Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Jaså? :lur: Satt dato for neste tur?

S sov fra 3 til nå. Kan vel egentlig ikke klage over det ;) Jeg måtte pumpe meg litt i stad, men våkner tross alt mindre av det enn av å amme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6-ukerskontroll i dag. Lille snupp har strekt seg fra 50 til 57,7 cm. Ikke rart str 50 er litt i minste laget! :fnise: Lang og tynn er hun. Innenfor normalen på både vekt og lengde da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun som spiser så mye er lang og tynn. :fnise: Fint det stod bra til med henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart jeg syntes hun virket større enn E... Det er jo snakk om hele 5 cm i lengden.

Ikke noe som er bedre enn at de vokser og trives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt og høre at alt stod bra til med lille S på 6ukers kontrollen :) Skal si hun vokser :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her går det unna! Får babyer voksesmerter? I såfall skjønner jeg hvorfor hun har skreket endel, for hun har jo vokst godt over 1 cm i uka! :overrasket:

Hegejenta: 5 cm lengre enn E? :daane: Hvor tung var han nå da?

I stad smilte hun forresten på ordentlig, ikke bare en tilfeldig grimase! :strix: Verdens nydeligste smil, hele ansiktet strålte! Attpåtil tre ganger på rad :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si S vokser og trives!! :):hoppe:

da er det ikke rart str 50 begynner å bli smått :fnise:

moro med smil, det varmer et mammahjerte :rodmer:

fikk også et skikkelig smil av H i morges :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger litt ekspert hjelp her...

Søstra mi og hennes lille sønn på 5 år skal til Trondheim fra torsdag-søndag.

Lille A har cøliaki og hun lurer på hvor det går ann og kjøpe noe gluten-vennlig til ham i byen.

Da tenkte jeg og spørre deg! :tommel:

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, synes generelt de er ganske dårlige på glutenfritt her i forhold til sørpå, men de har brownies på dromedar kaffebarene og glfritt brød/kake og god peiling på jordbærpikene. Der har de stjerne ved alt på menyen som kan lages glutenfritt. Fairytale cupcakes har kjempegode cupcakes, men dessverre bare på onsdager. Kan si ifra om jeg kommer på noe mer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Mazzi... :sjenert: Hvordan gjorde du det med søknaden din til Lånekassen; krysset du av med en gang på at du skulle ha barn i løpet av studietiden selv om du søkte på noe helt nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du Mazzi... :sjenert: Hvordan gjorde du det med søknaden din til Lånekassen; krysset du av med en gang på at du skulle ha barn i løpet av studietiden selv om du søkte på noe helt nytt?

Hmm... Jeg søkte i fjor sommer før jeg visste at jeg var gravid, så da bare søkte jeg som vanlig. Har foreløpig ikke søkt for neste år, fordi jeg må ha bekreftelse på permisjon fra studiene før jeg kan søke, og jeg har jo ikke kommet inn enda.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig typisk.. :sur: S sov fra midnatt til 5, jeg fikk ikke sove. Var nesten sovna 0115, men så måtte vi ut pga brannalarm. Var inne igjen etter noen minutter, og S våkna ikke, men jeg sovna ikke før klokka var over 3. :sukk: Trodde amminga skulle gjøre innsovninga lettere jeg! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig typisk.. :sur: S sov fra midnatt til 5, jeg fikk ikke sove. Var nesten sovna 0115, men så måtte vi ut pga brannalarm. Var inne igjen etter noen minutter, og S våkna ikke, men jeg sovna ikke før klokka var over 3. :sukk: Trodde amminga skulle gjøre innsovninga lettere jeg! :(

Å nei, føler med deg!!

:klemmer:

Takk for tips om glutenfritt, det er vidrebragt til søsterG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, dette var kjipt. Og akkurat i dag kan jeg ikke sove litt utover heller, for jeg skal til legen etterpå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...