♥Missy♥ Skrevet 20. juni 2016 #2581 Del Skrevet 20. juni 2016 Så rart, var inne og sjekket og fant ikke de første episodene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 20. juni 2016 #2582 Del Skrevet 20. juni 2016 Liten tvil i at hun er gravid iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 20. juni 2016 #2583 Del Skrevet 20. juni 2016 OMG for en episode! Jeg holdt pusten flere ganger. ENDELIG kvitt den forbanna djevelen (ja jeg er superengasjert) og han fikk som fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 20. juni 2016 #2584 Del Skrevet 20. juni 2016 1 time siden, RompeRusk skrev: Liten tvil i at hun er gravid iallefall why?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 20. juni 2016 #2585 Del Skrevet 20. juni 2016 13 minutter siden, Angstkvinnen skrev: why?. "You can't kill me. I'm a part of you now" eller noe slikt. + hun har sagt i tidligere episoder at han har "gjort ting med henne hun aldri kan gjøre om på" (igjen, ca sitert). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 20. juni 2016 #2586 Del Skrevet 20. juni 2016 52 minutter siden, RompeRusk skrev: "You can't kill me. I'm a part of you now" eller noe slikt. + hun har sagt i tidligere episoder at han har "gjort ting med henne hun aldri kan gjøre om på" (igjen, ca sitert). Jeg tolket det overhodet ikke slik. Tror på ingen måte at hun er gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruker115236 Skrevet 20. juni 2016 #2587 Del Skrevet 20. juni 2016 Den 17.6.2016 at 8.20, Angstkvinnen skrev: Jeg kan forsøke å forklare teorien så godt jeg kan, men jeg er ikke i nærheten av å være like smart og detaljert som de redditfolka. Så mest sannsynlig glemmer jeg en del, men gir det et forsøk: Spoilerinfo: tror ikke det er en eneste spoiler fra verken bok eller rykter. Så dette er kun observasjoner og tolkning av det som er sendt i serien. Det handler om Arya og en mulig forklaring på hennes "noe" spesielle (kjedelige) storyline. Vis skjult innhold Teorien er at Jaqen alltid har visst at Arya har en skjebne, noe hun er destined to do. Jaqen har trent opp Arya helt siden hun kom til King´s Landing i sesong 1, men da som Syrio Forel. Han krøllete, fine fyr'n som lærer henne å fekte med sverd. Når man ser klippene på nytt er det veldig overbevisende, for Syrio snakker mye om at det kun finnes én Gud, og den guden er "death". Vi så heller aldri at Syrio døde, og i GOT-verden er man veldig skeptisk til personer som har offscreen død. Arya flykter, og blir tatt til fange av en gruppe menn som skal til The Wall. Der møter vi Jaqen for første gang, men i et lite bur. Han er tatt til fange. Er det ikke litt spesielt, at en topptrent ninja har klart å bli tatt til fange på den måten? Og hva gjør Jaqen i King's Landing? Kanskje for å passe på Arya? Så er det flere detaljer om ting han sier og gjør i disse scenene med Arya, men jeg har dårlig hukommelse og husker ikke dessverre. Dette kan sikkert googles! Altså, kort fortalt går teorien ut på at Jaqen vet at han må trene opp Arya så hun er rustet til den skjebnen hun har. At det aldri var planen hans at hun skulle bli no one. At det var derfor han sendte henne til å se det skuespillet om og om igjen, at hun aldri skulle glemme hvem hun er og hvor hun kommer fra. At den egentlige prøven var at hun ikke skulle drepe hun skuespilleren, og at en del av treningen var å overleve et angrep fra Waiff. At det er derfor han smiler som en idiot når Arya sier hun er Arya Stark fra Winterfell, for da vet han at hun er klar og at oppdraget hans er fullført. For min del forklarer teorien mer enn den stiller spørsmål, så jeg kan gjerne tro på den. Men jeg kunne ønske det var litt bedre storytelling på slutten rett og slett, fordi skadene Arya ble påført var såpass ille at hun kunne/burde ha dødd. Det er jo helt tilfeldig at hun overlevde. Så hva tror dere? Ga det mening? Har faktisk alltid tenkt at det er samme personen. Håper det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. juni 2016 #2588 Del Skrevet 20. juni 2016 Hvem skal vi hate nå da? Frey blir litt pusling-skurk. .. Duger ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. juni 2016 #2589 Del Skrevet 20. juni 2016 Blir det noe klining mellom Dany og Yara tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. juni 2016 #2590 Del Skrevet 20. juni 2016 30 minutter siden, Spiralis skrev: Hvem skal vi hate nå da? Frey blir litt pusling-skurk. .. Duger ikke helt. Night King? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strandløva Skrevet 20. juni 2016 #2591 Del Skrevet 20. juni 2016 1 time siden, Kassiopeia skrev: Jeg tolket det overhodet ikke slik. Tror på ingen måte at hun er gravid. Enig. Ho sa jo til han at familien hans ville dø ut, det hadde ho vel ikkje sagt om ho var gravid. Kanskje ho drikke moon tea, Melisandre kan sikkert kunsten å lage det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 20. juni 2016 #2592 Del Skrevet 20. juni 2016 Sansa:"I can still feel it-- I dont mean in my tender heart it still pains me so. I can still feel what he did in my body standing here right now." Hun ble voldtatt. Mange ganger. Groteske voldtekter i sikkert alle kroppens åpninger. Klart det gjør vondt, fysisk vondt. Hun er IKKE gravid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 20. juni 2016 #2593 Del Skrevet 20. juni 2016 2 timer siden, Kassiopeia skrev: Jeg tolket det overhodet ikke slik. Tror på ingen måte at hun er gravid. Og jeg tror hun er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 20. juni 2016 #2594 Del Skrevet 20. juni 2016 1 time siden, strandløva skrev: Enig. Ho sa jo til han at familien hans ville dø ut, det hadde ho vel ikkje sagt om ho var gravid. Kanskje ho drikke moon tea, Melisandre kan sikkert kunsten å lage det Og hvorfor skulle hun informere han om det dersom hun IKKE var gravid? Man går ikke bort til folk og bare "døhhh, familienavnet dør med deg" liksom. Jeg tror hun ganske sikkert er, men enten aborterer eller later som noen andre er faren. Sleipingen av Vale er jo ganske hypp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 20. juni 2016 #2595 Del Skrevet 20. juni 2016 5 minutter siden, Angstkvinnen skrev: Sansa:"I can still feel it-- I dont mean in my tender heart it still pains me so. I can still feel what he did in my body standing here right now." Hun ble voldtatt. Mange ganger. Groteske voldtekter i sikkert alle kroppens åpninger. Klart det gjør vondt, fysisk vondt. Hun er IKKE gravid. Voldsomt så bastant vi var da? du vet jo at man kan... you know.. Bli GRAVID av voldtekt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 20. juni 2016 #2596 Del Skrevet 20. juni 2016 Håper Melisandre vekker lille Rickon til live igjen:) Hun brakte Jon tilbake, så hvorfor ikke lille Rickon! Tror Sansa har stygge skader i underliv og rompe som gjør vondt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 20. juni 2016 #2597 Del Skrevet 20. juni 2016 3 timer siden, RompeRusk skrev: Og hvorfor skulle hun informere han om det dersom hun IKKE var gravid? Man går ikke bort til folk og bare "døhhh, familienavnet dør med deg" liksom. Jeg tror hun ganske sikkert er, men enten aborterer eller later som noen andre er faren. Sleipingen av Vale er jo ganske hypp? Du skal få lov til å ha din teori om det, og det hadde jo vært en interessant vri om hun var gravid. Men jeg ville bare si at jeg tenker nok at en som Ramsay ikke ville ha ønsket å bli glemt. Han hadde nok ønsket at han ble en fryktet djevel for resten av sitt liv, med masse makt, som absolutt ikke sluttet å skremme folk når han en dag døde. Han hadde nok ønsket at historiene om han levde for evig. (Noe jeg tror de aller fleste mennesker ønsker? Men det blir en annen diskusjon.) Derfor tror jeg at hun fortalte han det, at han kom til å bli glemt. Det er nok et av hans verste mareritt. Tror jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 20. juni 2016 #2598 Del Skrevet 20. juni 2016 Jeg glemte å si at jeg håper at Sansa gifter seg med Little Finger en dag. Jeg tror at selv om han er litt slu, så hadde det vært godt og trygt og ha han på sin side livet ut. Eller mulig hun hadde måtte være på hans side, livet ut? Men han er jo tydeligvis mektig og absolutt ikke dum, og jeg tror at i en sånn verden er det viktig hvem man gifter seg med - ikke bare pga. kjærligheten men også makt og trygghet. Det tror jeg han kan gi henne. I gjengjeld får han være sammen med datteren til sitt livs kjærlighet, og får noen arvinger på kjøpet. (I tillegg så synes jeg han er kjempekjekk og dåner hver gang han er på skjermen, men det trenger vi ikke snakke så høyt om.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 20. juni 2016 #2599 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) 17 minutter siden, PaperFlower skrev: Jeg glemte å si at jeg håper at Sansa gifter seg med Little Finger en dag. Jeg tror at selv om han er litt slu, så hadde det vært godt og trygt og ha han på sin side livet ut. Eller mulig hun hadde måtte være på hans side, livet ut? Men han er jo tydeligvis mektig og absolutt ikke dum, og jeg tror at i en sånn verden er det viktig hvem man gifter seg med - ikke bare pga. kjærligheten men også makt og trygghet. Det tror jeg han kan gi henne. I gjengjeld får han være sammen med datteren til sitt livs kjærlighet, og får noen arvinger på kjøpet. (I tillegg så synes jeg han er kjempekjekk og dåner hver gang han er på skjermen, men det trenger vi ikke snakke så høyt om.) Ja du skal ikke se bort fra at Sansa blir Lady Balish Endret 20. juni 2016 av Anciol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 20. juni 2016 #2600 Del Skrevet 20. juni 2016 22 minutter siden, PaperFlower skrev: Du skal få lov til å ha din teori om det, og det hadde jo vært en interessant vri om hun var gravid. Men jeg ville bare si at jeg tenker nok at en som Ramsay ikke ville ha ønsket å bli glemt. Han hadde nok ønsket at han ble en fryktet djevel for resten av sitt liv, med masse makt, som absolutt ikke sluttet å skremme folk når han en dag døde. Han hadde nok ønsket at historiene om han levde for evig. (Noe jeg tror de aller fleste mennesker ønsker? Men det blir en annen diskusjon.) Derfor tror jeg at hun fortalte han det, at han kom til å bli glemt. Det er nok et av hans verste mareritt. Tror jeg. Jeg tror Sansa er gravid, og at Ramsey vet det. Derfor er han passelig fornøyd når han sier at "I'm a part of you", fordi han vet at hans avkom blir videreført og at han derfor ikke blir glemt. Så blir da det siste han får høre at "ditt navn blir ikke videreført, du får ikke familie, du blir glemt" fordi hun 1. tar abort ved hjelp, eller 2. får noen andre til å bli faren. Som f.eks Littlefinger (Veldig beleilig at han plutselig lystret henne når Jon trengte hjelp? Kanskje de har hatt sex og Sansa sier at han er faren?). Det kan jo stemme med at skuespilleren sier Sansa kommer til å spille mer spill de kommende sesongene (Om jeg ikke husker feil). Hans største mareritt blir virkelighet når han trodde han ville bli husket gjennom arvingen sin. Meeeen... DET får vi bare se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå