Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Cubus har søte ullbodyer nå, kjøpte en selv der i dag, så ut som det var strikkamønster på den ;)

Jeg så på dem, men kjøpte ikke, for da hadde jeg allerede handla endel. Måtte begrense meg litt.. :fnise:

:fnise:

Hadde de ull-luer der?

Jeg har veldig lyst til å vinne i lotto i morgen...! Pengene går så alt for fort :(

Det la jeg ikke merke til.. Jeg så de hadde sånne finlandshette-aktige luer til barn på Cubus, men vet ikke om de hadde i babystørrelse. Jeg vil også vinne i lotto i morgen, men må vel kanskje spille for at det skal være noen sjanse for det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så de hadde sånne finlandshette-aktige luer til barn på Cubus, men vet ikke om de hadde i babystørrelse.

:jepp: De er faktisk utrolig gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangfugl idag?

S, ja. Hun lå lenge i senga si og snakka med bamsen. Nå ligger hun og prater og åler seg rundt og gulper i senga vår. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnlandshettene er utrolig gode, så lenge de er i 100% merino ull, er de i ullblanding så blir barnet klamt :(

Viktig å sjekke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har S bada i stort badekar for første gang, sammen med han godeste. Hun plaska og koste seg, og han godeste fikk lekt med leker han huska fra barndommen. Like moro for begge to! :fnise: S blir forresten bedre og bedre til å åle seg fremover for hver dag som går. Hvis lekene ligger litt foran henne, så sparker hun ifra og vips så når hun dem. Kjempegøy! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy!!! det er så moro å ha dem med i badekaret! plasking og lek :)

Like før hun kryper avsted, fantastisk moro denne utviklingen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy! Tror vi skal ta henne med ut til badekaret til svigers flere ganger! :jepp:

Nå er S på overnatting hos tante, onkel og to kusiner. Håper de koser seg og at hun er passe grei i natt.. :fnise: Vi skal ha litt folk her. Han godeste hadde invitert til vors før jeg rakk å tenke meg om, men jeg tror det blir koselig.. ;)

:skaal::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min bestilte pakke med body'er fra nøstebarn i dag, men var mye fint på salg på senteret i nærheten også! Hadde det ikke vært for kjære hadde jeg nok ikke greid å begrense meg :sjenert: Så kred til deg der! :klappe:

Ha en riktig festlig kveld! :klem::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må S snart komme hjem! :bond: Det hadde gått kjempefint i natt. Hun fikk mat halv fem og sov videre til halv ti. Nå er hele familien ute på trilletur med innlagt grilling. Jeg synes godt de kunne grilla litt fortere, for jeg savner lillejenta mi! :sjenert:

Han godeste ligger under et pledd på sofaen med bare føttene stikkende ut, så han er det ikke mye selskap i idag.. :fnise: Jeg koser meg med radio, kaffe og sjokolade, men det er liksom noe som mangler her. Det er litt for stille, på en måte.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper festen var morsom i går! Du tok kanskje ikke like mye av som han godeste? ;)

Koselig at du savner S da. :rodmer: Men håper du klarer å nyte roen til du har henne hjemme igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt dere hadde det koselig!

hadde veldig lyst til å være med,men jeg måtte avgårde tidlig i dag for utdeling av 4 års bok til mi niese :)

tenker det var stille i heimen uten lillegullet! når kom hun hjem igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må S snart komme hjem! :bond: Det hadde gått kjempefint i natt. Hun fikk mat halv fem og sov videre til halv ti. Nå er hele familien ute på trilletur med innlagt grilling. Jeg synes godt de kunne grilla litt fortere, for jeg savner lillejenta mi! :sjenert:

Han godeste ligger under et pledd på sofaen med bare føttene stikkende ut, så han er det ikke mye selskap i idag.. :fnise: Jeg koser meg med radio, kaffe og sjokolade, men det er liksom noe som mangler her. Det er litt for stille, på en måte.. ;)

jeg vet akkurat hva du mener!

Kjenner godt igjen det du skriver der, ja.

Og det er deilig og ha litt tid for seg selv, plutselig husker man hvordan det var før man fikk barn.

Men egentlig er det ikke så stas når alt kommer til alt....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper festen var morsom i går! Du tok kanskje ikke like mye av som han godeste? ;)

Koselig at du savner S da. :rodmer: Men håper du klarer å nyte roen til du har henne hjemme igjen. :)

Det var veldig koselig igår! :) Vet ikke om noen egentlig tok av, men han har alltid blitt mye mer fyllesyk enn meg. Nå har jeg og S vært en tur på oldeforeldrevisitt, mens han har fått slappe av alene hjemme :fnise:

godt dere hadde det koselig!

hadde veldig lyst til å være med,men jeg måtte avgårde tidlig i dag for utdeling av 4 års bok til mi niese :)

tenker det var stille i heimen uten lillegullet! når kom hun hjem igjen?

Hun kom hjem igjen i tretida. De hadde hatt det kjempefint :jepp:

jeg vet akkurat hva du mener!

Kjenner godt igjen det du skriver der, ja.

Og det er deilig og ha litt tid for seg selv, plutselig husker man hvordan det var før man fikk barn.

Men egentlig er det ikke så stas når alt kommer til alt....

;)

Nemlig! :fnise:

Nå skal jeg koke flaskene hun hadde med seg og rydde litt her, og så må jeg snart avgårde til ukas pubquiz. Vi kommer sikkert nest sist, som vanlig, men det er moro likevel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg nesten :gravid: igjen. Har nettopp forspist meg på Kokkeklar Thaisuppe med nystekt baguette til. Den suppa er helt utrolig god! :daane::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...