet positivt, og da foreslo de selv det tidspunktet. Jeg tenkte det var lurt å ringe tidlig, for det hender jo de har litt ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 15. desember 2003 #59 Del Skrevet 15. desember 2003 Ser dere diskuterer legebesøk. Mitt råd er: Ta ultralyd i uke 10 eller 12. Da kan man oppdage mye mer enn man kan i uke 17(eller er det 19?) Dette må gjøres privat. De mest kritiske ukene er fra uke 4-6. Vær forsiktig da! Lykke til og god jul til deg og underfabrikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. desember 2003 #60 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei på seg! Gratulerer med barn i magen! Lurer på om det klaffer like fort for oss hvis vi prøver... Koselig med hilsen i bokji og! Amaryllis er herved overlevert til den vordende mor. :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg