Gå til innhold

Harry Potter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Høres fantastisk ut! Jeg kunne ikke se nattpremieren, skal på jobb i morgen (og samboer jobber natt). Men skal i morgen halv seks! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg teller ned timer! Midnattspremieren kl 23.59 :hoppe: Ååå dette blir så trist og

Ååååeh, urettfeigt! I Trondheim begynner den 00:01 :gjeiper: MENHERREGUDJEGGLEDERMEG :rodmer: ♥John Hurt♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg akkurat inn døren og kom på: jeg må jo få sett del 1 før jeg skal på kino i morgen!! Så da blir det film til langt på natta for hu mor mens hu håper at baby sover litt lenge i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Kom nettopp hjem! Og JA - jeg var en av dem inne på KP1 (Bergen Kino) som satt og snufset kraftig mot slutten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal se den i ettermiddag, herregud som jeg gleder meg! :hoppe: og gruer meg... Så trist at det er ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og grein nesten hele filmen. Mye på grunn av handlingen, men også litt fordi det er så utrolig vemodig og trist at det er slutt... For en utrolig finale! Jeg syns forøvrig Del 1 var veldig bra og, selv om den har fått blandet kritikk.

Sukk, hva nå :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk film! Jeg hadde aldri trodd de skulle klare å ro seg i havn med "The Prince's Tale", men jammen meg klarte de det ikke med glans! Alan Rickman gjorde en utrolig jobb! Jeg forventer mye av ham, men trodde likevel ikke de scenene skulle bli så bra som de gjorde. Imponerende!

Et par småplukk har jeg, men er generelt svært fornøyd. En god og verdig avslutning, og jeg sitter igjen med en god følelse. :) (Kleenex ble brukt her og, ja).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle egentlig se den idag. Men venninna mi hadde ikke sett del 1 og da ville hun ikke. Håper jeg allikevel får sett den i løpet av helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den også i dag. Jeg begynte å hulke høylydt under enkelte scener, dritflaut siden det var stille ellers. Også gråt jeg lydløst gjennom nesten hele filmen.

Kjempetrist at det er over :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så den også i dag. Jeg begynte å hulke høylydt under enkelte scener, dritflaut siden det var stille ellers. Også gråt jeg lydløst gjennom nesten hele filmen.

Kjempetrist at det er over :(

Akkurat sånn hadde jeg det og. Tårene rant og rant. Gikk med bøyd hode tilbake til bilen så ingen skulle se hvor forgrått jeg så ut :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!!! Jeg har bare lyst å hylgrine nå. Jeg er vokst opp med Harry Potter og leste bøkene før filmene. Det er slutt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Las i Aftenposten om fenomenet PPD - "Post Potter Depression" - høyrast ut som ein del her har eit snev av det :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Enig med deg Tabris!! Alle ære til Alan Rickman...for en skuespiller. Han har virkelig klart å skape Severus Snape som i boken. Jeg kjempet med tårene når hans "scene" kom, og jeg gav til slutt opp.

Jeg kommer til å savne dette masse! Det er så trist at det nå er over :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...