Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Skjønner godt hva du mener, og jeg tar meg i å tenke det samme; kan hun ikke bare sove i sin egen seng/ sove hele natten...Så snubler jeg over artikler som denne og sitater som dette og blir litt sånn satt ut av hvor takknemlig jeg faktisk er for de stundene som er bare min og Liten sine :rodmer: Selv om det er slitsomt og ikke ideelt, så går det over og vi kommer til å lengte tilbake til det.........derfor er det så godt å lese at du egentlig koser deg med det :hjerte:

Nemlig! :hjerte:

-------------------------------

I kveld skal jeg på jentevors. Det blir koselig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!! :)

hadde du det gøy i går? :)

De vokser utrolig fort nå!! alt skjer i ei rasende fart!!

Ser dere imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle hun nettopp ha noe i bunnen av lekekassa, så hun stod dobbelt over den for å få tak i det, men så mista hun litt fotfeste og forsvant nedi kassa.. :hoho:

:ler: Så herlig!

Håper du koste deg på jentevors i går?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempegøy i går! Vi spilte Party Alias, :skravle: og koste oss. Deilig å være litt bare meg selv, ikke "mamma". Og deilig å ha verdens beste familie å komme hjem til etterpå :hjerte: I dag har jeg og han godeste vært sammen i 7,5 år, faktisk :)

S forstår, kan og vil så mye. Nå reiste hun seg nettopp ved spisebordet, strekte seg etter koppen som stod oppå bordet, fikk tak i den og tok seg litt vann. Helt selv :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Oj! :daane: Hun begynner virkelig å bli stor nå! :)

Så bra du fikk en fin jentekveld, kan tenke meg det både er deilig med litt alenetid og godt å komme hjem igjen. Ha en fin mandag! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S virker så kul, jeg liker kule babyer, T er kul hun også nemlig :lur: Kanskje de skulle hatt et kule babyer-treff? :)

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S virker så kul, jeg liker kule babyer, T er kul hun også nemlig :lur: Kanskje de skulle hatt et kule babyer-treff? :)

Kule babyer er (ehm..) kult! :ler: Kule babyer-treff hadde vært moro! Tør nesten ikke tenke på hvor mye rampestreker småtrolla kommer til å finne på om ikke altfor lenge! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk S selveste Fantorangen i posten. Aner ikke hvem som har bestilt den, men mistenker en viss morfar og dama.. :ler: Blir gøy å se om hun liker den :)

Nå er vi på vei til Eventyrstund for barn i alderen 0-3 år på biblioteket. Har tenkt på det siden i høst, men aldri fått ut fingeren. S elsker både bøker og sang, så jeg håper det blir midt i blinken :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi!! Så gøy med pakke i posten!! :hoppe:

Jeg kunne også tenkt meg å være med på eventyrstund, men passet så dårlig idag ettersom vi skal på besøk :)

Kos dere idag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke pappa som hadde kjøpt Fantorangen. Skjønner ingenting jeg! :klo:

Eventyrstunden var ok, men jeg hun var nok egentlig i minste laget foreløpig.. ;) Vi gikk ut etter to bøker og to sanger. Etterpå lekte hun lenge med/ved barnehageungene. Eldre unger er kjempestas, så da er det jo greit at det finnes noen arenaer hvor hun kan treffe andre før hun begynner i barnehagen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner ut av Fantorang-mysteriet. :fnise:

Høres ut som dere har fine dager sammen, og godt at du får litt Mazzi-tid også. :jepp:

Og gratulerer med kjærestedagen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg helt :grine: av prins Daniel som tussete nybakt far på nyhetene. Har blitt helt rar sånn etter at S ble født! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg helt :grine: av prins Daniel som tussete nybakt far på nyhetene. Har blitt helt rar sånn etter at S ble født! :daane:

Jeg og.

Måtte lese litt bak en avis for at ikke noen skulle se at det kom noen tårer hos meg.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...