Gå til innhold

Harry Potter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med deg Tabris!! Alle ære til Alan Rickman...for en skuespiller. Han har virkelig klart å skape Severus Snape som i boken. Jeg kjempet med tårene når hans "scene" kom, og jeg gav til slutt opp.

Jeg leste et sted at Rowling fortalte Rickman hele historien om Snape og Lily allerede da første filmen skulle spilles inn, så han kunne få et ordentlig grep på rollen. Det gjør det hele enda mer fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som har fulgt med på Pottermore.com?

Jeg fikk velkomst brevet mitt idag!! Kontoen min er tilgjengelig fra midten av august! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går så introduserte jeg to små gutter til Harry Potter. I dag var pappan innom og fikk låne alle syv lydbøkene. :)

Føler jeg har gjort noe bra for neste generasjon. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fulgt med på Pottermore.com?

Jeg fikk velkomst brevet mitt idag!! Kontoen min er tilgjengelig fra midten av august! :hoppendeglad:

Jeg skjønner ikke noe av Pottermore, jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt sortert i noe hus enda?

Nei, jeg har bare fått velkommens brevet og beskjed om at kontoen min blir aktivert i midten av august eller i slutten av september. Må få en ny mail, hvor jeg får beskjed om at jeg kan komme inn på nettsiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Ang den siden Pottermore - Er det ikke mulig å registrere seg der lenger?

Det står "Pottermore is currently only available to those who are part of the Beta."

Kun tilgjengelig for de som er med i hva? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er samlinga komplett! (vel, nesten)

Bok 1-7 på norsk

Bok 1-7 på engelsk

Film 1-8 på DVD

Film 1-8 på BluRay

Beedle the Bard-boka

Fabeldyr og hvor å finne de.

Mangler da Rumpeldunk-boka (på norsk og eng), Fabeldyr-boka på eng. Mulig jeg burde skaffe meg Beedle the Bard på norsk? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luna123

Ang den siden Pottermore - Er det ikke mulig å registrere seg der lenger?

Det står "Pottermore is currently only available to those who are part of the Beta."

Kun tilgjengelig for de som er med i hva? :klo:

I den første registreringsperioden, som var i juli eller august, hadde de kun plass til en million brukere. Jeg tror disse brukerne skulle komme med tilbakemeldinger på hva de syntes var bra/dårlig med siden slik at pottermore kan forbedre det som fikk negative tilbakemeldinger før det blir mulig for alle å registrere seg der. De er litt forsinket, for det skulle egentlig vært åpent for alle i slutten av oktober, men det er sikkert ikke lenge igjen :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er samlinga komplett! (vel, nesten)

Bok 1-7 på norsk

Bok 1-7 på engelsk

Film 1-8 på DVD

Film 1-8 på BluRay

Beedle the Bard-boka

Fabeldyr og hvor å finne de.

Mangler da Rumpeldunk-boka (på norsk og eng), Fabeldyr-boka på eng. Mulig jeg burde skaffe meg Beedle the Bard på norsk? :klo:

det er hva jeg kaller en samling med respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er samlinga komplett! (vel, nesten)

Bok 1-7 på norsk

Bok 1-7 på engelsk

Film 1-8 på DVD

Film 1-8 på BluRay

Beedle the Bard-boka

Fabeldyr og hvor å finne de.

Mangler da Rumpeldunk-boka (på norsk og eng), Fabeldyr-boka på eng. Mulig jeg burde skaffe meg Beedle the Bard på norsk? :klo:

Du må kjøpe filmmagi-boka!! På norsk eller engelsk, alt det som følger med i boka av f.eks. juleballinvitasjonen, brevet fra hogwarts osv. er på engelsk uansett. Den boka er i vertfall magisk og fantastisk! Hadde besøk av en venninne som er middels interessert i hp, men endte med at jeg satt å så på at hun brukte to timer på å lese den fra perm til perm. Så også en harry potter pop-up-bok på notabene her en dag, var ikke så dum den heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...