Gjest Parkeringsvakt Skrevet 23. april 2019 #3721 Del Skrevet 23. april 2019 11 hours ago, Vampen said: Her snakker forresten regissørene om dagens episode. Det ser så absolutt ut som tanken var en episode som viste «den siste kvelden», og hva man velger å gjøre i det som kan være de siste timene man har igjen. Og for en del karakterer, så er det nok nettopp dette. Sånn ellers, noen som tør gjette på hvem som dør neste uke? Problemet er at vi fikk 2 episoder der det omtrent ikke skjedde noe, samlingen og kvelden før kunne blitt redusert ned i 1 episode, droppet en del av scenene. Evt de kunne gjort det mange venter på, inkludert en liten visjon fra bran, i det minste, på slutten av episode 2, som forteller oss noe nytt. I det minste ha en jon avslører hvem han er mye før og spille ut mye mer av drama før. Jeg tviler på at grrm kommer til å skrive inn den scenen i bøkene der han avslører det rett før ww angriper for å lage drama som henger i luften. Dette er en mer film/ serie greie å gjøre, enn noe som skjer realistisk. Jeg regner med han forstår at det er ganske urelistisk av en karakter å avsløre det når de vet at ww kan komme når som helst. Enten si det mye før, eller vent til etterpå Dette ble alt for kunstig og oppsatt (Og før noen sier at han var i krypten og ville svare ærlig på spørsmålet, han var der nettopp for å sette opp samtalen. De som skrev scenen ønsket at det var sånn avsløringen skulle forklares og puttet jon i krypten og lot dany gå ned dit. De kunne sløyfet å skrive at jon var i krypten. Det er ingen grunn til at han måtte gå ned der og stå nøyaktig foran den graven) Vi har kjent mange av disse karakterene i flere sesonger, det er ikke akkurat overraskende av Davos var glad i den lille jenta og sørget tapet av henne. Den røde kvinnen sa til arya at de skal møtes igjen, og det er veldig mulig å ha en davos/ jente/ røde kvinne øyeblikk der. Med mindre han dør før det, men jeg tviler på det. Det var for mye av det, er klagen min. Vi har kjent mange av disse karakterene i 7 sesonger og det vi lurer på nå er hvordan det skal slutte, forklaringen bak mange mysterium osv. Men vi fikk bare en oppsummering av personlige forhold i 2 episoder. Mange trodde at 6 episoder er for lite, men nå syntes jeg det var for mye. Mange av scenene gav oss heller ingenting. Som hound og arya scenen, der hun kommer inn, drikker litt sier et par setninger og går igjen. Ok.. 10 hours ago, loveli said: Det tenker jeg også. Og man skjønner at ingen der vet, så hvorfor spørre. Alle vil da anta at bran i det minste vet noe. De spurte han for eks om drageild kan drepe NK. Hvorfor er det ingen som spurte han om hva det påtente symbolet i ep 1 betydde? Det har ikke en gang blitt nevnt av de som så det. Virkelig?? En død hær kommer, du ser et symbol, men tenker "pytt sånn, ingen vet hva han vil uansett. Vi har en allvitende, synsk person i rullestol, men han vet det sikkert ikke heller, så vi bare holder dette hemmlig mellom oss" Har du en allvitende, synsk person spør du han om alt. Han vet kanskje ikke alt, men du vet ikke hva han vet før du spør. Det plagde meg også at tyrion spurte om reisen til bran, ikke om alt han visste om de døde som ville vært en mye mer naturlig samtale og nysgjerrighet på det tidspunkt. 1 hour ago, ops2 said: Jeg synes Arya/Gendry sex før kampen virket forhastet. Det var ganske cringe og dårlig utført - Arya er keitete og klønete (evt sjalu og kontrollerende) og spør hvor mange kvinner gendry har vært med, noe som er frekt og innpåslitent - plustelig kaster klærne og er kjempetrygg på rollen sin i sengen Javel? 56 minutter siden, AnonymBruker said: Krypten er trygg, sa de i denne episoden. Hvorfor er krypten trygg, når det står en kar rett utenfor porten som bare kan heve armene sine så våkner de døde? Hva befinner seg i krypten før man sender kvinner og barn ned dit..? Anonymkode: 041b5...5d7 Jepp, nøyaktig et av spørsmålene som jeg mener det er absurd at ingen stiller. Det er et enormt plotthull. Er det virkelig ingen av de gode, gamle hovedkarakterene på 20stk, eller hvor mange, som tenker denne tanken? Som i det minste spør Starks om de ikke er redd for det? Vet det er teorier om at magi holder dem tilbake, at ww ikke kan komme inn i krypten osv. Men alt dette er i så fall info vi ikke vet og har ingen grunn til å anta. Så hvorfor skal hovedpersonene anta at det er slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3722 Del Skrevet 23. april 2019 Jeg synes det er merkelig at Theon skulle ta på seg - og tydeligvis få - oppgaven med å forsvare Bran når han sitter som lokkedue i stolen sin. De fleste andre rundt bordet der er jo bedre krigere, bedre med sverdet, enn ham? Det virker som dårlig dømmekraft av ham å melde seg selv til en såpass viktig oppgave... Anonymkode: 3f57c...5c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3723 Del Skrevet 23. april 2019 1 time siden, ops2 skrev: Jeg synes Arya/Gendry sex før kampen virket forhastet. Jeg hadde syntes Brienne/Jaime sex hadde føltes mer riktig, det har bygd seg opp sterkt mellom de. Arya har ikke vært noe flørtende med Gendry før i første episode. Ikke slik jeg husker det som "flørt", mer kjepphøy. Hvem som jeg tror dør og hvorfor: Jaime og Theon. Dette for at vi skal få en utvikling mellom Sansa og Tyrion, som finner hverandre, de har begge en å sørge over. Jon Stark (Jeg klarer ikke bruke Targaryen-navnet på han) og Dany vil begge overleve. Isdragen og en av de andre dragene dør. Jon får ikke ri på en av dragene i denne kampen. Dany kommer til å være sint og føle seg usikker, og ikke slippe han til. Den dragen hun ikke rir på, blir drept. Whitewalkers, minst en gruppe. kommer til å trenge inn i borgen og true kvinnene og barna. Hvis Missandrei dør, er det da. Sams kone og barn kan dø, for de har alltid med noen sjokkerende drap på uskyldige. Eventuelt jenta med det brente ansiktet. Mulig at Sams familie overlever, mens han dør. Alt pratet om at Ser Davros har overlevd så lenge, tyder på at han dør. Han med øyelappen kan dø. Giantsbane kan dø. En av Missandrei/Grey Worm paret dør, hvis ikke Missandrei, så Grey Worm i kampen. Døden for en av de i Missandrei/Grey Worm paret kommer til å føre til at den gjenlevende forråder Dany. Hun har bragt de til dette kalde landet for at de skal kjempe og dø for fremmede, motvillige mennesker i en krig som ikke kjennes som deres krig... Før slaget med Cersei, blir Dany overfalt og for hardt skadet til å kjempe. Ceresi's krigere er sikker på å ikke møte en drage. Så kommer Jon Snow på dragen, noe som blir overraskende. Her er det mulig at han dør, slik at vi får en tragisk slutt for Dany. Mulig at det slutter i siste episode med at Dany er gravid, siden profetien kan tolkes på så mange måter. Hvem dreper Nattens Konge? Tøft hvis Arya tar på et ansikt som ligner på Bran, og venter på han i rullestolen hans. Så kommer han, og i siste øyeblikk så er det fram med spydet. Det ville vært lettvint, for føler ikke Nattens Konge hvor Bran er? Mulig at han gjemmer seg bak rullestolen, for at det skal gå. Bare noen tanker jeg har. Tror ikke Jaime dør i neste episode. Brann sa at de trengte ham i kampen og derfor sa han ikke ar det var Jaime som dyttet ham, så det er merkelig hvis han plutselig skulle dø nå. Anonymkode: 2234d...5f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3724 Del Skrevet 23. april 2019 10 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev: Arya er 18 år i sesong 8. https://gameofthrones.fandom.com/wiki/Arya_Stark Les hva personen skriver da... Gud ass,enkelte folk Anonymkode: bdd79...20f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 23. april 2019 #3725 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) Håper Robin «Sweetrobin» Arryn ender opp på jerntronen til slutt Er faktisk ikke utenkelig, for mens alle andre i Westeros på en eller annen måte er involvert i krig, både mot nattkongen og internt, så sitter Sweetrobin på uinntakelige The Eyrie og klar til å ta over kontrollen over de syv kongerikene da de som skulle vinne disse krigene antakelig er så skadeskutte at The army of the Vale vil enkelt vinne fram Endret 23. april 2019 av Hedersbrukeren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. april 2019 #3726 Del Skrevet 23. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Les hva personen skriver da... Gud ass,enkelte folk Anonymkode: bdd79...20f Gjesp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3727 Del Skrevet 23. april 2019 14 minutter siden, Parkeringsvakt skrev: Problemet er at vi fikk 2 episoder der det omtrent ikke skjedde noe, samlingen og kvelden før kunne blitt redusert ned i 1 episode, droppet en del av scenene. Evt de kunne gjort det mange venter på, inkludert en liten visjon fra bran, i det minste, på slutten av episode 2, som forteller oss noe nytt. I det minste ha en jon avslører hvem han er mye før og spille ut mye mer av drama før. Jeg tviler på at grrm kommer til å skrive inn den scenen i bøkene der han avslører det rett før ww angriper for å lage drama som henger i luften. Dette er en mer film/ serie greie å gjøre, enn noe som skjer realistisk. Jeg regner med han forstår at det er ganske urelistisk av en karakter å avsløre det når de vet at ww kan komme når som helst. Enten si det mye før, eller vent til etterpå Dette ble alt for kunstig og oppsatt (Og før noen sier at han var i krypten og ville svare ærlig på spørsmålet, han var der nettopp for å sette opp samtalen. De som skrev scenen ønsket at det var sånn avsløringen skulle forklares og puttet jon i krypten og lot dany gå ned dit. De kunne sløyfet å skrive at jon var i krypten. Det er ingen grunn til at han måtte gå ned der og stå nøyaktig foran den graven) Vi har kjent mange av disse karakterene i flere sesonger, det er ikke akkurat overraskende av Davos var glad i den lille jenta og sørget tapet av henne. Den røde kvinnen sa til arya at de skal møtes igjen, og det er veldig mulig å ha en davos/ jente/ røde kvinne øyeblikk der. Med mindre han dør før det, men jeg tviler på det. Det var for mye av det, er klagen min. Vi har kjent mange av disse karakterene i 7 sesonger og det vi lurer på nå er hvordan det skal slutte, forklaringen bak mange mysterium osv. Men vi fikk bare en oppsummering av personlige forhold i 2 episoder. Mange trodde at 6 episoder er for lite, men nå syntes jeg det var for mye. Mange av scenene gav oss heller ingenting. Som hound og arya scenen, der hun kommer inn, drikker litt sier et par setninger og går igjen. Ok.. Alle vil da anta at bran i det minste vet noe. De spurte han for eks om drageild kan drepe NK. Hvorfor er det ingen som spurte han om hva det påtente symbolet i ep 1 betydde? Det har ikke en gang blitt nevnt av de som så det. Virkelig?? En død hær kommer, du ser et symbol, men tenker "pytt sånn, ingen vet hva han vil uansett. Vi har en allvitende, synsk person i rullestol, men han vet det sikkert ikke heller, så vi bare holder dette hemmlig mellom oss" Har du en allvitende, synsk person spør du han om alt. Han vet kanskje ikke alt, men du vet ikke hva han vet før du spør. Det plagde meg også at tyrion spurte om reisen til bran, ikke om alt han visste om de døde som ville vært en mye mer naturlig samtale og nysgjerrighet på det tidspunkt. Det var ganske cringe og dårlig utført - Arya er keitete og klønete (evt sjalu og kontrollerende) og spør hvor mange kvinner gendry har vært med, noe som er frekt og innpåslitent - plustelig kaster klærne og er kjempetrygg på rollen sin i sengen Javel? Jepp, nøyaktig et av spørsmålene som jeg mener det er absurd at ingen stiller. Det er et enormt plotthull. Er det virkelig ingen av de gode, gamle hovedkarakterene på 20stk, eller hvor mange, som tenker denne tanken? Som i det minste spør Starks om de ikke er redd for det? Vet det er teorier om at magi holder dem tilbake, at ww ikke kan komme inn i krypten osv. Men alt dette er i så fall info vi ikke vet og har ingen grunn til å anta. Så hvorfor skal hovedpersonene anta at det er slik? Angående det med Arya så tolket jeg det som at hun ville vite om han hadde noen seksuell erfaring...jævlig kjipt å pule første(og siste?)gang med en som ikke vet hva han gjør.. Anonymkode: bdd79...20f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 23. april 2019 #3728 Del Skrevet 23. april 2019 Jeg tror ikke alle de jeg har listet opp dør. Men jeg har en sterk følelse for Missandrei eller Grey Worm som forræder. Husk at Dany skulle bli forrådt "for love". Ingen sa at det skulle være en som elsket Dany. Bare "for love". Og en som kommer nær nok til å angripe henne, må være en hun stoler på. Profetien om at Khal Drogo skulle returnere, kan være at hun oppkaller sitt barn etter han. Aegon Drogo Targaryen. Etter begge mennene hun elsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 23. april 2019 #3729 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes det er merkelig at Theon skulle ta på seg - og tydeligvis få - oppgaven med å forsvare Bran når han sitter som lokkedue i stolen sin. De fleste andre rundt bordet der er jo bedre krigere, bedre med sverdet, enn ham? Det virker som dårlig dømmekraft av ham å melde seg selv til en såpass viktig oppgave... Anonymkode: 3f57c...5c4 Ja, det minner meg på at jeg syntes det er veldig rart at jaime fikk lov å gå alene opp til en ubeskyttet bran. Greit nok at de lar han slåss, men de går fra å mislike han og være mistroende til å tenke det er greit han kommer så nært inn på et sentralt stark familiemedlem? Selv om de velger stole på han, så er der grenser av tillit, tenker jeg. Å la han være alene sammen med en i starkfamilien som ikke kan forsvare seg selv er forbi den grensen jeg ville tillatt broren til min største fiende, uansett hvor mye ære det ble sagt han hadde. Virker som de tillot dette bare for å skrive inn den bran-jaime samtalen. Den samtalen var mer viktig enn realisme 6 minutter siden, AnonymBruker said: Angående det med Arya så tolket jeg det som at hun ville vite om han hadde noen seksuell erfaring...jævlig kjipt å pule første(og siste?)gang med en som ikke vet hva han gjør.. Anonymkode: bdd79...20f Så arya ville ikke hatt sex med han om han var jomfru? Betyr det at du ikke tror der er følelser involvert? At arya ville oppsøkt en annen om han sa han var jomfru? Hadde jeg vært forelsket i noen, så hadde jeg heller tatt en potensiell klønete sexnatt, enn å leie inn horer eller finne en horebukk av en mann som puler alt og alle... Slik jeg ser det var det enten sjalusi fra arya sin side, eller de forsøkte vise at hun var keitete når det gjaldt flørting. 4 minutter siden, ops2 said: Jeg tror ikke alle de jeg har listet opp dør. Men jeg har en sterk følelse for Missandrei eller Grey Worm som forræder. Husk at Dany skulle bli forrådt "for love". Ingen sa at det skulle være en som elsket Dany. Bare "for love". Og en som kommer nær nok til å angripe henne, må være en hun stoler på. Profetien om at Khal Drogo skulle returnere, kan være at hun oppkaller sitt barn etter han. Aegon Drogo Targaryen. Etter begge mennene hun elsket. Jaime: "the things we do for love" Er ikke overbevist om den, altså, bare påpeker sitatet. Men hadde vært morsomt om det viste seg være tilfelle og det ble hintet om det helt fra første sesong der jaime sier dette. Han elsker fortsatt cercei og når alt kommer til alt, orker han ikke tanken på at hun skal brenne under dany's ild 😨 Endret 23. april 2019 av Parkeringsvakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3730 Del Skrevet 23. april 2019 3 minutter siden, ops2 skrev: Jeg tror ikke alle de jeg har listet opp dør. Men jeg har en sterk følelse for Missandrei eller Grey Worm som forræder. Husk at Dany skulle bli forrådt "for love". Ingen sa at det skulle være en som elsket Dany. Bare "for love". Og en som kommer nær nok til å angripe henne, må være en hun stoler på. Profetien om at Khal Drogo skulle returnere, kan være at hun oppkaller sitt barn etter han. Aegon Drogo Targaryen. Etter begge mennene hun elsket. Eller Jon Drogo 😂 Anonymkode: 2234d...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3731 Del Skrevet 23. april 2019 Arya dreper night king og stjeler ansiktet hans, Jon Snow får isdragen siden han ikke fryser uansett, Danaerys blir gal. Anonymkode: dc4de...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3732 Del Skrevet 23. april 2019 Bran spurte three-eyed raven om han noensinne ville gå igjen (var det i sesong 3/4?), men fikk til svar at han aldri vil gå igjen - men fly. Ettersom det er endel løse tråder med Bran (hvilke evner han har og hvordan kan de utnyttes, jeg har ikke forstått alt det ihvertfall ), så håper jeg at utsagnet kanskje har en kobling til The night king. Anonymkode: ecf27...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 23. april 2019 #3733 Del Skrevet 23. april 2019 1 time siden, ops2 skrev: Jeg tror ikke alle de jeg har listet opp dør. Men jeg har en sterk følelse for Missandrei eller Grey Worm som forræder. Husk at Dany skulle bli forrådt "for love". Ingen sa at det skulle være en som elsket Dany. Bare "for love". Og en som kommer nær nok til å angripe henne, må være en hun stoler på. Profetien om at Khal Drogo skulle returnere, kan være at hun oppkaller sitt barn etter han. Aegon Drogo Targaryen. Etter begge mennene hun elsket. Jeg tror mer på Azor Ahai-teorien - Der det er sannsynlig at Jon dreper Dany Dany kan ikke få flere barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 23. april 2019 #3734 Del Skrevet 23. april 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Jeg husker ikke helt, men er det nevnt i serien ang Cerceis profeti at hun skal drepes av en lillebror? For da må enten Tyrion eller Jaime overleve. Og siden Bronn er sendt nordover for å drepe begge, er det vel naturlig å tenke at han får til å drepe en av dem. Eller vil han trekke seg fra oppdraget sitt? Han har jo historie med begge. En annen del av profetien er jo at hun skulle få tre barn, ikke fire. Betyr det at det fjerde barnet vil dø før det blir født, kanskje fordi Cercei selv dør? Hmm.. Anonymkode: 9282d...77b Cersei har født 4 barn. 1 mørkhåret som var Roberts, som døde av feber (sesong 1, episode 2?). Så myrcella, tommen og drittungen (har glemt navnet ) Skal de følge profetien og bøkene så kan ikke cersei få enda et levendefødte barn - ergo barnet må dø i magen eller cersei må dø med barnet i magen. Om hun i serien får 5 barn blir jeg skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 23. april 2019 #3735 Del Skrevet 23. april 2019 (endret) 47 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Cersei har født 4 barn. 1 mørkhåret som var Roberts, som døde av feber (sesong 1, episode 2?). Så myrcella, tommen og drittungen (har glemt navnet ) Skal de følge profetien og bøkene så kan ikke cersei få enda et levendefødte barn - ergo barnet må dø i magen eller cersei må dø med barnet i magen. Om hun i serien får 5 barn blir jeg skuffa. Joffrey :') Og serien følger ikke bøkene, du har da hatt mange skuffelser både bak deg og foran deg 😜 Endret 23. april 2019 av Emblja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 23. april 2019 #3736 Del Skrevet 23. april 2019 10 minutter siden, Emblja skrev: Joffrey :') Og serien følger ikke bøkene, du har da hatt mange skuffelser både bak deg og foran deg 😜 Har ikke lest bøkene Selv i serien var profetien 4 barn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 23. april 2019 #3737 Del Skrevet 23. april 2019 12 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Har ikke lest bøkene Selv i serien var profetien 4 barn Tviler på at de lar henne få fem barn om profetien fra hun var liten også var i serien. Jeg har gullfiskhukommelse, men syntes kanskje å huske det :') Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3738 Del Skrevet 23. april 2019 6 minutter siden, Mrs Robinson skrev: Har ikke lest bøkene Selv i serien var profetien 4 barn Profetien sier hun får tre barn, både i bøkene og serien. Det gjøres helt tydelig at Cersei og Robert ikke får felles barn. Likevel omtaler Cersei tidlig i serien et sorthåret barn som døde av feber som baby. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om dette. Er det slurv fra manusforfatterne? Er det Cersei som manipulerer Catelyn med løgn, slik noen spekulerer i? (Lite trolig - alle ville vel visst det om en tronarving ble født og deretter døde?) Eller er det et hint om at profetier ikke alltid er verken pålitelige eller forståelige? I bøkene løste de dette "bedre", ved at Cersei fremprovoserte en abort siden hun visste barnet hun bar var Roberts. Og nå altså et femte barn på vei. Jeg kan uansett umulig tenke meg at det lover veldig godt for Cersei, profeti eller ikke. Anonymkode: b71aa...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 23. april 2019 #3739 Del Skrevet 23. april 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Profetien sier hun får tre barn, både i bøkene og serien. Det gjøres helt tydelig at Cersei og Robert ikke får felles barn. Likevel omtaler Cersei tidlig i serien et sorthåret barn som døde av feber som baby. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro om dette. Er det slurv fra manusforfatterne? Er det Cersei som manipulerer Catelyn med løgn, slik noen spekulerer i? (Lite trolig - alle ville vel visst det om en tronarving ble født og deretter døde?) Eller er det et hint om at profetier ikke alltid er verken pålitelige eller forståelige? I bøkene løste de dette "bedre", ved at Cersei fremprovoserte en abort siden hun visste barnet hun bar var Roberts. Og nå altså et femte barn på vei. Jeg kan uansett umulig tenke meg at det lover veldig godt for Cersei, profeti eller ikke. Anonymkode: b71aa...201 Vet du, dobbeltsjekket nå og det du sier stemmer.. var helt sikker på at det var 4 i serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanlig fyr Skrevet 23. april 2019 #3740 Del Skrevet 23. april 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Neida. Man flytter de bare saktere. Anonymkode: 95293...2ef Og bli utsatt for motangrep når hæren er delt i to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå