Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

S reiser seg opp til ting! :overrasket: Det er jo ikke mange dagene siden hun begynte å eke seg opp på kne! :daane:

Lille babyen min blir altfor fort stor! :trist:

:overrasket:

Flinke jenta!

Havrekjeks er bakt!

De var gode, men jeg tror kanskje jeg ville hatt i litt mer sukker.

Brukte forresten havregryn fra semper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nesten heller hatt litt mindre sukker jeg! :fnise: Men jeg spiser dem med meierismør og brunost da, ikke som småkaker, hvis du trodde det? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en hyggelig overraskelse i dag. Jeg får nemlig 17800 kr mer fra Lånekassen enn det jeg fant ut her om dagen! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink S er! :jepp: Skjønner jeg må ta meg en tur inn i bloggen din også. :)

:hoppe: for mer penger enn forventet! Da kan det jo bli noen ekstra julepresanger (til dere selv :lur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har litt lyst til å ta en liten shoppingrunde til meg selv :lur: Jeg føler aldri at jeg kan bruke penger på meg selv, så det gjelder å shoppe før jeg føler at pengene er mine og de bør spares :nigo: Men jeg er verdens dårligste shopper da, så det spørs hvordan det går :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så mye ekstra fra Lånekassa, så deilig :hoppe: Gleder meg til jeg blir ferdig med mitt noe brokete forhold til den institusjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig grisevær idag. Skal på babytreff, men får heldigvis kjøre med Mokkon83, så jeg slipper å gå. S var våken litt i natt, men så sov hun (og jeg) helt til kl 9. Vel og bra det, men det gjør at søvnen idag bare blir noe surr. Jeg hadde håpt at hun kunne sove litt nå før vi drar, men det ser håpløst ut. Kan bli interessant etterhvert :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om nydelig julekort i posten idag!

TM var så stoøt da det stod til henne... :daane:

Hmm... altså... julekort, ja.

Vel... Noen her i huset (ikke meg...) skulle bare... og så... og etter det...

Så det går mot juleSMS ser det ut til....

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se dere idag!! :klemmer:

Fikk S sove da dere kom hjem? H sov litt ute i vogna nå isted...

I like måte! Hun sovna momentant ved puppen, men våkna av et host etter et kvarter.. :roll: Heldigvis kom han godeste hjem, så de tok en biltur så hun fikk sove litt til. Da hun våkna tok de en tur i vaskehallen, det var visst både gøy og litt skummelt på en gang! :fnise:

Snakker om nydelig julekort i posten idag!

TM var så stoøt da det stod til henne... :daane:

Hmm... altså... julekort, ja.

Vel... Noen her i huset (ikke meg...) skulle bare... og så... og etter det...

Så det går mot juleSMS ser det ut til....

:sjenert:

Så bra at det kom frem! :jepp: (Jeg tok en sjanse på navnet/adressen ;) ) Jeg tenkte kanskje hun ville synes det var litt stas.. ;)

Jeg er redd jeg legger lista litt høyt ved å sende ut julekort, men samtidig er jo dette den første jula det har vært aktuelt for oss, så det var mest gøy. Dessuten har jo EliteFoto gjort jobben for meg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

navn og adresse var korrekt det! :)

Og hva de havrekjeksa angår...

Noen av oss trodde kanskje det var småkaker det var snakk om, men du har rett; De gjorde seg med smør på.

Sikkert ost og. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til å sende julekort jeg også :hjerte: Skriver gjerne til nærmeste familie nå, men å sende til kreti og pleti av bare meg og kjære blir liksom litt snodig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sophie er en slik giraff-pipeleke som de små elsker og prøver å drepe minst en gang i løpet av dagen. Her blir hun brukt som café leke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...