Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Anbefalte innlegg

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også det blir noe der. Serien heter jo "a song of ice and fire", så kampen ender nok opp mellom White walkers og daenerys

Anonymkode: 03c04...30c

Den nye ''Melisandre'' sa jo at Daenerys er den de har ventet på. Og så hadde hun så mye rett om Tyrion og Varys og visste ting om Varys som mest sannsynlig kun Varys visste ... Så da lurer jeg på om Melisandre tar feil om Jon at han er AA (glemte hele navnet) mens det egentlig er Daenerys?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
52 minutter siden, Nikee skrev:

Ja det lurte jeg også på! Om han virkelig så Bran den dagen, i så fall er det sykt om han visste at han kom til å dø på den måten

Det ville kanskje forklart hvorfor han ble helt totalt paralysert av frykt. Ikke det at jeg hadde beholdt fatningen om jeg hadde hatt en gjeng med white walkers etter meg altså

Gjest Nikee
Skrevet
13 minutter siden, Drizzt skrev:

Den nye ''Melisandre'' sa jo at Daenerys er den de har ventet på. Og så hadde hun så mye rett om Tyrion og Varys og visste ting om Varys som mest sannsynlig kun Varys visste ... Så da lurer jeg på om Melisandre tar feil om Jon at han er AA (glemte hele navnet) mens det egentlig er Daenerys?

Eller kanskje begge to har rett?? 

Gjest Nikee
Skrevet
12 minutter siden, studerende skrev:

Det ville kanskje forklart hvorfor han ble helt totalt paralysert av frykt. Ikke det at jeg hadde beholdt fatningen om jeg hadde hatt en gjeng med white walkers etter meg altså

Ja siden han visste hva som kom? Ååååå dette er så ufattelig trist! Jeg blir så utrolig engasjert i serien, men dette her tok kaka :grine::fnise: Sukk enda en uke til neste episode!

Skrevet
1 minutt siden, Nikee skrev:

Ja siden han visste hva som kom? Ååååå dette er så ufattelig trist! Jeg blir så utrolig engasjert i serien, men dette her tok kaka :grine::fnise: Sukk enda en uke til neste episode!

Ja, det var akkurat det jeg tenkte! Kjenner at den siste scenen der egentlig gikk mer inn på meg enn red wedding episoden :/

Gjest Nikee
Skrevet
2 minutter siden, studerende skrev:

Ja, det var akkurat det jeg tenkte! Kjenner at den siste scenen der egentlig gikk mer inn på meg enn red wedding episoden :/

Absolutt, Red wedding gråt jeg og var sjokkskadet (ja jeg er en av dem :lol: ) men dette her var mye verre. Hodor er liksom den jeg alltid har tenkt var trygg på en måte, ingen agenda, ingenting vondt i ham. Og når de drepte Osha i forrige episode så tenkte jeg ikke litt over at Hodor ville bli neste

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Nikee skrev:

Så den på en bar jeg og. Samme greia hos oss. Eller, det var helt tyst da rulleteksten kom, bortsett fra en og annen "....fyyyy....." 

UTORLIG godt levert av både ung og gammel Hodor-skuespillere! Fy søren. 

Anonymkode: 0ed9f...0b4

• Liker 1
Gjest Nikee
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så den på en bar jeg og. Samme greia hos oss. Eller, det var helt tyst da rulleteksten kom, bortsett fra en og annen "....fyyyy....." 

UTORLIG godt levert av både ung og gammel Hodor-skuespillere! Fy søren. 

Anonymkode: 0ed9f...0b4

Jeg vil ha det samme her jeg bor! :fnise: Hadde en gruppe jeg så GoT med når jeg studerte, det var så bra å se det med andre!

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Jeg synes folk overdriver litt når karakterer dør. Jeg mener det som er bra med denne serien er at hvem som helst kan dø det er ikke slik at noen er trygge dette er noe jeg synes er bra. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, pinar skrev:

Haha huff..  min kjære blir overhodet ikke påvirket så jeg satt der og bare "Blunk blunk blunk med øya, ikke noe tårer nei, late som ikke no". 

Det er så grusomt flaut. :flau: Kjæresten min gråter aldri, og her gråter jeg over en fyr som nesten ikke har noe scenetid og sier bare samme setningen. Jeg liker å se komedier og episke filmer med andre, men drama og sorg er best alene

Anonymkode: 34b77...abf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Balian de Ibelin skrev:

Jeg synes folk overdriver litt når karakterer dør. Jeg mener det som er bra med denne serien er at hvem som helst kan dø det er ikke slik at noen er trygge dette er noe jeg synes er bra. 

kan tenke meg at noen overdriver, syns det er kleint å ringe noen for å "hylgrine på telefonen" , men hvis jeg hadde sluttet å bry meg om hvem som dør, så hadde jeg gitt opp serien. Poenget er jo at man skal bry seg. man blir lei seg og sint,men også underholdt 

Anonymkode: 34b77...abf

• Liker 8
Skrevet
44 minutter siden, Nikee skrev:

Eller kanskje begge to har rett?? 

Føler meg 99% sikker på at Jon også er en targaryan, og gjerne søsken ? og at de to går sammen om tronen! 

Gjest Nikee
Skrevet
13 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Folk engasjerer seg litt forskjellig i serien. Jeg engasjerer meg utrolig lett i serier jeg liker, samme med bøker. Jeg griner lett over begge to om karakterer jeg liker eller heier på dør underveis. Derfor er GoT og den serien som har påvirket meg mest, jeg blir virkelig revet meg den timen hver episode varer. Ingen er trygge, det er skummelt og bra samtidig!

Skrevet (endret)

Jeg skjønner godt at folk griner over fiksjonelle karakterers død. Jeg er veldig sensitiv og emosjonell, så det skal ikke så mye til før jeg griner. Husker godt da de halshugget Ned. Jeg hadde faktisk virkelig ikke sett det komme og var helt ute. Grein og bar meg. (Haha, tenk at jeg en tid ble sjokkert over at karakterer i denne serien døde) Jeg hadde jo blitt glad i ham! Etter dette skjønte jeg at GoT kanskje ikke var helt den serien jeg hadde trodd. Her kunne virkelig alle dø. FORTSATT griner jeg når karakterer jeg har blitt glad i dævver. Hulka selvfølgelig som en liten drittunge i slutten av sesong 5. Ja, det er bare fiksjon, men tro meg det gjorde veldig inntrykk.

Vi er forskjellige. Ingen skam å grine litt over karakterer som ikke finnes i virkeligheten. Det sier jo bare litt om hvor bra en serie er når den gjør oss så glade i karakterene at vi gråter når de dør. Folk får mene det de vil! Jeg griner som en liten unge uansett. ¯\_(ツ)_/¯

Endret av Jallatralla
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Jallatralla skrev:

Jeg skjønner godt at folk griner over fiksjonelle karakterers død. Jeg er veldig sensitiv og emosjonell, så det skal ikke så mye til før jeg griner. Husker godt da de halshugget Ned. Jeg hadde faktisk virkelig ikke sett det komme og var helt ute. Grein og bar meg. (Haha, tenk at jeg en tid ble sjokkert over at karakterer i denne serien døde) Jeg hadde jo blitt glad i ham! Etter dette skjønte jeg at GoT kanskje ikke var helt den serien jeg hadde trodd. Her kunne virkelig alle dø. FORTSATT griner jeg når karakterer jeg har blitt glad i dævver. Hulka selvfølgelig som en liten drittunge i slutten av sesong 5. Ja, det er bare fiksjon, men tro meg det gjorde veldig inntrykk.

Vi er forskjellige. Ingen skam å grine litt over karakterer som ikke finnes i virkeligheten. Det sier jo bare litt om hvor bra en serie er når den gjør oss så glade i karakterene at vi gråter når de dør. Folk får mene det de vil! Jeg griner som en liten unge uansett. ¯\_(ツ)_/¯

Du mener fiktive karakterer. :) 

Anonymkode: d3894...386

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener fiktive karakterer. :) 

Anonymkode: d3894...386

Heh, gjør det ja

Skrevet

Red Wedding var sjokkerende nok i seg selv, men det traff ikke like hardt som scenen med Hodor. Kanskje fordi Hodor var så uskyldig og god og lojal og uten fiender ... den siste mann kunne tenke seg skulle dø ... For en horribel død! Nå er jeg ganske sikker på at unge Hodor opplevde/så sin egen død ... Og fikk et alvorlig sammenbrudd som ''ødela'' ham.

• Liker 2
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet (endret)

Jeg kan forstå at folk blir engasjert. Jeg engasjerer meg også men jeg blir ikke besatt som det virker som den del blir.- Men når man oppfører seg som at det er et familiemedlem eller en god venn som har død når noen på Game of Thrones dør da er det og gå for langt.

Endret av Balian de Ibelin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...