Gå til innhold

Harry Potter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bjørn82

Ja, ble ganske skuffa den av den scenen fra gurdiksdal jeg og. Mener ganske bestemt at Harry og Hermine kledde seg ut som gomper, men i filmen så sier han noe sånn som at han syntes det ikke var rett å komme forkledd eller noe slikt. Om jeg ikke husker feil.

Ellers så må jeg si at jeg synes denne filmen er noen av de beste filmene! Ble så skuffa fra og med film 3. Spessielt omgivelsene rundt galtvort som jeg synes ble så nitriste. Og at de selvfølgelig måtte komprimere så mye.

Men det blir så trist, aldri mere spenning og forventning i Harry Potter universet :sukk: .

Tenk straks tredve år gammal, og yndlingsbøkerne mine er barnebøker. Leser de ofte, har sikkert lest de 40-50 ganger :sjenert:

Vet ikke om det har noe å si... Men jeg er en mann på snart 30 som også synes harry potter er bra filmer.. Jeg digger fantasy filmer og gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg til Hobbiten kommer som film, noe som de har bestemt skal skje nå!!! Så for andre fantasy fans så er det vertfall noe i andre enden av tunnelen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg gler meg :D

Elskar bøkene, tykkjer alle filmane har vore OK, men er glad den siste er delt i to, elles trur eg det hadde blitt dårleg. Er veldig spent på korleis dei lagar den sluttscena (med "krigen" mellom dødseterane og dei andre). Trist at det er slutt då :(

Heldigvis kan me lesa bøkene mange gonger :Nikke: Eg er normalt ikkje glad i fantasy (hata Ringenes Herre o.l) men HP bergtok meg frå fytrste bok. Trur det har noko med at den magiske verda lev paralelt med verkelegheita, noko som gjer heile greine meir "sannsynleg" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny trailer lagt ut! Fantastisk! Bare helt....gåsehud deluxe!!

Lenke

Sukk en era er nesten slutt :trist:

Lovende! :)

Skimter en del endringer fra boken, men det er ikke nødvendigvis galt. Var enkelte ting i boken som det er naturlig å stramme inn på i en film. Lovende!! Svært forventningsfull :)

Det blir en era som tar slutt. Selv om jeg nok føler at den siste boken egentlig var den viktigste enden på reisen så er filmene en reise i seg selv.

Blir nok med litt vemod jeg går ut av kinosalen etter den siste filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Ja den siste boken markerte slutten for meg, men jeg hadde fremdeles filmene å glede meg til. Men nå etter dette, er det ingenting igjen - så det blir nok vemodig å forlate den kinosalen :trist:

Men så har vi dette med Pottermore da! Det er jo spennende i seg selv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Super-excited! Likte klippet skikkelig godt, det ser så lovende ut! Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, fant noe fint! Klipp fra DH2 - Ron og Hermione i the chamber of secrets :)

Det så bra ut! :) Det gikk litt harelabb over den biten der i boken. Det var litt synd, så det er fint at de klarer å gjøre noe ut av episoden i filmen.

Nå er det ikke lenge til! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Åhhh! Dette er den 2. traileren til den 2, og jeg begynte å grine når jeg så den :fnise:

Gleder meg sykt til å endelig få sett filmen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Åhhh! Dette er den 2. traileren til den 2, og jeg begynte å grine når jeg så den :fnise:

Gleder meg sykt til å endelig få sett filmen! :hoppe:

Jeg og! :hoppe: Jeg satt oppe langt på natt og ventet på at den skulle bli slippet, fikk frysninger og tårer og hele pakken. Ikke lenge igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anuket

Noen andre som ser på live streaming av premieren? :hoppe:

Kom nettopp hjem etter en lang dag fra jobb. Men hvor? Link? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg også sitter og ser på!! Og jeg skal få og se filmen alene, for det er faktisk ingen av vennene mine som bor her i byen som liker Harry Potter... Men se den skal jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...