MarianneE Skrevet 13. desember 2011 #1421 Del Skrevet 13. desember 2011 S reiser seg opp til ting! Det er jo ikke mange dagene siden hun begynte å eke seg opp på kne! Lille babyen min blir altfor fort stor! Flinke jenta! Havrekjeks er bakt! De var gode, men jeg tror kanskje jeg ville hatt i litt mer sukker. Brukte forresten havregryn fra semper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1422 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg ville nesten heller hatt litt mindre sukker jeg! Men jeg spiser dem med meierismør og brunost da, ikke som småkaker, hvis du trodde det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1423 Del Skrevet 13. desember 2011 Jeg fikk en hyggelig overraskelse i dag. Jeg får nemlig 17800 kr mer fra Lånekassen enn det jeg fant ut her om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. desember 2011 #1424 Del Skrevet 13. desember 2011 Nais! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. desember 2011 #1425 Del Skrevet 13. desember 2011 Så flink S er! Skjønner jeg må ta meg en tur inn i bloggen din også. for mer penger enn forventet! Da kan det jo bli noen ekstra julepresanger (til dere selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. desember 2011 Forfatter #1426 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja, jeg har litt lyst til å ta en liten shoppingrunde til meg selv Jeg føler aldri at jeg kan bruke penger på meg selv, så det gjelder å shoppe før jeg føler at pengene er mine og de bør spares Men jeg er verdens dårligste shopper da, så det spørs hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 13. desember 2011 #1427 Del Skrevet 13. desember 2011 Oi, så mye ekstra fra Lånekassa, så deilig Gleder meg til jeg blir ferdig med mitt noe brokete forhold til den institusjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #1428 Del Skrevet 14. desember 2011 Skikkelig grisevær idag. Skal på babytreff, men får heldigvis kjøre med Mokkon83, så jeg slipper å gå. S var våken litt i natt, men så sov hun (og jeg) helt til kl 9. Vel og bra det, men det gjør at søvnen idag bare blir noe surr. Jeg hadde håpt at hun kunne sove litt nå før vi drar, men det ser håpløst ut. Kan bli interessant etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. desember 2011 #1429 Del Skrevet 14. desember 2011 Koselig å se dere idag!! Fikk S sove da dere kom hjem? H sov litt ute i vogna nå isted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. desember 2011 #1430 Del Skrevet 14. desember 2011 Snakker om nydelig julekort i posten idag! TM var så stoøt da det stod til henne... Hmm... altså... julekort, ja. Vel... Noen her i huset (ikke meg...) skulle bare... og så... og etter det... Så det går mot juleSMS ser det ut til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #1431 Del Skrevet 14. desember 2011 Koselig å se dere idag!! Fikk S sove da dere kom hjem? H sov litt ute i vogna nå isted... I like måte! Hun sovna momentant ved puppen, men våkna av et host etter et kvarter.. Heldigvis kom han godeste hjem, så de tok en biltur så hun fikk sove litt til. Da hun våkna tok de en tur i vaskehallen, det var visst både gøy og litt skummelt på en gang! Snakker om nydelig julekort i posten idag! TM var så stoøt da det stod til henne... Hmm... altså... julekort, ja. Vel... Noen her i huset (ikke meg...) skulle bare... og så... og etter det... Så det går mot juleSMS ser det ut til.... Så bra at det kom frem! (Jeg tok en sjanse på navnet/adressen ) Jeg tenkte kanskje hun ville synes det var litt stas.. Jeg er redd jeg legger lista litt høyt ved å sende ut julekort, men samtidig er jo dette den første jula det har vært aktuelt for oss, så det var mest gøy. Dessuten har jo EliteFoto gjort jobben for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. desember 2011 #1432 Del Skrevet 14. desember 2011 navn og adresse var korrekt det! Og hva de havrekjeksa angår... Noen av oss trodde kanskje det var småkaker det var snakk om, men du har rett; De gjorde seg med smør på. Sikkert ost og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #1433 Del Skrevet 14. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. desember 2011 #1434 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg gleder meg til å sende julekort jeg også Skriver gjerne til nærmeste familie nå, men å sende til kreti og pleti av bare meg og kjære blir liksom litt snodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. desember 2011 #1435 Del Skrevet 14. desember 2011 Så flink lille S er, skal si hun vokser til for ekstra penger fra lånekassen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1436 Del Skrevet 15. desember 2011 Det er ikke så lurt å tråkke på Sophie når babyen endelig har sovna og skal bæres i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. desember 2011 #1437 Del Skrevet 15. desember 2011 Hvem er Sophie?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. desember 2011 #1438 Del Skrevet 15. desember 2011 Jeg tror det er snakk om sjiraffen Sophie...?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. desember 2011 #1439 Del Skrevet 15. desember 2011 Sophie er en slik giraff-pipeleke som de små elsker og prøver å drepe minst en gang i løpet av dagen. Her blir hun brukt som café leke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. desember 2011 #1440 Del Skrevet 15. desember 2011 klassiker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå