Gå til innhold

Harry Potter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg gikk forventningene i taket av denne traileren. Ser ut som de har fått med masse fra boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå jeg fikk frysninger! :D

Jeg og, hadde gåsehud gjennom hele traileren!

Både gleder meg og gruer meg til siste filmen, nå som alle filmene er ferdig er det liksom ikke noe mer Harry Potter å glede seg til :sukk:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og, hadde gåsehud gjennom hele traileren!

Både gleder meg og gruer meg til siste filmen, nå som alle filmene er ferdig er det liksom ikke noe mer Harry Potter å glede seg til :sukk:

Helt enig! Sånn var det med bøkene også, ble skikkelig lei meg da jeg leste slutten av siste bok. "Hva nå?" liksom... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Sånn var det med bøkene også, ble skikkelig lei meg da jeg leste slutten av siste bok. "Hva nå?" liksom... :sjenert:

Jeg vet! Jeg lå i fosterstilling med boka klemt til brystet og gråt i flere timer etter at jeg hadde lest ut siste boka. True story! HP har vært en så stor del av livet mitt så lenge, det er utrolig trist at det snart er helt over!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet! Jeg lå i fosterstilling med boka klemt til brystet og gråt i flere timer etter at jeg hadde lest ut siste boka. True story! HP har vært en så stor del av livet mitt så lenge, det er utrolig trist at det snart er helt over!

(jeg og gråt... jeg lå riktignok ikke i fosterstilling, men gråt ordentlig. Barna mine (som jeg leste alle bøkene høyt for) skjønte ikke helt at slutten var så trist at jeg trengte å gråte av den... :sjenert:

Jeg var egentlig kjempeskeptisk til HP, liker ikke fantasy og tenkte det var noe tullball, men ble helt som forelsket etter de første sidene i bok 1 (som jeg begynte på lenge etter at de andre bøkene hadde kommet). Jeg kunne ta meg i å tenke at "kan vi ikke bare immivere da?" og lignende i perioden mens jeg leste bøkene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Sånn var det med bøkene også, ble skikkelig lei meg da jeg leste slutten av siste bok. "Hva nå?" liksom... :sjenert:

Sånn var jeg også. Det føltes som å miste en god venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si, jeg syns historien rundt Slur er noe av det som gjorde stort inntrykk...

moderert pga spoiling

Kosemose, moderator

Endret av Kosemose
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

Jeg simpelthen elsker HP, hadde gåsehud jeg og :fnise: Jeg skal lese den siste boken etter eksamenstiden er over. Men ja, hva nå? Etter boken hadde jeg i hvertfall filmene å glede meg til - nå er det helt slutt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grugleder meg jeg og. Generelt har jeg ikke vært så fornøyd med filmene, ELSKER bøkene. Men blir trist at det blir slutt uansett, dette blir på en måte siste dose med HP. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se den siste filmen, men gruer meg til det hele er slutt. (Kan jo både lese bøkene og se filmene senere, men det kommer jo ikke mer)

Gruer meg mest til å sitte å se den siste delen, da jeg satt å hulka meg gjennom siste halvdel av boka. (Må huske på lommetørkler når jeg skal på kino) :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den kan ikke bli verre enn dramatiske sippeskit filmen del 1. Er glad i HP og håper del 2 blir mye futt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo.. Håper det blir bra.

Del 1 og 2 er jo laget samtidig og jeg håper de får en skikkelig god avslutning. Jeg likte Dødstalismanene del 1 bedre enn både Føniksordenen og Halvblodspirnsen. De to filmene lider kraftig av at de har måttet komprimere historien for mye, så det er bra de delte den siste boken.

Likevel er det et par skikkelige skuffelser i del 1. Syntes både senene fra forhørsrommene i departementet og turen til Gudriksdal kunne vært gjort mer spennende og dramatisk. Håper inderlig at de får til å toppe dramatikken og spenningen i del 2. Harry fortjener en skikkelig avsluttning!

Jeg leste den første boken ganske tidlig etter at den kom ut. Har fulgt med nøye og med stor spenning etter det. Det blir en slags tapsfølelse når den siste flimen er ferdig og det hverken er noen bøker eller filmer å vente på.

Endret av Spiralis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh tusen takk. Jeg kan heller ikke vente. Å Herre Gud jeg kan ikke tro at det snart er over og vi har sett alle. Jeg mener jeg var ikke akkurat fornøyd med alle filmene, men jeg koser meg alltid når det kommer en ny en. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, hadde gåsehud gjennom hele traileren!

Både gleder meg og gruer meg til siste filmen, nå som alle filmene er ferdig er det liksom ikke noe mer Harry Potter å glede seg til :sukk:

Veldig enig!

Må bare si, jeg syns historien rundt Slur er fasinerende...

Og veldig enig i dette også :ler:

Gleder meg til å se denne scenen.

Endret av Kosemose
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...