Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at Arya og Sansa spiller et spill, for å fucke med LF. Han er tross alt en slange med øyne og spioner over alt, og det ultimate målet hans er jo å få Sansa "skilt" fra familien sin så hun gifter seg med han. Arya og Sansa fucker nesten garantert med han.

Ja, kanskje men hvis de vet at han hører dem er det vel litt dumt å avsløre seg som faceless man? 

Jeg tviler på at white walkers kan drepes med ild. Det har vært så mye styr med å skaffe drageglass og valyrisk stål at det liksom blir litt for enkelt hvis man plutselig bare kan tenne en fyrstikk og POFF :P

Jeg er veldig spent på om Viserion er en wight nå, eller om han er drageversjonen av en white walker. Han var død da night king tok på ham men hvorfor trengte han egentlig å ta på ham? Det gjør han vel vanligvis bare med babyene som blir white walkers? Ikke med wights. Eller? :klo: Det blir ihvertfall mye vanskeligere å drepe en drage som ikke kan grilles av Drogon men må drepes med drageglass eller valyrisk stål.

Anonymkode: e6049...b14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forslag til drikkelek: ta en shot hver gang AnonymSjiraff nevner "profetiene" :skaal:

Anonymkode: 78569...c81

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jau, no kjem nattkongen på dragen over muren og inn i Westeros. Så trenger ikke Jon den døde fangen lenger for å overbevise Cersei, skulle jeg tro.. 

Anonymkode: c80b3...ec6

Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så Bran når Sansa og Ramsay hadde sex?

Anonymkode: 46de6...48f

Som treøyd ravn ser og vet han alt, så han så det vel for seg når han snakket med henne ja. Ville foresten ikke sagt at Sansa og Ramsay hadde sex men at Ramsay voldtok Sansa.

Anonymkode: e6049...b14

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si meg enig i at det var litt vel mange logiske brister her. Og Vicerion!!! :sjokkbla: Dette blir nok en tettere sluttkrig enn jeg trodde!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sånn og nå blir jeg rent deppa av å se på den :fnise:

147021.jpg.square-true_maxheight-285_siz

Anonymkode: e6049...b14

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underholdene, men.. Deus ex machina sier bare jeg. Det mest overraskende som skjer i serien er jo ting som er helt ulogisk. Som f.eks. at Jamie og Bronn ikke ble tatt til fange. Eller hele ideen om å fange en white walker. 

Føles litt som fan fiction hele greia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje men hvis de vet at han hører dem er det vel litt dumt å avsløre seg som faceless man? 

Jeg tviler på at white walkers kan drepes med ild. Det har vært så mye styr med å skaffe drageglass og valyrisk stål at det liksom blir litt for enkelt hvis man plutselig bare kan tenne en fyrstikk og POFF :P

Jeg er veldig spent på om Viserion er en wight nå, eller om han er drageversjonen av en white walker. Han var død da night king tok på ham men hvorfor trengte han egentlig å ta på ham? Det gjør han vel vanligvis bare med babyene som blir white walkers? Ikke med wights. Eller? :klo: Det blir ihvertfall mye vanskeligere å drepe en drage som ikke kan grilles av Drogon men må drepes med drageglass eller valyrisk stål.

Anonymkode: e6049...b14

Ikke white walkers nei, men wights. Og det er dem det er titusenvis av. Å bli kvitt hæren hjelper!

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en sånn og nå blir jeg rent deppa av å se på den :fnise:

147021.jpg.square-true_maxheight-285_siz

Anonymkode: e6049...b14

😥💔

Anonymkode: c86d3...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og angående sverdet til Jon så var det noen som foreslo at Bran warget seg inn i sverdet når øyet forandret seg 😂 Eller kanskje sverdet er en white walker?? 🙀😂😂

Men jeg tror det bare var en vann splash som "endret" utseende på det når han tok hånda opp av vannet. Eller bare en refleksjon av hånda til Jon (han har jo svarte hansker).

Anonymkode: c86d3...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Sheherasade skrev:

Må bare si meg enig i at det var litt vel mange logiske brister her. Og Vicerion!!! :sjokkbla: Dette blir nok en tettere sluttkrig enn jeg trodde!

Som om ikke white walkerne var overpowered nok fra før av liksom!

Anonymkode: c86d3...1c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir ikke alle bak muren litt tvunget til å jobbe sammen nå? På en måte.. hmm. Hele ideen med å hente en død bak murene virket ikke så god.

Og hva skjer med Arya og Sansa?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, pinar skrev:

Men blir ikke alle bak muren litt tvunget til å jobbe sammen nå? På en måte.. hmm. Hele ideen med å hente en død bak murene virket ikke så god.

Og hva skjer med Arya og Sansa?

Ja, og derfor må de overbevis Cercei om at trusselen er ekte, for å få med Lannisterene. Skikkelig idiotisk å gå bak muren da.

Sansa og Arya har jeg nettopp skrevet litt om i et innlegg, så jeg foreslår at du leser det, og hva de andre har skrevet om det på de siste sidene av denne tråden.

Anonymkode: c86d3...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og derfor må de overbevis Cercei om at trusselen er ekte, for å få med Lannisterene. Skikkelig idiotisk å gå bak muren da.

Sansa og Arya har jeg nettopp skrevet litt om i et innlegg, så jeg foreslår at du leser det, og hva de andre har skrevet om det på de siste sidene av denne tråden.

Anonymkode: c86d3...1c2

Har lest :) var mer ett "jeg lurer på hva som kommer til å skje" spørsmål. Det ser jo utad veldig ut som vi skal tro de er uvenner. Vet ikke om jeg er overbevist om at de lurer littlefinger, men alt kan være..

Men må legge til at jeg reagerte på at Sansa sendte Brienne avgårde. Det fikk meg til å lure litt.

Endret av pinar
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at Arya og Sansa IKKE spiller, desverre.  Det blir som etter at Arya ble knivstukket i forrige sesong, etter veldig ulogisk og utypisk oppførsel. Hele Internett var overbevist om at det bare var skuespill fordi det hadde vært så  underlig for karakteren med den oppførselen, men nei, det var bare dårlig historiefortelling. Jeg er dessverre helt sikker på at det samme er tilfelle nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange i liket med meg reagerer på alle de logiske bristene og den tåpelige og uforståelige oppførselen til Arya. Vi får håpe dette bare er er blaff og at vi får en god avsluttende episode samt siste sesong. Men jeg frykter at det bare går mer nedover.

Anonymkode: 82242...6a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så Bran når Sansa og Ramsay hadde sex?

Anonymkode: 46de6...48f

De hadde ikke sex, Ramsay voldtok Sansa.

Anonymkode: 37b19...2c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-O Er det virkelig bare en episode til i denne sesongen?! Ånei, det er jo altfor liten tid.... Håper siste episoden blir kjempelang.

Anonymkode: 3f57c...5c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:-O Er det virkelig bare en episode til i denne sesongen?! Ånei, det er jo altfor liten tid.... Håper siste episoden blir kjempelang.

Anonymkode: 3f57c...5c4

Dessverre, ja. Og den siste sesongen blir bare på seks episoder! Både tempoet i fortellingens fremgang og distribusjonen av de storslagne scenene synes jeg er heller dårlig. Femtesesongen kunne vært betydelig "komprimert", og det burde generelt vært et jevnere tempo i serien. Nå serveres vi spektakulære sammenstøt på løpende bånd, med forholdsvis lite handling imellom. Men midt i all kritikken skal det skal sies at jeg gleder meg til fortsettelsen og er veldig spent på slutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste episode er på hele 81 minutter. Episodene i siste sesong vil også variere mellom 60-80 minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...