Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Rights

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, NoDiggity skrev:

Denne episoden var helt konge!! Er helt gira jeg! Virkelig etterlengtet med både møtet mellom Cercei og Daenerys, Jon og Daenerys, Bran fortalte endelig hemmeligheten om Jon, Theon sto endelig opp for seg selv, Jaime sa endelig imot Cercei, og ikke minst Littlefinger! Jeg ble overlykkelig :nordvesta:

Enig, bortsett fra de fem siste minuttene, de er ikke noe å være lykkelig for. Selv om vi visste AT det kom til å skje, så visste vi ikke på hvilken måte det skulle skje. Og hva skjedde med Tormund? Var han heldig og sto på muren som sto igjen, eller er han gone? Det vet vi ikke før neste år (om ikke Kristoffer sladrer).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, sofie777 skrev:

Enig, bortsett fra de fem siste minuttene, de er ikke noe å være lykkelig for. Selv om vi visste AT det kom til å skje, så visste vi ikke på hvilken måte det skulle skje. Og hva skjedde med Tormund? Var han heldig og sto på muren som sto igjen, eller er han gone? Det vet vi ikke før neste år (om ikke Kristoffer sladrer).

Om Kristoffer lekker noe tror jeg han ligger svært tynt an med tanke på hvor strengt det er med taushetsplikt for skuespillerne. 

Anonymkode: aba6f...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, litt kjedelig for Jon når han endelig fikk knullet Daenerys, så viser deg seg at det er tanta hans :)

Kul avslutning, men ganske så forutsigbart etter forrige episode.

Anonymkode: 387d0...b92

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Cersei hadde aldri tenkt å gå med på det midlertidige våpenhvile som var foreslått? Hun planla med Euron at han skulle stikke uansett? Men hvordan visste han at de kom med den tingen/den døde? :bond:

Ser episoden på nytt :fnise: 

Endret av inle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan white walkers hadde planlagt å komme seg forbi muren om tilfeldighetene ikke falt seg slik at de hadde en isdrage. Hva om de ikke hadde en drage, hva da? Synes det var kjipt at vi ikke fikk vite hvordan de hadde tenkt å ødelegge magien som holdt dem nord for muren før dragen kom inn i bildet

Anonymkode: 85e83...649

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja. The Night King har fått sin egen drage. Det er for tåpelig synes jeg..

Anonymkode: 1cb35...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jaja, litt kjedelig for Jon når han endelig fikk knullet Daenerys, så viser deg seg at det er tanta hans :)

Kul avslutning, men ganske så forutsigbart etter forrige episode.

Anonymkode: 387d0...b92

Det lå jo veldig i kortene da, med tanke på Targaryen-familiens.. familietre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Herr Heftig said:

Nå som Littlefinger er død, så er det bare Jaime igjen å heie på.

Heie på at han overlever? Han kjemper jo ikke om tronen. 

Anonymkode: 95b62...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt den scenen på slutten med Tyrion, hvorfor var han så rar?? Han så  lei seg ut. Forelsket i Daenerys MON tro? Eller vet han sannheten? Eller hva??! Kan ikke vente ett år jeg!!

Anonymkode: 2234d...5f3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Skjønte ikke helt den scenen på slutten med Tyrion, hvorfor var han så rar?? Han så  lei seg ut. Forelsket i Daenerys MON tro? Eller vet han sannheten? Eller hva??! Kan ikke vente ett år jeg!!

Anonymkode: 2234d...5f3

Tja, han var jo i møte med cersei som snakket om å sette seg på en båt og stikke av fordi hun var gravid. Kanskje han tenker at dany kommer til å ta dårligere avgjørelser og høre mindre på han om jon og dany blir et par- og enda verre, får et barn. han ser ikke de to som par som en bra ting

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SISTER POWER!!! :yvonne: Døøøø, Little Finger, ha-ha-ha!

Bran: "Jeg ser fortiden, og jeg ser fremtiden. Hvorfor er du her?" :laugh:

Jaaa, alle visste jo at Jon var nevøen til Danaerys! :sFun_sleeping:

Ååååh, håper Tormund overlever også!

Pussig, hvordan Brianne og Hound bare har en helt greit samtale liksom, etter at hun nesten drepte ham. 

Herregud, jeg var også sikker på at Jaime kom til å stryke med der! :ohmy: Men Cersei klarte jo ikke å drepe Tyrion heller, som hun hater. 

Bra episode!!! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvordan white walkers hadde planlagt å komme seg forbi muren om tilfeldighetene ikke falt seg slik at de hadde en isdrage. Hva om de ikke hadde en drage, hva da? Synes det var kjipt at vi ikke fikk vite hvordan de hadde tenkt å ødelegge magien som holdt dem nord for muren før dragen kom inn i bildet

Tja, dersom teorien om hvem som er TNK stemmer, er  det ikke så rart at TNK var klar over hva som skulle skje 

Anonymkode: 03c04...30c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sheherasade skrev:

Pussig, hvordan Brianne og Hound bare har en helt greit samtale liksom, etter at hun nesten drepte ham. 

Nuvel.. Hound er ikke akkurat en person som tar ting personlig. De visste jo begge at de hadde samme agenda, å beskytte Arya

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Sheherasade said:

Er ikke det litt sånn Hound er?

Edit: Så RompeRusk fikk postet før jeg fikk postet mitt innlegg. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor drar Jamie nå? Har han endelig skjønt hvordan Cercei er?

Planen til the white walker var vel å vente til vannet tinte til is og gå rundt muren? Eventuelt så er det den teorien som ble nevnt om at the night king forutså det ville komme en drage. 

Er det noen som vet hva bakgrunnen til the montain er? Hvordan har han blitt sånn? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Er ikke det litt sånn Hound er?

Edit: Så RompeRusk fikk postet før jeg fikk postet mitt innlegg. 

He-he, mulig det ja. Det var jammen mange "hei igjen"-øyeblikk i den scenen der. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pinar skrev:

Jeg tror at dette var dråpen som fikk ham til å forstå hvor gal hun er, og som blir grunnen til at han kommer til å drepe henne. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
3 hours ago, AnonymBruker said:

Heie på at han overlever? Han kjemper jo ikke om tronen. 

Anonymkode: 95b62...634

Både overlver og ender på tronen. Hvis alle andre er døde kan han jo sette seg der.

40 minutes ago, pinar said:

Planen til the white walker var vel å vente til vannet tinte til is og gå rundt muren? Eventuelt så er det den teorien som ble nevnt om at the night king forutså det ville komme en drage. 

Er det noen som vet hva bakgrunnen til the montain er? Hvordan har han blitt sånn? 

Det mountain ble sånn av at Qyburn måtte gjenopplive han etter at Oberyn Martell brukte gift mot ham i duellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...