Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

aaaaah,så herlig med ordentlig latter!! :rodmer:

Heldige dere er som har så fine netter!!! :)

kjøpte dere noe av det som ble utstilt?

jeg burde nok hatt ullshorts på meg i tillegg til ullstilongsen... nå er jeg forkjølet og rar i halsen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte ingenting nei. Synes det var drøyt med over 400 kr for en babypysjamas.. ;) Kunne kanskje vurdert det om det var ull, men de var av bomull og bambus, og ikke spesielt varme. Men veldig myke og veldig fine da, det var de jo.. ;)

Var på helsestasjonen i dag. Egentlig var det gruppetime, men vi var bare to som møtte. Han andre lå bare der, helst på ryggen, mens S kravla rundt på hele gulvet. Hun knytta bl.a. opp skolissene til den andre mora, og stakk av med lekene til gutten. :hoho: S var nå 69 cm og 8200 gram. Fortsatt lang, men følger kurven sin fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Ja, hun vokser noe voldsomt.. Men det har stagnert litt nå da, og hun er innenfor normalen, så jeg bekymrer meg ikke akkurat. ;) Dessuten er jeg høy selv, så hun har jo anlegg for å bli lang. Nå har hun lagt sin elsk på denne. Jeg synes det smaker pyton, men det lukter veldig godt da! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er jo usle 158 cm høy, så jeg tenker ikke så mye på det :fnise: Tror ikke N er sånn veldig liten da. Men da må jeg være omgitt av barn som har vært store babyer, for jeg synes hun er ekstremt tynn i forhold til f.eks niesen min og fadderbarnet mitt!

Haha, jeg synes all kjøpe-barnemat smaker pyton :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, chico! Det minner litt om kattemat... :sjenert: Jeg har planer om å lage mer selv etterhvert, spesielt fordi kjøpemat er lite økonomisk, men akkurat i begynnelsen synes jeg det er kjekt med kjøpematen, særlig den som inneholder mange ting. Jeg er ikke så dreven at jeg lager kyllinggryte à la baby selv, liksom.. ;) Jeg har laget gulrotmos som jeg har i frysa da, det er jeg fornøyd med! :fnise:

Minttu, jeg er 177. Hadde endel komplekser tidligere, men da jeg begynte å gå på konserter var det kjempekjekt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv er jeg bare 170, men har alltid drømt om og være 175.

Det er nemlig min idealhøyde har jeg funnet ut. :ler:

Jeg kjøpte en kokebok med mat for baby og småbarn.

Oppskrift på forskjellige typer grøt og annet fra ca 6 mnd og til mat for hele familien.

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2594449

Ikke dum den.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Kanskje jeg skal ønske meg den til jul.. Kokebøker er en gjenganger på ønskelistene mine. Fra før står denne til The Flying Culinary Circus på årets liste.. :nigo:

Hvis ikke det blir for lenge å vente da... Hun er jo 8 måneder i jula. :klo: Får tenke litt på det!

Søndag... Jeg og S er oppe, mens sistemann føler seg visst ikke helt bra. :rolleyes: Jeg mistenker at han ikke er sånn fryktelig syk, men at senga var litt for fristende. Skulle ønske jeg også bare kunne ignorere babycallen og krølle meg sammen under dyna, men heldigvis (for S) gjorde jeg ikke det. Men men, vi koser oss jo vi jentene også. Jeg med kaffe og radio, S med krabbeøvelser og bamsedreping.. Hun fikk strømpebukse med antiskli under føttene og på knærne av oldeforeldrene sine i går. Vet ikke om det har noen stor effekt på krabbinga foreløpig, i og med at hun sliter litt med teknikken og koordinering av armer og bein, men det var en kul strømpebukse da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, når han ikke står opp så kan han ha det så godt. Da forsvinner restene av :sjokolade: fra i går på magisk vis. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, når han ikke står opp så kan han ha det så godt. Da forsvinner restene av :sjokolade: fra i går på magisk vis. :nigo:

:5:

Men... driver S med bamsedreping?

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun dreper bamser for harde livet.. :fnise: Han godeste sitter med pcen, som vanlig. Jeg er så lei av den pcen og at han bruker all sin fritid på den at jeg holder på å spy. Han sier han ikke har spilt pcspill på lenge, men han har sett serier på den istedet, og det er jo ikke akkurat som at jeg merker forskjell... :sukk: Så jeg sitter her da, og passer på at ikke S skaller hodet i bordet eller drar i ledninger. Som vanlig. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: dere får gjøre som vi gjorde når eldstemann var helt hekta på dataspill; avtale antall timer i uka med spilletid ;) Må være irriterende når det blir sånn!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du ikke såå mye høyere da,men ja kjekt å være høy på konserter! :jepp:

Hvert fall for min del, jeg som elsker konserter :hjerte:

Ble litt lei meg igår, kjære og jeg hørte på herlig rocke musikk igår,blant annet 69 Eyes og Backyard Babies,og jeg har så lyst til å dra på konsert!! Men er flere som ikke har konserter nå,også er det jo ingen som kommer til norge :sukk: men til neste år,da blir det Apocalyptica og en eller fler festivaler :happy:

Jaja,nok om det :fnise:

Heh,håper han kjæresten din skjerper seg litt, ikke noe artig at du må gjøre alt mens han bare slapper av og gjør det han vil.. Sånt er så gørt!

Jeg har ingen gode råd eller noe,men ja :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Et halvt år allerede!! :hoppe: Gratulerer til S! :nigo:

...og håper han godeste bruker tiden på dere og ikke pc'en i dag! :klemmer:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...