Gå til innhold

Harry Potter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anuket

Ingen årsak!

Men jeg lurer på noe! Er det flere her ute som sitter og tuter når de ser talene? Jeg gråt og gråt. For meg er dette det virkelig som markerer slutten på noe som betydde og fremdeles betyr så mye for meg, både når og under oppveksten min. Det er sårt, men det virker som om det bare er meg som forstår det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt og gråt, jeg også. Det er så forferdelig å tenke på at det snart er slutt! Selv om vi alltid har bøkene å lese om igjen og filmene å se om igjen, så er det ingenting mer å se frem til eller vente på, og det er så trist. Harry Potter vært og er fortsatt en utrolig stor del av livet mitt, og har på mange måter vært med på å gjøre meg til det mennesket jeg er i dag. Griner som en tulling hver gang jeg ser traileren - eller etter i går, talene - og jeg kommer til å hulke både under selve filmen og etter den er ferdig. Kan ikke tro det er slutt - det er så trist. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holdt pusten når hun sa "Maybe I'll just write another one" :P

Sukk... jeg grein som bare det jeg.

End of an era :(Jeg skal for øvrig i full mundur på kino^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle også ønske hun skrev flere bøker! Håper i hvert fall leksikonet kommer snart. Men vi kan jo trøste oss med at: "Whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home."

Jeg gråt som en liten unge under store deler av del 1, vil ikke en gang tenke på hva som kommer til å skje denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Hærregud.. Dette er så trist!! Satt på trikken når jeg sjekket ut talene i dag, og tårene bare trillet, så jeg måtte bare legge det fra meg før jeg begynte å hulke.. :fnise:

Jeg har vært og er fortsatt avhengi av å lese alle bøkene ved jevne mellomrom, og gleder meg allerede til jeg får barn, da skal de få inn Harry Potters univers med morsmelka!

Skal på kino til uka, og jeg må vare si det: HÆRREMIIIN SOM JEG GLEDER MEG!! :hoppe:

Men det er også forfærdelig trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

:hoppe:

Så bra andre føler det som meg! Har begynt å lure på om jeg er sprø :fnise:

Ja jeg skal natt til 13 juli, gleder gleder gleder meg - men fy så trist det blir når det er over :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som litt snørr og tårer på en lørdags morgen. :P

Skal se filmen med et par gode venner og det er nesten stygt å si det, men det er det jeg gleder meg mest til med ferienturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også se den natt til 13.! Jeg gleder meg enormt, men nå er det nesten som jeg gruer meg mer... huff. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt jeg også, mye. Har nettopp lest siste boka om igjen, og da jeg la den fra meg følte jeg meg helt tom. De siste årene har jeg hatt en tradisjon om at jeg leser alle bøkene i serien før neste film kommer ut, og dette var siste gang jeg gjorde det. Trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også se filmen på onsdag (alene til og med :gjeiper: ), men hvorfor står det alle veier at premieren er den 15. når den vises i Norge den 13.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anuket

Jeg skal også se filmen på onsdag (alene til og med :gjeiper: ), men hvorfor står det alle veier at premieren er den 15. når den vises i Norge den 13.?

Den skulle opprinnelig settes opp 15 juli, og det ble promotert, men her ble den fremskjøvet. Bare bra spør du meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skulle opprinnelig settes opp 15 juli, og det ble promotert, men her ble den fremskjøvet. Bare bra spør du meg :hoppe:

Hehe, ja, kan ikke si jeg gråter av den grunn nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner nervene å melde seg for fullt! Gleder meg veldig, men gruer meg så enormt til det er slutt. Blir virkelig ikke kjekt å se at det står "THE END" på kinolerretet. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Klokken 21 skal jeg på kino og se del 1, før vi skal hjem og slappe av, spise en god middag og se del 2 klokken 02. Jeg gleeeeder meg, dette blir litt av en helaften :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...